Контрольна робота " У фантастичних барвах" за творчістю Г.Уелса "Чарівна крамниця", Р. Акутагави "Павутинка", А. Азімова "Фах",""

Про матеріал
Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповіді на питання, творче завдання. Робота у двох варіантах за творчіcтю Г. Уелса, Р. Акутагави, А. Азімова. Використано матеріали підручника Зарубіжна література 7 клас Є. Волощук.
Перегляд файлу

Контрольна робота

У фантастичних барвах ( Г.Уелс, Р.Акутагава, А.Азімов)

         1-в.  1. Тестові завдання

1. Діти Землі ставали грамотними…

А) у День читання,   Б) у День освіти,   В) у День писемності.

2.    Про значення друкованих текстів Джордж дізнався:

А) під час навчання грамоті,  Б) в День освіти, В) розмовляючи із гостем з Новії.

3.  У День освіти лікаря здивувало, що Джордж:

А) хвилюється,   Б) не знає, ким він хоче бути,   В) читав книги за фахом.

4.   На Олімпіаді земляни змагались у:

А) професійних здібностях,   Б) спорті,   В) читанні та мистецтві.

5.  Джордж вважав, що він обов’язково стане програмістом, тому що:

А) здобув додаткові знання,  Б) був дуже здібним,  В) йому це пообіцяли.

6.    Джордж не знав відповіді на запитання:

А) «Де я хочу працювати?»,  Б) «Ким я хочу бути?», В) «Чому це називається Олімпіадою?»

7. Яке призначення таких людей, як Джордж Плейтен?

А) впроваджувати в життя нові ідеї для поліпшення рівня освіти, Б) він один з тих, хто не зможе оволодіти ніяким фахом, В) бути,як більшість.

8. Під час визначення професії враховується..

А)зацікавленість у професії,   Б)структура мозку,  В)вік.

9.   Айзек Азімов - це представник літератури…

А) США,  Б) Англіі,   В )Франції.

10. Що було під озером Лотосів?

А) чарівна країна  Б) кришталь   В) пекло   Г) павутинка

11. Як допоміг Будда Кандаті?

А) спустив нитку у пекло; Б) врятував його сам В) спустив сріблясту павутинку;  Г) ніяк не допоміг

12. Про що думав чоловік, коли почав дертися вгору по павутинці?

А) про Будду, який допоміг йому ;  Б) про павука, якого врятував ; В) про райське місце                              Г) про свої тяжкі гріхи

13. Господар крамниці смикав маленьку істоту, відриваючи від батькового рукава:

А) маленьке жабеня;  Б) невеличке чортеня;  В) кумедне мавпеня.

14.  В одному з пакунків було:

А) кошеня;  Б) цуценя;  В) мишеня.

15. Із капелюха фокусника випурхнув:

А) голуб; Б) кролик;  В) котик.

 

3-й рівень . 

1. Установіть відповідність між твором і персонажем.

1.«Павутинка»

А Антонеллі

2.«Фах»

Б Джип

3.«Чарівна крамничка»

В Кандата

 

2. Продовжіть речення.

1 –в. «Фентезі — це...»

3. Дайте письмову характеристику образу  Кандати.

 

4 -й рівень

1. Виконайте одне із завдань.

1. «Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»

2. «Чи можуть сила людського інтелекту та сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

У фантастичних барвах ( Г.Уелс, Р.Акутагава, А.Азімов)

         2-в.  1. Тестові завдання

  1.   Джордж був впевнений, що:

А) всі люди запрограмовані від народження, Б) маючи певну кількість знань, людина може навчатися самостійно, В) людина повинна здобувати фах зі стрічок.

2.   Джордж Плейтен мріяв бути…

А)дипломованим металургом,    Б) дипломованим програмістом, В)дипломованим столяром.

3.   Який вирок винесли Джорджу в День  Освіти після медичного обстеження?

А) він здоровий і може продовжувати навчання в іншому місті; Б)ніколи не зможе оволодіти ніяким фахом, В)потрібно пройти ще кілька обстежень.

4.  Де відбувалася Олімпіада?

А) Вашингтоні,   Б) Нью-Йорку,   В) Сан-Франциско.

5.  У чому намагався переконати Джордж представників Новії на планеті Земля?

А) застосовувати «стрічки освіти», Б) не застосовувати «стрічок освіти», а поступово, ґрунтовно оволодівати знаннями, В) щоб дозволили йому подорожувати  планетою.

6.   Яке призначення таких людей, як Джордж Плейтен?

А) впроваджувати в життя нові ідеї для поліпшення рівня освіти, Б) бути, як більшість;

В) він один з тих, хто не зможе оволодіти ніяким фахом.

7.   Грамоті на Землі навчали за….

А)1 рік,    Б)5 років,     В) декілька хвилин.

8.  Під час визначення професії враховується..

А)зацікавленість у професії,   Б)структура мозку,  В)вік.

9.  Найважливішим в світі людини Джордж Плейтен вважав те, що..

А) не пропонується нічого зайвого,   Б)все необхідне їй у мозок буде вкладено,

В) людина може вчитись далі.

10. Що привернуло увагу Будди?

А) душі померлих   Б) один чоловік   В) бурхлива ріка   Г) Шпиляста гора.

11. Що угледів Кандата над Кривавим озером у пітьмі?

А) Будду, який дивився на нього     Б) сонячне проміння В) блиск на Шпилястій горі              Г) сріблясту павутинку

12. Яким здався грішник Будді, після того як впав у Криваве озеро та знову опинився в безодні.

А) безжалісним   Б) жахливим   В) жалюгідним   Г) жадібним.

13. Почухавши потилицю, продавець ніби з голови витягнув:

А) монетку;  Б) скляну кульку;  В) маленького ліхтарика.

14. На одній з коробок з’явилася:

А) печатка;  Б) ціна;  В) адреса та ім’я Джіпа.

15. Додому батько з сином повернулися:

А) на кінній повозці;  Б) на метро;  В) у кебі.

 

3-й рівень . 

1.Установіть відповідність між автором і назвою твору

1.«Чарівна крамниця»

А Рюноске Акутагава

2.«Фах»

Б   Герберт Уеллс

3.«Павутинка»

В   Айзек Азімов

 

2. Продовжіть речення.

«Новела –це……»

 

  1. Дайте письмову характеристику образу хлопчика Джипа.

 

4 -й рівень

1. Виконайте одне із завдань.

1. «Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»

2. «Чи можуть сила людського інтелекту та сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями)»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 травня 2021
Переглядів
6952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку