Семестрова робота 5 клас «Вступ до історії України та громадянської освіти» 1 семестр.
Група ознак ідентичності |
Зміст ознак ідентичності |
? |
Вік, стать, кровна спорідненість, походження, раса |
? |
Мовна, релігійна належність, хобі |
Територіальні |
? |
? |
Погляди на політичне життя, відданість лідеру, групі інтересів, державі |
Економічні |
Робота, професія, посада, матеріальне становище |
Соціальні |
? |
_______________________________________________________________________
А) Події які сталися в давнину
Б) Життя визначних осіб, які залишили внесок в історії
В) Тварин і рослин, які раніше існували на землі
Г) Життя простих людей у минулі часи
8. Поясни, чим подія відрізняється від явища і процесу?
9. Уважно прочитай уривок. Визнач, про які історичні факти, явища, процеси та результати в ньому розповідається.
«У давні часи на півдні України жили козаки. Тоді це були прикордонні землі Великого князівства Литовського і Руського — держави, в якій проживали українці. Уперше козаків згадують ще в 1489 р. На кордоні степу вони займалися полюванням, рибальством, скотарством, землеробством, охороною купців і поселень, а інколи і грабунком. Відчайдухів приваблювало небезпечне, але вільне життя.
Щоб оборонятися від нападів, козаки об’єднувалися в загони й обирали собі керівників — отаманів. Прикордонні поселення укріпляли оборонними стінами та ровами. Щоб знати про наближення ворога, у степу чатували розвідники. Центром козацтва, що об’єднував зусилля різних загонів, була Січ, облаштована за порогами Дніпра, тому її називали Запорозькою. Січ — фортеця, де були основні ресурси та військові сили козаків. Поступово козаки так зміцнилися, що почали влаштовувати походи на сусідні держави. Через 170 років після першої писемної згадки про козацтво вони поширили свою владу на більшість українських земель і створили власну державу.»
10. Які із наведених нижні слів НЕ є термінами?
Рік, археологія, одяг, хронологія, зброя, етнографія, їжа, мезоліт
11. Виконайте он лайн вправу: https://learningapps.org/8536603
Результат має так виглядати, але скрін всієї роботи:
12. Усю накопичену людством інформацію знати неможливо. Що зробили і продовжують робити люди, аби її не втратити, додавати до неї нову і легко знаходити в ній те, що потрібно?
_____________________________________________________________________