Контрольна робота "Узагальнення і систематизація вивченого в 5-9-х класах"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Узагальнення і систематизація вивченого в 5-9-х класах" складається з 18 тестових завдань, які охоплюють різні розділи мовознавства.
Перегляд файлу

Контрольна робота «Узагальнення і систематизація вивченого в 5-9-х класах»

 

1.Розділ мовознавства, що вивчає звуковий склад мови, творення звуків та їхні властивості, називається 

А  лексикологією      Б фонетикою         В  морфологією        Г графікою

2. Позначте рядок, у якому всі частини мови - повнозначні 

А  дієслово, дієприкметник, сполучник

Б прикметник, прислівник, прийменник

В числівник, займенник, іменник

Г дієприслівник, частка, вигук

3. Виділіть рядок, у якому названо розряди прикметників

А особові, зворотний, означальні                    Б якісні, відносні, присвійні

В питальні, неозначені, заперечні                   Г кількісні, порядкові, вказівні

4. Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом

А в/ногу, в/нічию, до/снаги, по/совісті, на/поруки, обі/руч

Б по/троє, за/віщо, на/віщо, по/українськи, як/не/як

В що/денно, ані/телень, як/раз, по/де/куди, до/пізна

Г як/слід, як/треба, уві/сні, у/стократ, на/скаку

5. Речення за метою висловлювання бувають

А розповідні, питальні, спонукальні                Б поширені, непоширені, повні

В неповні, прості, складні                                 Г односкладні, двоскладні, називні

6. Чуже мовлення, передане дослівно, з повним збереженням змісту, форми, інтонації, називається

А непрямою мовою                                            Б прямою мовою

В періодом                                                          Г складним синтаксичним цілим

7.Позначте рядок, у якому всі словосполучення - фразеологізми

А ловити рибу в мутній воді, притулити до носа, болить нога

Б ні риба ні м'ясо, купувати рибу, злитися на чоловіка

В зарубати на носі, передати куті меду, ні пари з уст

Г танцювати під чиюсь дудку, прийти вчасно, спасти на думку

 8. Позначте рядок, у яких відбувається спрощення в групах приголосних

А -прн-, -лдг-, -ртс-, -лдт-                                  Б -ждн-, -здн-, -стн-, -стл-

В -крн-, -впр-, -трп-, -спр-                                 Г -влд-, -фрн-, -крп-, -цпр-

9. Позначте рядок, у якому всі слова - іменники IV відміни

А рівняння, креслення, імення, переконання

Б теля, земля, цуценя, кошеня, миля

В ім'я, тім'я, сім'я, довір'я

Г теля, лоша, гусеня, каченя

10. Позначте рядок, у якому всі займенники - питальні

А я, ти, вона, воно, ми, ви, вони                          Б хто, що, який, чий, котрий, скільки

В той, цей, такий, стільки, весь, сам                   Г інший, жоден, їхній, ваш, нічий

11. Позначте рядок, у якому правильно утворено словосполучення

А прозорий шампунь     Б більш зрозуміліший      В три кілометра        Г світлий путь

12. Виділіть рядок, у якому всі прислівники - вищого ступеня порівняння

А найглибше, ясно, гірко, синьо           Б найкраще, найтихіше, найглибше, найсвітліше

В гарно, тихо, близько, світло               Г краще, тихіше, ближче, світліше

13. Виділіть речення з дієприслівниковим зворотом (розділові знаки пропущено)

А  Непорушно стоять дерева загорнені в сутінь рясно вкриті краплистою росою.

Б   Призвичаївшись до напівтемряви Тимко розглядів ще одну людину яка сиділа в  куточку примостившись на купі залізяччя.

В   Невеличка пасіка стояла в балці а насупроти неї, по другий бік балки стояла крута гора вкрита зверху густим лісом.

Г   Лиш де-не-де прокинеться пташка непевним голосом обізветься до свого затишку.

14. Знайдіть складносурядне речення

А  У всіх були чорні тонкі брови, блискуче темне волосся, круглі карі очі.

Б   І сьогодні по синьому ранку, по блакитному сніжку, по стежині вони йдуть ловити рибу.

В  У гарячий ясний літній день ліс на горах сяє, а в долинах чорніє.

Г  По узліссі на галявині зеленіє перший ряст і цвітуть проліски та сон-трава.

15. Виділіть рядок з різними видами зв'язку

А  Коли людині є що сказати, вона виллє з глибини власної душі все те, що має, на папір або полотно.

Б  Якби не ви, мої ліси і луки, якби не ви, джерела поміж трав, я б мучився від ніжності й розлуки, я б від черствої спраги умирав.

В  Просили їх, щоб не барилися довго і щоб не осоромили їх.

Г  Коли в хаті всі, окрім цвіркуна, засинали, я навшпиньках підходив до печі, витягав з її челюстей жарину, засвічував каганець і забирався з ним на піч.

16. Правил уживання великої літери та лапок дотримано в реченні

А  Після огляду мистецькиї шедеврів Лувру нас запросили на пішоходну екскурсію "Єлисейськими полями".

Б  Минулого року я став студентом львівського національного університету ім.Івана Франка.

В  Біля самого підніжжя Говерли, там, де бере свій початок норовлива річка Прут, розташований пансіонат "Заросляк".

Г "Історичний музей" - одна з центральних станцій "Харківського метрополітену" - має вихід на площу Конституції.

17. Складнопідрядним з означальною частиною є речення

А Так і літував Іван у полонині, аж доки вона не спустіла.

Б  Море так бадьоро хлюпає, що аж слухати любо.

В І де в світі тая сила, щоб в бігу його спинила.

Г  Де літо маки стеле килимами, дитя в городі ходить біля мами.

18. Допущено помилку на правопис частки не в рядку

А  У нас не бувало такого, щоб хто-небудь когось не послухався або підвів.

Б  Тоді ще не знав я, що все проходить, все губиться в не впинній зміні подій.

В  Коли-не-коли заходив до житників, щоб не дуже набридати.

Г  Ми не лукавили з тобою, ми просто йшли, у нас нема зерна неправди за собою.

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шуригін Саша
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
4301
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку