Контрольна робота з природознавства на тему " Весна" для 2 -го класу.Контрольна робота проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданням.Користуйтесь на здоров`я .
2 клас___________ ______________________________________ В - 1
ПРИРОДА НАВЕСНІ
1. Весняні місяці – це:
А)червень, липень, серпень;
Б)березень, квітень, травень;
В)грудень, січень, лютий.
2. Познач,яка рослина зацвітає першою.
А ) тюльпан; Б)підсніжник; В)конвалія.
3.Обери правильні твердження « Як поводитись у лісі».
А) Виривай підсніжники і роби з них букети.
Б) Бери в руки пташенят.
В) Не галасуй у лісі.
Г) Не викидай сміття.
Д) Не руйнуй мурашники.
4. Зафіксуй результати власного спостереження за погодою за вікном у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.
стан неба |
опади |
інші явища |
|
|
|
4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.
А Травень Поява листя на деревах і кущах.
Б Квітень Початок сокоруху у дерев.
В Березень Цвітіння садів
5. Відгадайте назви місяців за їх ознаками і впишіть ці назви у речення.
_____________________ - місяць мости поломить,
Весняну пісню річка задзвонить.
Квітами __________________ всіх привітає,
Усі садочки порозквітає.
Гей, __________________ прийде у дні чудові,
Простелить всюди трави шовкові.
2 клас___________ ______________________________________ В - 2
ПРИРОДА НАВЕСНІ
1. Весняні місяці – це:
А)червень, липень, серпень;
Б)березень, квітень, травень;
В)грудень, січень, лютий.
2. Познач,яка рослина зацвітає першою.
А ) тюльпан; Б)підсніжник; В)конвалія.
3.Обери правильні твердження « Як поводитись у лісі».
А) Виривай підсніжники і роби з них букети.
Б) Бери в руки пташенят.
В) Не галасуй у лісі.
Г) Не викидай сміття.
Д) Не руйнуй мурашники.
4. Зафіксуй результати власного спостереження за погодою за вікном у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.
стан неба |
опади |
інші явища |
|
|
|
4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.
А Травень Поява листя на деревах і кущах.
Б Квітень Початок сокоруху у дерев.
В Березень Цвітіння садів
5. Відгадайте назви місяців за їх ознаками і впишіть ці назви у речення.
_____________________ - місяць мости поломить,
Весняну пісню річка задзвонить.
Квітами __________________ всіх привітає,
Усі садочки порозквітає.
Гей, __________________ прийде у дні чудові,
Простелить всюди трави шовкові.