26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

КОНТРОЛЬНА РОБОТА "ВЕСНА"

Про матеріал

Контрольна робота з природознавства на тему " Весна" для 2 -го класу.Контрольна робота проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданням.Користуйтесь на здоров`я .


Перегляд файлу

2 клас___________       ______________________________________  В - 1

ПРИРОДА НАВЕСНІ

1. Весняні місяці – це:

А)червень, липень, серпень;      

 Б)березень, квітень, травень;      

 В)грудень, січень, лютий.

2. Познач,яка рослина зацвітає першою.

А ) тюльпан;         Б)підсніжник;            В)конвалія.

3.Обери правильні твердження « Як поводитись у лісі».

 А) Виривай підсніжники і роби з них букети.                      

 Б) Бери в руки  пташенят.

 В) Не галасуй у лісі.

 Г) Не викидай сміття.

 Д) Не руйнуй мурашники.

4. Зафіксуй результати власного спостереження за погодою за вікном  у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.

стан неба

опади

інші явища

 

 

 

 

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

А  Травень                                             Поява листя на деревах і кущах.

 

Б  Квітень                                              Початок сокоруху у дерев.

 

В Березень                                             Цвітіння садів

 

5. Відгадайте назви місяців за їх ознаками і впишіть ці назви у речення.

 

_____________________ - місяць мости поломить,


Весняну пісню річка задзвонить.

Квітами  __________________ всіх привітає,


Усі садочки порозквітає.

Гей, __________________ прийде у дні чудові,


Простелить всюди трави шовкові.

 

2 клас___________       ______________________________________  В - 2

ПРИРОДА НАВЕСНІ

1. Весняні місяці – це:

А)червень, липень, серпень;      

 Б)березень, квітень, травень;      

 В)грудень, січень, лютий.

2. Познач,яка рослина зацвітає першою.

А ) тюльпан;         Б)підсніжник;            В)конвалія.

3.Обери правильні твердження « Як поводитись у лісі».

 А) Виривай підсніжники і роби з них букети.                      

 Б) Бери в руки  пташенят.

 В) Не галасуй у лісі.

 Г) Не викидай сміття.

 Д) Не руйнуй мурашники.

4. Зафіксуй результати власного спостереження за погодою за вікном  у день, коли ти виконуєш контрольну роботу.

стан неба

опади

інші явища

 

 

 

 

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

А  Травень                                             Поява листя на деревах і кущах.

 

Б  Квітень                                              Початок сокоруху у дерев.

 

В Березень                                             Цвітіння садів

 

5. Відгадайте назви місяців за їх ознаками і впишіть ці назви у речення.

 

_____________________ - місяць мости поломить,


Весняну пісню річка задзвонить.

Квітами  __________________ всіх привітає,


Усі садочки порозквітає.

Гей, __________________ прийде у дні чудові,


Простелить всюди трави шовкові.

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку