1 варіант
-
Казки «Пригоди Містера Tongue», «У Королівстві пані Вимови» відносяться до:
-
фонетичних казок;
-
граматичних казок;
-
лексичних казок
-
Віршик I am Ann
You are Dan
He is Peter
She is Rita
можна використати для:
-
введення нової лексики;
-
введення нової граматичної структури;
-
для формування навичок правильної вимови
-
Ігри «I have…», «I can…», «How many…?» відносяться до:
-
граматичних ігор;
-
лексичних ігор;
-
фонетичних ігор
-
Основною метою навчання фонетичного матеріалу є:
-
формування навичок правильної вимови;
-
формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок;
-
формування навичок інтонаційно і ритмічно-правильного оформлення мовлення
-
На скільки груп поділяються фонеми англійської мови при їх порівнянні з фонемами рідної мови:
-
3;
-
5;
-
7
-
Вправа – це:
-
спеціально організоване в навчальних умовах багаторазове виконання окремих операцій, дій або діяльності з метою оволодіння ними або їх удосконалення;
-
навчальна мовленнєва ситуація;
-
спільна діяльність вчителя та учнів
-
Звук – це:
-
лексична одиниця;
-
фонетична одиниця;
-
графема
-
Пояснення артикуляції, порівняння зі звуками рідної мови та імітація використовують для пояснення звуків:
-
максимально наближених до звуків рідної мови;
-
які відрізняються від звуків рідної мови за суттєвими ознаками;
-
відсутні в рідній мові
-
В ході фонетичної зарядки відбувається відпрацювання звуків:
-
аналогів, яких немає в рідній мові;
-
які є найбільш важливими в рамках даної теми;
-
які вживалися на попередньому занятті
-
Звуки [d],[k],[l],[r] відносяться до звуків:
-
максимально наближених до звуків рідної мови;
-
які відрізняються від звуків рідної мови за суттєвими ознаками;
-
відсутні в рідній мові
-
Транскрипція – це:
-
звуковий запис слова;
-
орфографічне вимовлення слова;
-
графічний запис слова
-
Способи навчання вимови:
-
імітація, пояснення артикуляції, порівняння звуків рідної та іноземної мов;
-
лексичний, парадигматичний, структурний;
-
імітація, хорове опрацювання, робота в парах
-
Лексичні одиниці це:
-
найменша мовна одиниця, яка має якесь поняття;
-
слова, словосполучення, речення;
-
звуковий текст
-
Кожна лексична одиниця має:
-
звукову та граматичну форми;
-
семантичну, граматичну та графічну форми;
-
звукову, семантичну, граматичну та графічну форми
-
Активний словниковий запас це:
-
той, який слугує для активного вживання при спілкуванні;
-
той, який слугує для розуміння мовлення інших людей;
-
той, який використовується для розуміння прочитаного
-
Нові лексичні одиниці засвоюються:
-
ізольовано;
-
у мовленнєвих зразках;
-
у граматичних конструкціях
-
Відбір лексичного матеріалу здійснюється на основі:
-
уподобань дітей;
-
комплексного підходу, рівня складності та частотності вживання лексики;
-
рівня сформованості лексичних навичок
-
Семантизація лексики це:
-
розкриття значення слова;
-
однослівний переклад;
-
правильне звучання слова
-
Найпоширенішим способом семантизації нових ЛО є:
-
тлумачення значення слова рідною чи іноземною мовою;
-
використання засобів наочності;
-
переклад
-
Вибрати оптимальний спосіб семантизації даних лексичних одиниць:
to jump, to run, to stand, to sit, to swim
-
словесне пояснення значень рідною мовою;
-
переклад;
-
імітація рухів
-
Вказати, з допомогою яких прийомів здійснюється тренування у засвоєнні лексики:
-
переклад;
-
з опорою на наочність;
-
виконання ігрових вправ
-
Визначити тип ЛО:
to have breakfast, to get up, to be busy
-
слово;
-
стале словосполучення;
-
мовленнєве кліше
-
На етапі ознайомлення з новими ЛО відбувається:
-
розкриття значення слова;
-
вправляння у вимові слова;
-
тренування у застосуванні в різних ситуаціях мовлення
-
Переклад як спосіб семантизації використовується:
-
для пояснення дій;
-
для пояснення предметів;
-
для пояснення абстрактних понять
-
Граматика – це:
-
один з видів комунікативної діяльності;
-
система правил щодо утворення словоформ та зв’язку слів у реченні;
-
система слів та словосполучень
-
Перше пред’явлення граматичної структури відбувається:
-
ізольовано;
-
в зразку мовлення;
-
у звуковому тексті
-
Зразок мовлення поєднує:
-
граматичний, лексичний, фонетичний аспекти;
-
мовний та мовленнєвий матеріал;
-
граматичні структури та лексичні одиниці
-
Для засвоєння пасивного граматичного матеріалу використовуються в основному
а) рецептивні вправи;
б) репродуктивні вправи;
в) продуктивні вправи
29. Виберіть комунікативно спрямовану інструкцію до вправи на засвоєння питальної форми дієслова
а) зробіть подані речення питальними;
б) вставте необхідне допоміжне дієслово;
в) спитайте свого товариша, чи виконав він дії, які я називав
30. Сформованість репродуктивної граматичної навички характеризується вміннями:
а) вживати граматичну структуру у відповідності до ситуації мовлення;
б) розпізнавати граматичну структуру у процесі читання;
в) сприймати граматичну структуру у процесі аудіювання