Контрольна робота з розділу "Відомості з синтаксису і пунктуації".

Про матеріал

Робота дає можливість оцінити рівень навчальних досягнень п`ятикласників із синтаксису й пунктуації простого та складного речення; з'ясувати можливі недоліки в ході узагальнення й систематизації мовної теорії.

Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота з розділу „Відомості з синтаксису та пунктуації"

Варіант І|

1. Наука про мову, яка вивчає такі одиниці мови як словосполучення і речення, називається:

а) пунктуація;

б) морфологія;

в) синтаксис.

2. Вибрати варіант відповіді, в якому записано словосполучення:

а) сильний вітер;

б) дощ іде;

в) перед дверима.

3. Записати два варіанти речення таким чином, щоб воно містило:

а) звертання (на початку);

б) вставне слово (у середині речення)

     Основою добрих манер є те, щоб усі люди в одній компанії почували себе комфортно.

4. Виправити помилки і записати речення.

У нашому саду ростуть яблуні, груші, плодові дерева, сли­ви.

5. Скласти речення за поданими схемами:

а)                                                  ,               .             

б)               і                                            .                                   .

6 Списати, добираючи однорідні члени речення і ставлячи їх на місце крапок. Визначити, якими членами ре­чення є однорідні члени.

По річці пливли самохідні баржі і ... .

 Спочатку листя припиняє ріст, потім ... і ... .

7. Виписати і зробити синтаксичний розбір речення.

Тріскаються достиглі сливи, лише зимові яблука міцно тримаються на гілках.

8.Поставити розділові знаки у реченнях. Розібрати їх за членами речення.

Порозцвітали гарно квіти  нагідочки  красолі і мачок.

На будинках на деревах  парканах   усюди чер­воний відблиск.

Зацвіло усе навколо  діброви  і доли­ни і луги.

Рястом  жовтоцвітом  ромашкою всім  заквітчала весна.

 

5 клас

Контрольна робота з розділу „Відомості з синтаксису та пунктуації"

Варіант ІI

1. Наука про мову, яка вивчає розділові знаки та правила їх розстановки назива­ється:

а) пунктуація;

б) морфологія;

в) синтаксис.

2. Вибрати варіант відповіді, в якому записано словосполучення:

а) прижила осінь;

б) осінній листок:

в) під березою.

3. Виправити помилки і записати речення.

У нашому лісі водяться зайці, лисиці, вовки, різні тварини.

4. Записати два варіанти речення таким чином, щоб воно містило

а) звертання (на початку);

б) вставне слово (у середині речення). Накреслити схеми речень.

Основою добрих манер є те, що людина не повинна заважати людині.

5. Скласти речення за поданими схемами:

а)            ,                                      .                                                        .

б)                                       , а                 .                                     .

6 Списати, добираючи однорідні члени речення і ставлячи їх на місце крапок. Визначити, якими членами ре­чення є однорідні члени.

Ми зупинимось біля неширокої, але ... річки.

Четвертокласники вирощують на ділянці ку­курудзу і ... .

7. Виписати і зробити синтаксичний розбір речення.

 Лелека на крилах приносить у наші краї весну.

8. Поставити розділові знаки у реченнях. Розібрати їх за членами речення.

 Перед самою хатою росли квіти червоні  рожеві  білі.

 Барвінок цвів і зеленів.

 На клумбах пишно цвіли червоні канни і герані бузкові іриси і жовті гвоздики.

         Жагуче літо  і даль  і зоряну блакить я так усе люблю.

 

doc
Додано
5 липня 2018
Переглядів
2196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку