19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Контрольна робота з теми:"Додавання і віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
В дидактичному матеріалі пропонується різнорівневі завдання з математики для 6 класу з метою перевірки засвоєння учнями додавання і віднімання раціональних чисел
Перегляд файлу

Контрольна робота  за темою:

«Додавання і віднімання раціональних чисел»

Варіант 1

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

1. Яке  твердження є правильним?

 А) -3 + (-7) = 10;      Б) -10 + 4 = -6;      В) 3-4 = 1;   Г)-12 + 15 = -3.

2. Знайдіть суму чисел: -7 і 12,6

А) -19,6;   Б) 5,6;  В) -5,6;  Г) 5,4.

3. Знайдіть різницю чисел:  -9,2 і –8,6.

А) -17,8;   Б) 17,8;  В) -0,6;  Г) 0,6.

4. На скільки число -6,7 більше за число – 9,6?

А) -2,8;   Б) 2,8;  В) -2,9;  Г) 2,9.

5. Розвяжіть рівняння:

x-8,7=2,4. 

А) -6,3;   Б) 6,3;  В) 11,1;  Г) -11,1.

6. Яка з наведених нерівностей неправильна?

A) -13,5+8,9<0; Б) 4,8-7,5<0; В) -7,5+8,9>0; Г) -3,5+(-8,9)>0;   

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

7. Обчисліть:
    а)     б)    в) –21,7 – 54,8;

   г) –2,83 + (–5,6) ;  д) 6,3 – (–5,1); ж)

8. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

     а) до суми чисел 6,7 і додайте число –3,21;

     б) від різниці чисел і 6,2 відніміть суму модуля числа -5,4 і числа  .

9. Розв’яжіть рівняння:

     а) –8,5 + х = –6,3;   

б) (х – 8,7) + 4,3 = –5,1.

  1.            Вибравши зручний порядок обчислень, знайдіть значення виразу.

 

                                                                                  

. 11. Розв’яжіть рівняння:

 .


Контрольна робота  за темою:

«Додавання і віднімання раціональних чисел»

Варіант 2

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

1. (0,5 б)Яке  твердження є правильним? 

 А) -5 + 7 = -12;      Б) -10 - 4 = -6;     В) 3-6 = 3;    Г)-11 + 14= 3.

2. (0,5 б. б.)Знайдіть суму чисел: -7,4  і 12

А) -4,6;   Б) 19,4;  В) 4,6;   Г) 5,4.

3. (1 б.)Знайдіть різницю чисел:  -6,7 і –9,6.

А) -16,3;   Б) 2,9;  В) -3,6;  Г) -2,9.

4. (1 б.)На скільки число -5,6 більше за число – 9,2?

А) -3,6;   Б) 2,8;   В) 2,9;   Г) 3,6.

5. (0,5 б.)Розвяжіть рівняння:

x+(-8) =6,4. 

А) 1,6;   Б) -1,6;  В) -14,4;  Г) 14,4.

6.(0,5 б.) Яка з наведених нерівностей неправильна?

A) -9,5+6,9<0; Б) 4,1-6,5<0;  В) 7,5-8,9>0;  Г) -3,5+6,9>0;   

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

7. Обчисліть:
    а)     б)    в) –31,3 – 48,8;

   г) –5,83 + (–2,5) ;  д) 8,7 – (–4,4); ж)

8. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

     а) до суми чисел 8,7 і додайте число –5,31;

     б) до різниці чисел   і  1,7  додайте суму модуля числа -4,5 і числа  .

9. Розв’яжіть рівняння:

      а)  –7,3 + х = –5,6;  

  б)  (х + 8,7) – 7,3 = –2,1.

10. Вибравши зручний порядок обчислень, знайдіть значення виразу.

 

                                                                                  

. 11. Розв’яжіть рівняння:

 .

 

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку