Контрольна робота за темою:
«Додавання і віднімання раціональних чисел»
Варіант 1
Початковий і середній рівні навчальних досягнень
1. Яке твердження є правильним?
А) -3 + (-7) = 10; Б) -10 + 4 = -6; В) 3-4 = 1; Г)-12 + 15 = -3.
2. Знайдіть суму чисел: -7 і 12,6
А) -19,6; Б) 5,6; В) -5,6; Г) 5,4.
3. Знайдіть різницю чисел: -9,2 і –8,6.
А) -17,8; Б) 17,8; В) -0,6; Г) 0,6.
4. На скільки число -6,7 більше за число – 9,6?
А) -2,8; Б) 2,8; В) -2,9; Г) 2,9.
5. Розв’яжіть рівняння:
x-8,7= –2,4.
А) -6,3; Б) 6,3; В) 11,1; Г) -11,1.
6. Яка з наведених нерівностей неправильна?
A) -13,5+8,9<0; Б) 4,8-7,5<0; В) -7,5+8,9>0; Г) -3,5+(-8,9)>0;
Достатній і високий рівні навчальних досягнень
7. Обчисліть:
а) б) в) –21,7 – 54,8;
г) –2,83 + (–5,6) ; д) 6,3 – (–5,1); ж)
8. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
а) до суми чисел 6,7 і додайте число –3,21;
б) від різниці чисел і 6,2 відніміть суму модуля числа -5,4 і числа .
9. Розв’яжіть рівняння:
а) –8,5 + х = –6,3;
б) (х – 8,7) + 4,3 = –5,1.
. 11. Розв’яжіть рівняння:
.
Контрольна робота за темою:
«Додавання і віднімання раціональних чисел»
Варіант 2
Початковий і середній рівні навчальних досягнень
1. (0,5 б)Яке твердження є правильним?
А) -5 + 7 = -12; Б) -10 - 4 = -6; В) 3-6 = 3; Г)-11 + 14= 3.
2. (0,5 б. б.)Знайдіть суму чисел: -7,4 і 12
А) -4,6; Б) 19,4; В) 4,6; Г) 5,4.
3. (1 б.)Знайдіть різницю чисел: -6,7 і –9,6.
А) -16,3; Б) 2,9; В) -3,6; Г) -2,9.
4. (1 б.)На скільки число -5,6 більше за число – 9,2?
А) -3,6; Б) 2,8; В) 2,9; Г) 3,6.
5. (0,5 б.)Розв’яжіть рівняння:
x+(-8) = –6,4.
А) 1,6; Б) -1,6; В) -14,4; Г) 14,4.
6.(0,5 б.) Яка з наведених нерівностей неправильна?
A) -9,5+6,9<0; Б) 4,1-6,5<0; В) 7,5-8,9>0; Г) -3,5+6,9>0;
Достатній і високий рівні навчальних досягнень
7. Обчисліть:
а) б) в) –31,3 – 48,8;
г) –5,83 + (–2,5) ; д) 8,7 – (–4,4); ж)
8. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
а) до суми чисел 8,7 і додайте число –5,31;
б) до різниці чисел і 1,7 додайте суму модуля числа -4,5 і числа .
9. Розв’яжіть рівняння:
а) –7,3 + х = –5,6;
б) (х + 8,7) – 7,3 = –2,1.
10. Вибравши зручний порядок обчислень, знайдіть значення виразу.
. 11. Розв’яжіть рівняння:
.