Лист оцінювання |
||
Завдання |
Максимум |
Бали |
Заклинання |
1 |
|
Зіллєваріння |
1 |
|
Трансфігурація |
2 |
|
Квіддіч |
2 |
|
Передбачення |
2 |
|
Догляд за магічними істотами |
|
|
Захист від темної магії |
3 |
|
Оцінка за урок |
|
|
Лист оцінювання |
||
Завдання |
Максимум |
Бали |
Заклинання |
1 |
|
Зіллєваріння |
1 |
|
Трансфігурація |
2 |
|
Квіддіч |
2 |
|
Передбачення |
2 |
|
Догляд за магічними істотами |
|
|
Захист від темної магії |
3 |
|
Оцінка за урок |
|
|
Лист оцінювання |
||
Завдання |
Максимум |
Бали |
Заклинання |
1 |
|
Зіллєваріння |
1 |
|
Трансфігурація |
2 |
|
Квіддіч |
2 |
|
Передбачення |
2 |
|
Догляд за магічними істотами |
|
|
Захист від темної магії |
3 |
|
Оцінка за урок |
|
|
ОДИН ДЕНЬ В ШКОЛІ МАГІЇ І ЧАКЛУНСТВА.
ДОДАВАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ.
Мета:
ХІД УРОКУ
Відкриваємо зошити, записуємо дату уроку, класна робота.
На сьогоднішньому уроці ми спробуємо поєднати математику і зарубіжну літературу. А допоможе нам в цьому відома всім історія, яка складається з 7 книг, 199 глав, налічує 3363 сторінки. Історія, яка не залишила байдужими багато дитячих сердець.
(Відгадати назву книжки за малюнками на слайді). (слайд 1)
А допоможе нам цей твір закріпити вміння додавати раціональні числа.
Ти мріяти вмієш і вдень і вночі,
І часом мрієш про те,
Щоб в світ чарівництва заглянуть? Дивись:
Нас Хогвордс сьогодні чекає! (слайд 2)
Що це – Хогвордс? (Школа). Тож давайте проведемо один день в школі магії і чаклунства.
Всі в Хогвордсі знають як двічі по два:
Чарівну пошту приносить сова.
І нам сова принесла розклад уроків.
(розклад уроків в Хогвардс, вивісити на дошку)
Перший урок: УРОК – ЗАКЛИНАННЯ. (слайд 3)
В давній Індії замість цих математичних назв чисел використовували поняття «борг і майно». Допоможіть мені перевести давні індійські правила додавання на сучасну мову.
«Сума майна і майна є майном»
«Сума боргу і боргу є боргом»
«Сума майна і боргу дорівнює їх різниці»
«Сума майна і такого самого боргу дорівнює нулю»
(слайд 4)
УРОК – ЗІЛЛЄВАРІННЯ. У мистецтві приготування зілля дуже важливо чітко слідувати інструкціям, не порушуючи ланцюжок дій.
Також зробимо і ми.
(По черзі читають і виконують приклад, називають відповідь, результат за допомогою слайду).
(слайд 5)
УРОК – ТРАНСФІГУРАЦІЇ. Історію про хлопчика Гаррі вигадала письменниця Джоан Роулінг. Але, перш, ніж стати письменницею, ця жінка мала зовсім іншу професію.
А яку саме, ви дізнаєтеся, виконавши завдання.
Виписати усі цілі розв’язки нерівності і знайти їх суму: .
y=-4; -3; -2; -1; 0; 1; 2
-4+(-3) +(-2) +(-1)+0+1+2=-7
(слайд 6)
Наступний урок – гра КВІДДІЧ.
Учні діляться на 2 команди і по черзі біля дошки виконують по два приклади (естафета).
1,5+(-2)=-0,5 |
|
-1,9+(-0,5)=-2,4 |
-0,5+(-1,3)=-1,8 |
-1,4+(-2,4)=-3,8 |
-1,8+0,7=-1,1 |
3,3+(-3,8)=-0,5 |
-1,1+4,9=3,8 |
-0,5+(-0,6)=-1,1 |
-1,4+3,8=2,4 |
-1,1+7,9=6,8 |
-4,5+2,4=-2,1 |
(слайд 7)
УРОК – ПЕРЕДБАЧЕННЯ.
Задача.
На початку року Хогвордс був винен 100 золотих монет, на придбання поштових сов витратили 170 золотих, на купівлю мітел Німбус витратили 350 золотих, на проведення змагань з квідичу витратили 830 золотих, за продані квитки на цей матч виручили 2000 золотих. Дракон коштує 300 золотих. Чи вистачить грошей на придбання дракона?
Скласти вираз для обчислення задачі, обчислити зручним способом.
(слайд 8)
УРОК ДОГЛЯД ЗА МАГІЧНИМИ ІСТОТАМИ.
Догляд за магічними істотами – це не тільки створення комфортних умов життя, годування, а й прогулянки з виконанням різноманітних вправ. Одну з них ми зараз і спробуємо.
Руки вже за головою,
Тож дивись перед собою.
Виправляємо хребет,
Лікті зводимо вперед,
Мов, метелики, літаєм,
Крильця зводим, розправляєм.
Будем вправу завершати,
Легше всім нам працювати.
УРОК – ЗАХИСТ ВІД ТЕМНОЇ МАГІЇ (слайд 9)
Ось і завершився навчальний день в школі магії і чаклунства. Дякую вам за ваші відповіді – вірні і не вірні також. Ціную вашу активність.
Поки ви працювали на чарівних уроках, з Міністерства Магії надійшов іще один лист. (відкрити конверт).
Це лист з домашнім завданням.
Пропоную перевірити ваші листи оцінювання, порахувати загальну кількість балів.
Вкласти «Листи оцінювання» в щоденники і здати для виставлення оцінок.
1