17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Контрольна робота з теми:"Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа"

Про матеріал
Різнорівневі завдання з теми: "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа".
Перегляд файлу

 

Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»

 

Варіант 1

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

 

  1. (0,5 б.) Знайдіть неправильне висловлення: 

  Число…

  а) 0-ціле;  б) -5,1–раціональне;   в)-1,4–від‘ємне;  г) -- натуральне.

2. ( 1 б.) Яка з нерівностей є правильною?

  а)   5<-3;   б)  -3,14>-2,43;    в)-<-;      г)інша відповідь

3.    (1 б.) Між числами -3,4 та 2,7 розташовані такі цілі числа:

   а) -4;-3;-2;-1;0;1;2   б)-3;-2;-1;0;1;2;3   в)-3;- 2;-1;0;1;2  г) інша відповідь.

4.    (0,5 б.) Для числа 12 протилежним є число …

   а) 0;          б) -;           в) ;          г) -12  

5.    (0,5 б.) Яке з чисел 0,5;-0,5;0,1;-1 є найменшим?

   а)0,5;          б)-0,5;          в) 0,1;             г) -1.

6.     (1 б.)Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -123>-12* була правильною:

     а)4;            б)0;             в) 2;   г) 1

7.     (1 б.)Скільки цілих чисел розташовано між числами -2,6 і 10,5?

  а)12;          б)13;            в)11;          г) інша відповідь.

8.      (0,5 б.)Розв’яжіть рівняння :

         а)5; -5;              б)-5;               в)5;              г) розв’язків немає.

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

 

9.      (1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(-6); В(3,5); С(-3,5); К(4); Р(-1,2); Т(6). Які з точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.

10.    (1,5 б.)Порівняйте числа:  а)-258 і 254;    б)-7,1 і -7,3;   

     в) 4,2 і 0;     г)0 і -2,1;    

     д)-0,4 і -0,399;   е)-2  і -2.

11. (1,5 б.) Розв’яжіть рівняння :   а) –х=5;   

        б)-х=-12;   

            в);

       г) 3.

12. (1,5 б.)Заповніть таблицю:

 

Число а

-2,4

 

 

Число b

3,7

 

 

Значення виразу

 

 

 

 


Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

  1. (0,5 б.)Знайдіть неправильне висловлення.  

Число…

        а) 10-додатне;  б)  5,1–раціональне;    в) 14–ціле;   г) 0 –натуральне.

2. (1 б.) Яка з нерівностей є правильною?

         а) -  4,5< -30;   б)  -3,14>-3,43;    в)->-;    г) інша відповідь.

3.    (1 б.) Між числами -2,4 та 3,7 розташовані такі цілі числа:

         а)-3;-2;-1;0;1;2;3       б) 2;-1;0;1;2;3;4            в)- 2;-1;0;1;2;3       г) інша відповідь.

4.    (0,5 б.) Для числа -9 протилежним є число …

         а) 99;          б) -;           в) ;          г) 9.

5.     (0,5 б. )Яке з чисел 5; -5; 0,1;  -0,1;  0  є найменшим?

       а) 5;         б)- 5;         в) 0;           г) -1

6.     (1 б.) Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -9,6*8>-9,617 була правильною:

        а) 4;            б) 0;             в) 2;   г) 1

7.     (1 б.) Скільки цілих чисел розташовано між числами -1,9 і 10,3?

         а) 13;          б) 12;            в) 11;          г) інша відповідь

8.      ( 0,5 б.) Розв’яжіть рівняння

         а)-9;              б) -9; 9              в) 0;              г) розв’язків немає.

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

 

9.      (1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(4); В(-2,5); С(2,5); К(-4); 

         Р(1,5); Т(-0,75). Які з позначених точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.

10.    (1,5 Б.) Порівняйте числа:  а) -496 і 495;   б)-9,4 і -9,6;    

     в) 84,2 і 0;   г)0 і -28,1;   

       д) -0,5 і -0,499;   е)-5  і -5.

11. (1,5 б.) Розв’яжіть рівняння :  а) –х=53;      

      б) –х =-9;          

       в);

                                            г)3+2=26.

13. (1,5 б.)Заповніть таблицю:

 

Число а

-5,2

 

 

Число b

4,8

 

 

Значення виразу

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку