23 жовтня о 18:00Вебінар: Алгоритм побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти: від теорії до практики

Контрольна робота з теми:"Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа"

Про матеріал
Різнорівневі завдання з теми: "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа".
Перегляд файлу

 

Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»

 

Варіант 1

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

 

  1. (0,5 б.) Знайдіть неправильне висловлення: 

  Число…

  а) 0-ціле;  б) -5,1–раціональне;   в)-1,4–від‘ємне;  г) -- натуральне.

2. ( 1 б.) Яка з нерівностей є правильною?

  а)   5<-3;   б)  -3,14>-2,43;    в)-<-;      г)інша відповідь

3.    (1 б.) Між числами -3,4 та 2,7 розташовані такі цілі числа:

   а) -4;-3;-2;-1;0;1;2   б)-3;-2;-1;0;1;2;3   в)-3;- 2;-1;0;1;2  г) інша відповідь.

4.    (0,5 б.) Для числа 12 протилежним є число …

   а) 0;          б) -;           в) ;          г) -12  

5.    (0,5 б.) Яке з чисел 0,5;-0,5;0,1;-1 є найменшим?

   а)0,5;          б)-0,5;          в) 0,1;             г) -1.

6.     (1 б.)Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -123>-12* була правильною:

     а)4;            б)0;             в) 2;   г) 1

7.     (1 б.)Скільки цілих чисел розташовано між числами -2,6 і 10,5?

  а)12;          б)13;            в)11;          г) інша відповідь.

8.      (0,5 б.)Розв’яжіть рівняння :

         а)5; -5;              б)-5;               в)5;              г) розв’язків немає.

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

 

9.      (1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(-6); В(3,5); С(-3,5); К(4); Р(-1,2); Т(6). Які з точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.

10.    (1,5 б.)Порівняйте числа:  а)-258 і 254;    б)-7,1 і -7,3;   

     в) 4,2 і 0;     г)0 і -2,1;    

     д)-0,4 і -0,399;   е)-2  і -2.

11. (1,5 б.) Розв’яжіть рівняння :   а) –х=5;   

        б)-х=-12;   

            в);

       г) 3.

12. (1,5 б.)Заповніть таблицю:

 

Число а

-2,4

 

 

Число b

3,7

 

 

Значення виразу

 

 

 

 


Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

  1. (0,5 б.)Знайдіть неправильне висловлення.  

Число…

        а) 10-додатне;  б)  5,1–раціональне;    в) 14–ціле;   г) 0 –натуральне.

2. (1 б.) Яка з нерівностей є правильною?

         а) -  4,5< -30;   б)  -3,14>-3,43;    в)->-;    г) інша відповідь.

3.    (1 б.) Між числами -2,4 та 3,7 розташовані такі цілі числа:

         а)-3;-2;-1;0;1;2;3       б) 2;-1;0;1;2;3;4            в)- 2;-1;0;1;2;3       г) інша відповідь.

4.    (0,5 б.) Для числа -9 протилежним є число …

         а) 99;          б) -;           в) ;          г) 9.

5.     (0,5 б. )Яке з чисел 5; -5; 0,1;  -0,1;  0  є найменшим?

       а) 5;         б)- 5;         в) 0;           г) -1

6.     (1 б.) Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -9,6*8>-9,617 була правильною:

        а) 4;            б) 0;             в) 2;   г) 1

7.     (1 б.) Скільки цілих чисел розташовано між числами -1,9 і 10,3?

         а) 13;          б) 12;            в) 11;          г) інша відповідь

8.      ( 0,5 б.) Розв’яжіть рівняння

         а)-9;              б) -9; 9              в) 0;              г) розв’язків немає.

 

Достатній і високий рівні навчальних досягнень

 

9.      (1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(4); В(-2,5); С(2,5); К(-4); 

         Р(1,5); Т(-0,75). Які з позначених точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.

10.    (1,5 Б.) Порівняйте числа:  а) -496 і 495;   б)-9,4 і -9,6;    

     в) 84,2 і 0;   г)0 і -28,1;   

       д) -0,5 і -0,499;   е)-5  і -5.

11. (1,5 б.) Розв’яжіть рівняння :  а) –х=53;      

      б) –х =-9;          

       в);

                                            г)3+2=26.

13. (1,5 б.)Заповніть таблицю:

 

Число а

-5,2

 

 

Число b

4,8

 

 

Значення виразу

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Салієнко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
3854
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку