Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про звичайні дроби та дії над ними, перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці; розвивати увагу, логічне мислення, культуру математичного мовлення, пам’ять, культуру математичних записів; виховувати самостійність, активність, почуття колективізму, взаємовиручки.
Колись, перебираючи струни на арфі, давногрецький учений Піфагор помітів, що наймилозвучніше співвідношенння звуків – це октава – 1\8, квінта – 1\5 і кварта – 1\4. Для вас звучіть чарівна мелодія вальсу Фридерика Шопена, витрамана у розмірі 3\4. Цей вальс присвячений нареченої Марії Водзінської. Він сповнений суму, тому що батьки не дали згоди на їхній шлюб. Його грають у всьому світі.