Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про звичайні дроби та дії над ними, перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці; розвивати увагу, логічне мислення, культуру математичного мовлення, пам’ять, культуру математичних записів; виховувати самостійність, активність, почуття колективізму, взаємовиручки.
Номер слайду 3
Девіз уроку: «Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно та швидко»
Номер слайду 4
Станція «Теоретична» Станція «Літературна» Станція «Географічна» Станція «Історична» Станція «Біологічна» Станція «Хвилинка-веселинка» Станція «Математична» Станція «Музична» Станція «Капітанська»
Номер слайду 5
Станція «Теоретична»
Номер слайду 6
«Теорія – фундамент знань» Запитання команді «Чисельник»: 1. Що показує знаменник дробу? 2. Як порівняти два дроби з однаковими чисельниками? 3. Який дріб називається правильним? 4. Що означає «скоротити дріб»? 5. Як помножити два звичайні дроби? 6. Як знайти дріб від числа?
Номер слайду 7
Запитання команді «Знаменник»: 1. Що показує чисельник дробу? 2. Як порівняти два дроби з однаковими знаменниками? 3. Який дріб називається неправильним? 4. Як порівняти два дроби з різними знаменниками? 5. Як поділити два звичайні дроби? 6. Як знайти число за його дробом?
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Кожна команда приготувала вірши про дроби. Виступ команд оцінює журі.
Номер слайду 10
Станція «Географічна»
Номер слайду 11
Завдання для команди «Чисельник»: У якому місті Японії знаходиться найвища статуя у світі – бронзова фігура Будди заввишки 120м і вагою 1000т?
Номер слайду 12
Завдання для команди «Знаменник» Ураган, який лютував у 1992 р. на узбережжі південної частини США?
Номер слайду 13
Код для команди «Чисельник»: Код для команди «Знаменник»:
Номер слайду 14
Станція «Історична»
Номер слайду 15
Доповідає представник команди Команда «Чисельник» Команда «Знаменник»
Номер слайду 16
Станція «Біологічна»
Номер слайду 17
Доповніть кожний дріб до одиниці. Правильно розв’язавши приклади, команда зможе знайти відповідь до завдань. За правильне виконання завдання команда отримує 2 жетони, а за швидкість додатково додається 1 жетон. По одному учню з кожної команді працює на дошці, решта – у зошитах.
Номер слайду 18
Завдання для команди «Чисельник»: Це рослина з Індонезії, плоди якої такі духмяні, що тіло людини, яка скуштує їх, пахне фіалкою.
Номер слайду 19
Завдання для команди «Знаменник»: Це найлегше дерево в світі. Росте в Південній Америці. Колоду завдовжки 5м може легко нести на плечі одна людина. Індіаці здавна робили з нього плоти і човни-каное.
Номер слайду 20
Код для команди «Чисельник»: Код для команди «Знаменник»:
Номер слайду 21
Станція «Хвилинка-веселинка»
Номер слайду 22
Кожна команда повідомляє усмішки
Номер слайду 23
Станція «Математична»
Номер слайду 24
Завдання для команди «Чисельник»: Розв’яжіть рівняння:
Номер слайду 25
Завдання для команди «Знаменник»: Розв’яжіть рівняння:
Колись, перебираючи струни на арфі, давногрецький учений Піфагор помітів, що наймилозвучніше співвідношенння звуків – це октава – 1\8, квінта – 1\5 і кварта – 1\4. Для вас звучіть чарівна мелодія вальсу Фридерика Шопена, витрамана у розмірі 3\4. Цей вальс присвячений нареченої Марії Водзінської. Він сповнений суму, тому що батьки не дали згоди на їхній шлюб. Його грають у всьому світі.
Номер слайду 29
Станція «Капітанська»
Номер слайду 30
Капітани команд розв’язують задачі на дощці, решта – у зошитах. За правильне виконання завдання капітан отримує 2 жетони, а за швидкість додатково 1 жетон.
Номер слайду 31
Завдання для команди «Чисельник»: Завдання для команди «Знаменник»:
Номер слайду 32
Підсумок уроку *Капітани команд підраховують жетони. *Оголошується команда-переможниця.