Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія», що містить завдання різних форм.
Перегляд файлу

Акостакьоає Любов Іванівна,

вчитель української мови та літератури

Великокучурівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

імені Володимира Бузенка

Сторожинецького району

Чернівецької області

 

Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

ВАРІАНТ 1

І рівень (4 бали)

1. Чергування голосних о, е з і відбувається в усіх словах рядка

А могти, вівця, колір, гомін

Б кіготь, ніготь, березень, голос

В рівень, борг, тесля, вість

Г вересень, діловий, берег, ліс

Д водопій, осінь, хорт, ковалів

2. Літеру и слід писати в усіх словах рядка

А вит..рати, пом..рати, приб..рати, заст..лати

Б виб..ру, вистлю, заст..лю, обиратиму

В ст..лити, вб..рати, сп..ртися, заб..ру

Г вит..р, зап..рати, ст..рти, завм..рати

Д зап..рати, завм..рати, ст..рати, вип..ру

3. Чергування о з а у корені дієслова відбувається в усіх словах рядка

А проводжати, вносити, виростити, договорювати

Б потопити, лазити, простити, переконати

В ховати, встановлювати, походжати, малювати

Г гонити, котити, скакати, вимагати

Д стояти, прощати, виношувати, договорювати

4. Літеру і в корені дієслів слід писати в усіх словах рядка

А виграти, прич..пити, бр..хати, ч..кати

Б викор..нити, зав..ртіти, спостерегти, загр..бти

В зам..тати, зберігати, нар..кати, спостерігати

Г стер..гти, вип..кти, л..тіти, нар..кти

Д зач..пати, зат.хувати, зат.хати, поч..пити

5. Помилки в чергуванні у - в допущено в рядку

А ніжитися у хвилях, росла в лісі, жити в Улан-Уде, наш учитель

Б десь у хлібах, займатися у формі, сидіти у вагоні, в Антарктиді

В жити у Львові, день у день, дивитися у вікно, у вісім разів

Г прочитала у журналі; завдання із англійської мови; базар у Одесі; жити в своєму будинку

Д у формі, у двадцятому сторіччі, пішла в садок, розлягтися в траві

6. Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка

А ненавис..ний, совіс..ний, пропускний, вартіс..ний

Б шіс..сот, радіс..ний, пес..ливий, ціліс..ний

В фашистський, перс..ня, скатер..ка, швидкіс..ний

Г влас..ний, артис..ці, гус..нути, умис..ний

Д свис..нути, первіс..ний, прихвос..ні, жаліс..ний

7. Помилки при спрощенні приголосних допущено в рядку

А безвиїзний, перехресний, цілісний, абонентський

Б швидкісний, кореспондентський, щасливий, гуснути

В честний, усний, зап'ясний, серце

Г пристрасний, навмисно, очисний, хвастливий

Д злісний, кістлявий, персні, хресний

8. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

А полегшення, розкласти, справжній, житловий

Б вітчизна, Рябко, двигтить, зсипати

В зубки, ідеться, зчистити, ложка

Г чесні, кузька, коробки, зцідити

Д коротший, футбол, пасешся, сліпий

ІІ рівень (6 балів)

1. Уставте е або и.

Хлоп..чик, страшн..нький, лелеч..ня, щебетуш..чка, серд..нько, бр..ніти, р..ж..сер, д..р..гент, ат..стат, ст..хати, десят..ро, водич..нька.

2. Уставте потрібну букву.

Антифашис..ський, аспіран..ський, кількіс..ний, ціліс..ний, зліс..ний, захис..ник.

ІІІ рівень (2 бали)

Поясніть значення прислівя «За двома зайцями поженешся, жодного не спіймаєш»

 

Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

ВАРІАНТ 2

І рівень (4 бали)

1. Чергування голосних о, е з і відбувається в усіх словах рядка

А лимон, день, розгін, серпанок

Б чесний, возити, брезент, печатка

В батіг, камінь, всюдихід, гусінь

Г чоло, зелень, березовий, мерзнути

Д Петрів, особа, вовк, устрій

2. Літеру е слід писати в усіх словах рядка

А пом..рати, заст..лати, зап..рати, заб..рати

Б вист-лю, виб..ру, вип..ру, вит..р

В об..рати, ст..лити, вист..лити, зат..рти

Г вм..р, вм..рати, об..ру, обп..ртися

Д вист.лю, заб..ру, завм..р, завм..раю

3. Чергування о з а у корені дієслова відбувається в усіх словах рядка

А ходити, молотити, вимовляти, виношувати

Б переконувати, заспокоювати, прощати, переконувати

В ламати, перемагати, хапати, стояти

Г чорніти, загоряти, плавати, вирощувати

Д вимовити, кроїти, скочити, заспокоювати

4. Літеру і в корені дієслів слід писати в усіх словах рядка

А вигр..бти, прич..пити, бр..хати, ч..кати

Б зам..тати, збер..гати, нар..кати, спостерігати

В викор..нити, зав..ртіти, спостер..гти, загр..бти

Г стер..гти, випекти, л..тіти, нар..кти

Д чіпляти, випол.хкувати, вивол..кати, ч..кати

5. Помилки в чергуванні і - й допущено в рядку

А Марина й Остап, пам'ять і серце, квітли й одцвітали, війна і мир

Б троянди й виноград, купив і подарував, дощ і сніг, ручки й олівці

В здав і забув, помідори й огірки, жоржини й айстри, прийшов і побачив

Г фрукти й овочі, Арктика й Антарктика, інститути й університети, батьки й діти Д

 Ольга і Андрій, пам'ять й серце, на траві і квітках, на імення Стах

6. Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка

А безвиїз..ний, корис..ний, кореспондентський, кіс..лявий

Б облас..ний, волос..ний, бороз..на, цінніс..ний

В радіс..ний, швидкіс..ний, бандурис..ці, очис..ний

Г студен..ство, піз..ній, безсовіс..ний, зліс..ний

Д облас..ний, свис..нути, вис..нути, зап'яс..ний

7. Помилки при спрощенні приголосних допущено в рядку

А безсовістний, поїзний, якісний, баласний

Б випускний, кістлявий, тижневий, учасник

В (на) персні, кореспондентський, дилетантський, медалістці

Г шістсот, зап'ястний, хруснути, тріснути

Д корисний, болісний, тоскний, якісний

8. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

А коритце, доріжка, кузня, легкий

Б робиться, стежка, розчин, нігті

В солодко, близько, безшовний, перемогти

Г (на) грушці, камінчик, рюкзак, просьба

Д покажчик, шибка, швидко, вогкість

 

ІІ рівень (6 балів)

1. Уставте е або и.

Т..хнічний, гл..бинний, в..селковий, мороз..во, з..мельний, пр..сісти, пр..в’язати, пал..во, пр..стижний, п..ріг, невісточ..н, міл..на.

2. Уставте потрібну букву.

Совіс..ний, гіган..ський, жаліс..ний, захис..ний, зап’яс..ний, балас..ний.

ІІІ рівень (2 бали)

Поясніть значення прислівя «Без труда не буде і плота».

docx
Додано
30 березня 2019
Переглядів
3454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку