Контрольна робота з теми «Квадратні нерівності. Системи рівнянь з двома змінними. Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі»+варіант ООП

Про матеріал
Завдання контрольної роботи представлені у форматі ДПА 9 клас. в двух варіантах + варіант для учнів, які навчаються за модифікованою програмою. Зокрема, завдання підбиралися по збірнику для підготовки та проведення ДПА з математики, 2021 року, видавництва "Генеза", авт.О.С.Істер, О.В.Комаров.
Перегляд файлу

Контрольна робота                                    9 кл.

«Квадратні нерівності. Системи рівнянь з двома змінними. Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі»

 

Варіант 1.

Частина перша

Завдання 1.1 -1.4 мають по чотири варіанти відповіді, з яких ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь

  1.               Яка з нерівностей є правильною при будь-яких значеннях х?

А)               Б)

В)                 Г)

1.2 . Розв’яжіть нерівність

А)             Б)

В)            Г)

1.3.  Яка з наведених пар чисел є розв’язком системи рівнянь

А)             Б)

В)           Г)

1.4. Діагональ прямокутника дорівнює 20 см, а одна зі сторін прямокутника на 4 см більша від іншої. Знайдіть сторони прямокутника. . Яка з наведених систем рівнянь відповідає умові задачі, якщо довжину меншої сторони прямокутника позначено через x см, а більшої – через y см.

А)               Б)

В)                     Г)

Частина друга

 2.1. Знайдіть область визначення функції

2.2.  Знайдіть усі цілі розв’язки нерівності

2.3. Не виконуючи побудову, знайдіть координати точок перетину прямої з колом

2.4. Розв’яжіть систему рівнянь

 

Частина третя

3.1. Скільки грамів 3-відсоткового і скільки грамів 8-відсоткового розчинів солі треба взяти, щоб отримати 260 г 5-відсоткового розчину солі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

Частина перша

Завдання 1.1 -1.4 мають по чотири варіанти відповіді, з яких ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь

  1.  Розв’язком якої з нерівностей є число 2?

А)              Б)

В)                 Г)

1.2.  Розв’яжіть нерівність

А)               Б)

В)            Г)

1.3. Яка з наведених пар чисел є розв’язком системи рівнянь

А)             Б)

В)                   Г)

1.4.Знайдіть сторони прямокутника, якщо його площа дорівнює 30 , а периметр – 26 см. Яка з наведених систем рівнянь відповідає умові задачі, якщо сторони прямокутника позначено через x см і  y см?

А)              Б)

В)             Г)

Частина друга

 2.1. Знайдіть область визначення функції

2.2.  Знайдіть усі цілі розв’язки нерівності

2.3. Знайдіть координати точок параболи , у яких сума абсциси та ординати дорівнює 4.

2.4. Розв’яжіть систему рівнянь

 

Частина третя

3.1. Дві бригади мали разом виготовити 250 деталей. До обіду перша бригада виконала 60% свого завдання, а друга – 70% свого. При цьому перша бригада виготовила на 6 деталей менше, ніж друга. Скільки деталей повинна була виготовити кожна бригада?

 

Варіант 3 (модифікована програма)

  1.  Розв’язком якої з наведених нерівностей є число 1?

А)                       Б)

В)                 Г)

1.2. Яке з чисел є розв’язком нерівності ?

А) -2;             Б) 2;                В) 1;               Г) -1

1.3. На малюнку зображено графік функції

. Знайдіть множину розв’язків нерівності

А) [-4;0]     Б)(-4;0)    В)(-∞;-4)(0;+∞)    Г)(-∞;-4][0;+∞)

 

1.4. Які з нерівностей є квадратними:

А) ,         Б) ,    В) ,          Г)  /

1.5. Розв’язком якої системи є пара чисел х=2, у=1 ?

А)             Б)

1.6. Нехай х і у – деякі числа, різниця яких дорівнює числу 5, а добуток – числу 6. Яка система рівнянь відповідає умові задачі:

А)      Б)        В)         Г)

Частина друга

2.1. Розв’яжіть графічно систему рівнянь:

2.2. Сума двох чисел дорівнює -3, а їх добуток дорівнює -28. Знайдіть ці числа.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Ганна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Контрольні роботи
Інкл
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 2. Квадратична функція
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
6448
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку