Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас) Варіант І Початковий рівень. У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 0,75 бала. 1. Число –9,7 розташоване між сусідніми цілими числами: А) –8 і –7; Б) –9 і –8; В) –9 і –10; Г) –11 і –10. 2. Які числа є коренями рівняння | х | = 5 ? А) –5 і 5; Б) 0 і 5; В) –9 і 5; Г) 0 і –5. 3. Правильним є твердження. А) – 6 ˂ – 7; Б) | – 4,8| = 4,8; В) |3,6| = – 3,6; Г) + ( –13) = 13. 4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть цілі числа Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом. 5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .
6. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6; 0; –8,3; –1,4; –24. 7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці. Знайдіть довжину відрізка АВ Достатній і високий рівні навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється 1,5 балами. 8. Знайдіть значення виразу (5 ∙ |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 = 9. Порівняйте числа: а) –0,75 і – ; б) . 10. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 = 1,07 11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій
Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас) Варіант І Початковий рівень. У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 0,75 бала. 1. Число –9,7 розташоване між сусідніми цілими числами: А) –8 і –7; Б) –9 і –8; В) –9 і –10; Г) –11 і –10. 2. Які числа є коренями рівняння | х | = 5 ? А) –5 і 5; Б) 0 і 5; В) –9 і 5; Г) 0 і –5. 3. Правильним є твердження. А) – 6 ˂ – 7; Б) | – 4,8| = 4,8; В) |3,6| = – 3,6; Г) + ( –13) = 13. 4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть цілі числа Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом. 5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .
6. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6; 0; –8,3; –1,4; –24. 7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці. Знайдіть довжину відрізка АВ Достатній і високий рівні навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється 1,5 балами. 8. Знайдіть значення виразу (5 ∙ |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 = 9. Порівняйте числа: а) –0,75 і – ; б) . 10. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 = 1,07 11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій |
Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас) Варіант ІІ Початковий рівень У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.
А) – 3 і – 2; Б) –6 і – 5; В) –3 і – 4; Г) – 4 і – 5. 2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ? А) 4; Б) 0 і 14; В) –4 і 0; Г) –4 і 4. 3. Правильним є твердження. А) – 7 ˃ - 10; Б) |–2,91| = - 2,91; В) + (–8) = 8; Г) |3,6| = – 3,6. 4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть додатні дробові числа Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом. 5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку . 6. Розташуйте числа в порядку спадання: –8,8; 9,5; 0; 7,4; –3,2; –45. 7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці. Знайдіть довжину відрізка АВ Достатній і високий рівні навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється 2 балами. 8. Знайдіть значення виразу (6 ∙ |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 = 9.Порівняйте числа: а) – 0,25 і – ; б) . 10. Розв’яжіть рівняння: | х | + 3,5 = 17. 11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій
Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас) Варіант ІІ Початковий рівень У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.
А) – 3 і – 2; Б) –6 і – 5; В) –3 і – 4; Г) – 4 і – 5. 2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ? А) 4; Б) 0 і 14; В) –4 і 0; Г) –4 і 4. 3. Правильним є твердження. А) – 7 ˃ - 10; Б) |–2,91| = - 2,91; В) + (–8) = 8; Г) |3,6| = – 3,6. 4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть додатні дробові числа Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом. 5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку . 6. Розташуйте числа в порядку спадання: –8,8; 9,5; 0; 7,4; –3,2; –45. 7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці. Знайдіть довжину відрізка АВ Достатній і високий рівні навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється 2 балами. 8. Знайдіть значення виразу (6 ∙ |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 = 9.Порівняйте числа: а) – 0,25 і – ; б) . 10. Розв’яжіть рівняння: | х | + 3,5 = 17. 11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій
|