контрольна робота з теми "Модуль числа" Росток 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота "Раціональні чиста. Модуль числа" містить завдання середнього, достатього і високого рівня
Перегляд файлу

Контрольна робота  з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант І

Початковий рівень.

У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.

1. Число  –9,7  розташоване між сусідніми цілими числами:

А) –8  і –7;    Б) –9  і –8;   В) –9  і –10;   Г) –11  і –10.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 5 ?

А) –5 і 5;       Б) 0 і 5;      В) –9 і 5;     Г) 0 і –5.

3. Правильним є твердження.

А)  – 6 ˂ – 7;   Б) | – 4,8| =  4,8;   В) |3,6| = – 3,6;   Г) + ( –13) = 13.

4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть цілі числа

Середній рівень

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 2.bmp

 

 

6. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6;  0;  –8,3;  –1,4;  –24.

7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3).

Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 1,5 балами.

8. Знайдіть значення виразу   (5 |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 =

9. Порівняйте числа:   а) –0,75  і    ;    б)   .

10. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 =  1,07

11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій

 

 

Контрольна робота  з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант І

Початковий рівень.

У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.

1. Число  –9,7  розташоване між сусідніми цілими числами:

А) –8  і –7;    Б) –9  і –8;   В) –9  і –10;   Г) –11  і –10.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 5 ?

А) –5 і 5;       Б) 0 і 5;      В) –9 і 5;     Г) 0 і –5.

3. Правильним є твердження.

А)  – 6 ˂ – 7;   Б) | – 4,8| =  4,8;   В) |3,6| = – 3,6;   Г) + ( –13) = 13.

4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть цілі числа

Середній рівень

Кожне завдання оцінюється 1 балом.

5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 2.bmp

 

 

6. Розташуйте числа в порядку зростання –11,2; -5,6;  0;  –8,3;  –1,4;  –24.

7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (–3).

Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 1,5 балами.

8. Знайдіть значення виразу   (5 |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 =

9. Порівняйте числа:   а) –0,75  і    ;    б)   .

10. Розв’яжіть рівняння: | х | - 16 =  1,07

11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій

Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант ІІ

Початковий рівень У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.

  1. Число  –2,6 розташоване між сусідніми цілими числами:

А) – 3  і – 2;      Б) –6  і – 5;        В) –3  і – 4;       Г) – 4  і – 5.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ?

А) 4;         Б) 0 і 14;       В) –4 і 0;      Г) –4 і 4.

3. Правильним є твердження.

А)  – 7 ˃  - 10;       Б) |–2,91| = - 2,91;     В) + (–8) = 8;      Г) |3,6| = – 3,6.

4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть додатні дробові числа

Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом.

5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

6. Розташуйте числа в порядку спадання:  –8,8;  9,5; 0;  7,4;  –3,2;  –45.

7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 2 балами.

8. Знайдіть значення виразу   (6 |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 =

9.Порівняйте числа:   а) – 0,25  і    ;    б)   .

10. Розв’яжіть рівняння:  | х | + 3,5 = 17.

11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій

 

 

Контрольна робота з теми: «Раціональні числа. Модуль числа (6 клас)

Варіант ІІ

Початковий рівень У завданнях 1-3 виберіть правильне твердження.

Кожне завдання оцінюється 0,75 бала.

  1. Число  –2,6 розташоване між сусідніми цілими числами:

А) – 3  і – 2;      Б) –6  і – 5;        В) –3  і – 4;       Г) – 4  і – 5.

2. Які числа є коренями рівняння | х | = 4 ?

А) 4;         Б) 0 і 14;       В) –4 і 0;      Г) –4 і 4.

3. Правильним є твердження.

А)  – 7 ˃  - 10;       Б) |–2,91| = - 2,91;     В) + (–8) = 8;      Г) |3,6| = – 3,6.

4. Дано числа: 3; -17; ; 0,7; 2,4; -1001; -3; . Випишіть додатні дробові числа

Середній рівень Кожне завдання оцінюється 1 балом.

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 1.bmp5. Запишіть координати точок, зображених на рисунку .

C:\Documents and Settings\Lida\Мои документы\Геом. мал\pryama 1.bmp6. Розташуйте числа в порядку спадання:  –8,8;  9,5; 0;  7,4;  –3,2;  –45.

7. Побудуйте координатну пряму. Позначте на ній точку М (3). Знайдіть координати точок А і В, віддалених від точки М на 4 одиниці.

Знайдіть довжину відрізка АВ

Достатній і високий рівні навчальних досягнень.

Кожне завдання оцінюється 2 балами.

8. Знайдіть значення виразу   (6 |-12| + 1590 : |-3| ) + 421 =

9.Порівняйте числа:   а) – 0,25  і    ;    б)   .

10. Розв’яжіть рівняння:  | х | + 3,5 = 17.

11. Скільки існує цілих чисел, які задовольняють нерівність │х│≤4,9? Позначте їх на координатній прямій

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
1953
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку