Основна властивість дробу

Про матеріал
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. Мета: Узагальнення і систематизація знань про звичайні дроби;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основна властивість дробуучитель математики Діхтяренко Діана Олександрівна. Підручник за 6 клас » Математика. Автор: Тарасенкова, Богатирьова.

Номер слайду 2

Мета: Систематизувати й узагальнити відомості про звичайний дріб;Ознайомити з основною властивістю дробу та її застосуванням

Номер слайду 3

Оленка, Петрик та Віталик отримали однакову кількість цукерок на Новий рік. На наступний день діти обговорювали хто скільки з’їв цукерок. Оленка сказала: «Я з’їла 16 усіх солодощів». Петрик похвалився: «Я з’їв найбільшу кількісь цукерок, тому що я з’їв 212 усіх солодощів». Віталик заперечив: «Найбільшу кількість з’їв я тому, що я з’їв 318 усіх солодощів». Хто з дітей з’їв найбільше цукерок? Відповідь на це запитання ми дізнаємося після того, як вивчемо основну властивість дробу.

Номер слайду 4

Пригадаємо : З чого складається звичайний дріб?Що означає риска дробу?Який дріб ми називаємо правильний?Який дріб ми називаємо неправильний?

Номер слайду 5

Поділимо круг на чотири рівні частини, три з яких розділимо на п’ять рівних частин (як на малюнку). Тоді все коло буде поділене на 4*5=20 рівних частин. А зафарбованих виявиться 3*5=15 частин. Тому 34=3∗54∗5=1520 тобто 34=1520 або 1520=34 

Номер слайду 6

Основна властивість дробу:якщо знаменник і чисельник звичайного дробу помножити або поділити на одне й те ж саме число, відмінне від нуля, то значення отриманого дробу буде дорівнювати даному. Наприклад: 𝟏𝟒𝟐𝟒=𝟏𝟒:𝟐𝟐𝟒:𝟐=𝟕𝟏𝟐 

Номер слайду 7

Ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник, відмінний від одиниці, називається скороченням дробу. Дріб, чисельник і знаменник якого є взаємно простими числами, називають нескоротним. Наприклад, дріб чотири восьмих можна скоротити на чотири, отримаємо дріб одна друга. Дріб три п’ятих нескоротний, оскільки числа три і п’ять взаємно прості. 

Номер слайду 8

Завдання в підручнику:№199{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟐𝟓𝟒𝟏𝟎𝟏𝟎𝟐𝟓𝟏𝟒𝟑𝟓𝟐𝟔𝟔𝟓3892415402156369689242740457281104117{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 9

∗8=20326∗=3642∗5=28359∗=7288 Завдання в підручнику:№204

Номер слайду 10

58=203267=364245=2835911=7288 Відповідь:

Номер слайду 11

Завдання з підручника біля дошки :№2083648=36:1248:12=343575=35:575:5=71544121=44:11121:11=41196112=96:16112:16=67 

Номер слайду 12

№1. Скоротити дроби.1) 1216; 2) 2035;   3) 1422;    4)  1015;    5)   2128;    6) 1824;    7) 1525;     8)  2733;      9) 1845.№2. Перетворити дроби у нескоротні. 1) 6496;   2) 65105;    3)  4874;    4)  5698;    5)  6591;    6)  3660;    7)  4499;    8)  6384;   9) 96168. 

Номер слайду 13

Підсумок уроку. Хто з дітей з’їв найбільше цукерок?Чому?

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Опрацювати параграф у підручнику §6. Виконати письмово №205, №209.

Номер слайду 15

Дякую за урок

pptx
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
1079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку