Підсумковий урок контролю знань з теми "Однорідні члени речення".Матеріали уроку пропагують здоровий спосіб життя
Контрольна робота за темою»Однорідні члени речення»
Тема:Контрольна робота з теми «Однорідні члени речення.Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»,»Вставні слова»Диктант з граматич-ним завданням.
Мета:з'ясувати рівень засвоєння учнями знань,умінь і навичок з тем «Однорідні члени речення»,»Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,увагу, пам'ять, мовлення;пропагувати здоровий спосіб життя.
Тип уроку :урок перевірки й обліку рівня здобутих знань,сформованих умінь і навичок. ХІД УРОКУ
І.Психологічний настрій Нумо,діти,підведіться! Всі приємно усміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок, А тепер за парту Всі сідайте рівно І до роботи візьмемось сумлінно.
ІІ.Повідомлення мети уроку і способу перевірки знань.
ІІІ.Прослуховування тексту диктанту»Три сестри».
ІV.Запис тексту під диктовку вчителя і перевірка кожного речення.
V.Перевірка всього тексту за вчителем.
Диктант
Три сестри
Калиновим мостом ішли три сестри:Калина,Малина і Шипшина.Не вміли вони шити й прясти.Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти. Так мовиться у народних замовляннях.Справді, про цілющі властивості калини,малини і шипшини люди знали давно.Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди.У кожній хаті заготовляли на зиму ліки:калинові яго- ди,кору,цвіт. З ягід малини готували страви:киселі,варення,начинку для пирогів.Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові. Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран. Шипшина,за народним повір'ям,створена для того,щоб люди лаялися й грішили ,коли вколються.(З довідника»Лікарські рослини»)100 слів. Фізкультхвилинка на розвиток пальців»Крила лелеки в польоті» Простягти руки вперед.Робимо повільні змахи руками:вгору –кисті рук опущені вниз,униз –кисті рук підняти догори. Граматичне завдання 1.Зробити синтаксичний розбір останнього речення. 2.Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3.Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна.Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий. Домашнє завдання:опрацювати самостійно параграф 23 ;зробити»Кола на воді»до слів:квітка,малина.
Контрольна робота за темою»Однорідні члени речення»
Тема:Контрольна робота з теми «Однорідні члени речення.Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»,»Вставні слова»Диктант з граматич-ним завданням.
Мета:з’ясувати рівень засвоєння учнями знань,умінь і навичок з тем «Однорідні члени речення»,»Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,увагу, пам’ять, мовлення;пропагувати здоровий спосіб життя.
Тип уроку :урок перевірки й обліку рівня здобутих знань,сформованих умінь і навичок. ХІД УРОКУ
І.Психологічний настрій Нумо,діти,підведіться! Всі приємно усміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок, А тепер за парту Всі сідайте рівно І до роботи візьмемось сумлінно.
ІІ.Повідомлення мети уроку і способу перевірки знань.
ІІІ.Прослуховування тексту диктанту»Три сестри».
ІV.Запис тексту під диктовку вчителя і перевірка кожного речення.
V.Перевірка всього тексту за вчителем.
Диктант
Три сестри
Калиновим мостом ішли три сестри:Калина,Малина і Шипшина.Не вміли вони шити й прясти.Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти. Так мовиться у народних замовляннях.Справді, про цілющі властивості калини,малини і шипшини люди знали давно.Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди.У кожній хаті заготовляли на зиму ліки:калинові яго- ди,кору,цвіт. З ягід малини готували страви:киселі,варення,начинку для пирогів.Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові. Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран. Шипшина,за народним повір’ям,створена для того,щоб люди лаялися й грішили ,коли вколються.(З довідника»Лікарські рослини»)100 слів. Фізкультхвилинка на розвиток пальців»Крила лелеки в польоті» Простягти руки вперед.Робимо повільні змахи руками:вгору –кисті рук опущені вниз,униз –кисті рук підняти догори. Граматичне завдання 1.Зробити синтаксичний розбір останнього речення. 2.Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3.Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна.Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий. Домашнє завдання:опрацювати самостійно параграф 23 ;зробити»Кола на воді»до слів:квітка,малина.