Контрольна робота з теми "Однорідні члени речення" 5клас

Про матеріал

Підсумковий урок контролю знань з теми "Однорідні члени речення".Матеріали уроку пропагують здоровий спосіб життя

Контрольна робота за темою»Однорідні члени речення»

Тема:Контрольна робота з теми «Однорідні члени речення.Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»,»Вставні слова»Диктант з граматич-ним завданням.

Мета:з'ясувати рівень засвоєння учнями знань,умінь і навичок з тем «Однорідні члени речення»,»Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,увагу, пам'ять, мовлення;пропагувати здоровий спосіб життя.

Тип уроку :урок перевірки й обліку рівня здобутих знань,сформованих умінь і навичок. ХІД УРОКУ

І.Психологічний настрій Нумо,діти,підведіться! Всі приємно усміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок, А тепер за парту Всі сідайте рівно І до роботи візьмемось сумлінно.

ІІ.Повідомлення мети уроку і способу перевірки знань.

ІІІ.Прослуховування тексту диктанту»Три сестри».

ІV.Запис тексту під диктовку вчителя і перевірка кожного речення.

V.Перевірка всього тексту за вчителем.

Диктант

Три сестри

Калиновим мостом ішли три сестри:Калина,Малина і Шипшина.Не вміли вони шити й прясти.Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти. Так мовиться у народних замовляннях.Справді, про цілющі властивості калини,малини і шипшини люди знали давно.Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди.У кожній хаті заготовляли на зиму ліки:калинові яго- ди,кору,цвіт. З ягід малини готували страви:киселі,варення,начинку для пирогів.Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові. Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран. Шипшина,за народним повір'ям,створена для того,щоб люди лаялися й грішили ,коли вколються.(З довідника»Лікарські рослини»)100 слів. Фізкультхвилинка на розвиток пальців»Крила лелеки в польоті» Простягти руки вперед.Робимо повільні змахи руками:вгору –кисті рук опущені вниз,униз –кисті рук підняти догори. Граматичне завдання 1.Зробити синтаксичний розбір останнього речення. 2.Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення. 3.Ввести вставні слова у речення: Шипшина завжди гарна і корисна.Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий. Домашнє завдання:опрацювати самостійно параграф 23 ;зробити»Кола на воді»до слів:квітка,малина.


Перегляд файлу

Контрольна робота за темою»Однорідні члени речення»

Тема:Контрольна робота  з теми «Однорідні члени речення.Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»,»Вставні слова»Диктант  з граматич-ним завданням.

Мета:з’ясувати рівень засвоєння учнями знань,умінь і навичок з тем  «Однорідні члени речення»,»Узагальнюючі слова при однорідних членах речення»; закріплювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, навички самостійної роботи; розвивати логічне мислення,увагу,              пам’ять, мовлення;пропагувати здоровий спосіб життя.

Тип уроку :урок перевірки й обліку рівня здобутих знань,сформованих умінь і навичок.                                                                                                                                                                                   ХІД УРОКУ

І.Психологічний настрій                                                                                                                 Нумо,діти,підведіться!                                                                                                                    Всі приємно усміхніться.                                                                                                                                  Продзвенів уже дзвінок,                                                                                                                           Починаємо урок,                                                                                                                              А тепер за парту                                                                                                                                      Всі сідайте рівно                                                                                                                                                 І до роботи візьмемось сумлінно.

ІІ.Повідомлення мети уроку і способу перевірки знань.

ІІІ.Прослуховування  тексту диктанту»Три сестри».

ІV.Запис  тексту під  диктовку  вчителя  і перевірка кожного речення.

V.Перевірка всього тексту за вчителем.

Диктант

Три сестри

       Калиновим мостом ішли три сестри:Калина,Малина і Шипшина.Не вміли вони шити й прясти.Вміли лише вогонь заливати та кров зупиняти.                            Так мовиться у народних замовляннях.Справді, про цілющі властивості калини,малини і шипшини люди знали давно.Відварами з ягід калини й малини рятувалися від простуди.У кожній хаті заготовляли на зиму ліки:калинові яго-        ди,кору,цвіт. З ягід малини готували страви:киселі,варення,начинку для пирогів.Із пелюсток квітки шипшини варили мед для очищення крові.            Перетерті пелюстки вживали для загоювання ран.                                                             Шипшина,за народним повір’ям,створена для того,щоб люди лаялися й грішили ,коли вколються.(З довідника»Лікарські рослини»)100 слів.                                       Фізкультхвилинка на розвиток пальців»Крила лелеки в польоті»                                    Простягти руки вперед.Робимо повільні змахи руками:вгору –кисті рук опущені вниз,униз –кисті рук підняти догори.                                                                 Граматичне завдання                                                                                                                        1.Зробити синтаксичний розбір останнього речення.                                                                    2.Виписати з тексту диктанту речення з узагальнюючими словами при однорідних членах речення.                                                                                                                     3.Ввести вставні слова у речення:                                                                                                  Шипшина завжди гарна і корисна.Шипшиновий напій дуже смачний та цілющий.                                                                                                                                    Домашнє завдання:опрацювати самостійно параграф 23 ;зробити»Кола на воді»до слів:квітка,малина.                                   


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Натха Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
8208
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку