Контрольна робота з теми "Орфографічна норма"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Орфографічна норма" для 10 класу за підручником Н. Б. Голуб, В. І. Новосьолової.
Перегляд файлу

Орфографічна норма

Варіант 1

Початковий рівень

  1. Усі слова написані правильно в рядку:

А) викладацький, молотьба, вохкість

Б) карпатський, дорожчати, робітництво

В) криворізький, об’їжджати, французський

Г) інтелігентський, сонячний, надхнення

  1.  М’який знак на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка.

А) рибал..ство, погод..ся, прип’ят..ський, голівон..ці;

Б) зателен..кати, красун..чик, купал..ський, виріз..бити;

В) вигул..кнути, конс..єржка, зат..марити, нац..кувати;

Г) кан..йон, ковз..кий, мал..ва, локал..ний;

  1. Апостроф ставиться в усіх словах рядка.

А) м..ятний, роз..ятрений, присв..ята, пом..якшити;

Б) кам..яніти, без..ядерний, кур..йозний, медв..яний;

В) солов..ї, тьм..яно, кон..юктивіт, грав..юра;

Г) пір..я, пів..ями, прив..ялений, п..єдестал;

  1.  Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка:

А) зран..я, безсмерт..я, пісен..ий, прочитан..ий;

Б) л..яний, зран..я, він..ицький, об..ризкати.

В) стат..ей, жит..єдайний, облич.., роздоріж..я;

Г) довгождан..ий, блажен..ий, згуртован..ий, височен..ий;

  1.  Префікс с- треба писати в усіх словах рядка:

А) ..кісний, ..чорнілий, ..ходити, ..писати;

Б) ..формувати, ..тулити, ..цідити, ..плеснути;

В) ..холонути, ..пітніти, ..сохнутися, ..порожніти;

Г) ..фабрикувати, ..повідь, ..тверджувати, ..хилити;

  1. Усі слова правильно записано у рядку:

А) Золоті ворота, Фабрика Киянка, західна Україна;

Б) Кримський півострів, вулиця Ярославів вал, Софійський собор;

В) Харківський тракторний завод, цукерки «Вечірній Київ»;

Г) Прем’єр-міністр України, Голосіївський ліс, країни сходу.

Середній рівень

  1.          Відредагуйте помилки в тексті та спишіть його.

Поширенний в нашому краї  і оспіванний у народі барвінок здавна. Значне місце як символ займав він в віруванях  давніх словян, насамперед у Києвській русі. З тих пір вічно-зелений чагарничок назавжди війшов у побут, звичаї та обряди нашого народу.

 

  1.          Запишіть, уставте велику чи малу літеру або лапки:

 До/пуття, без/вісти, до/вподоби, до/останку, попід/тинню, до/відома, по/заторік, до/побачення, на/радість, на/відріз, на/жаль, на/відмінно. на/льоту, на/диво, без/відома, що/години, без/сумніву, о/пів/дні, на/світанку, на/сором, на/швидку, уві сні, у/стократ, по/одному, завдовж/ки, по/можливості, через/силу, на/встіж.

Достатній рівень

  1.          Запишіть іменники у формі орудного відмінка однини:

Глазур, папороть, упертість, мати, ніч.

  1.     Складіть речення зі складним словом, яке пишемо через дефіс.

Високий рівень

  1.     Напишіть есе на одну з поданих тем. Використовуйте у тексті вивчені орфограми.
  • «Що для щастя людині треба?»
  • «Книжки навчають мріяти»
  • «У житті немає недосяжних цілей»

 

 

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку