Контрольна робота з теми:"Прикметник" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української мови "Прикметник" 6 клас. Робота містить 4 тестових завдання, решта - письмове виконання: утворити ступені порівняння поданих прикметників, правопис прикметників...
Перегляд файлу

Контрольна робота  з теми

«Прикметник як частина мови»

1 варіант

1.      Як змінюються прикметники ?

      а) за відмінками;                                     б) за родами і числами;

      в) за відмінками, числами, часами;       г) за родами, числами, відмінками.

2.      Прикметники   високі, глибокі, далекі  :               

       а) твердої групи;         б) м'якої групи;             в) мішаної групи.

3.      Від поданих іменників утворити прикметники :

          Студент, Запоріжжя, Буг, товариш, казах, Рига.

4.  Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівнян­ня :    

світлий, молодий, вечірній, міський, шерстяний, дорогий,

  солов'їний, цегляний, батьківський, науковий.

5.  Вказати ступінь порівняння та його форму прикметників    най­більш високий,   найменш стиглий:                                                    

     а) найвищий ступінь;                                            б) вищий ступінь, проста форма;

     в) найвищий ступінь, складена форма;               г) найвищий ступінь, проста форма.

6.      Записати прикметники, знявши риску.

   Залізо/бетонний, чорно/земний, військово/повітряний, темно/ зелений,

    південно/український, легко/крилий, жовто/гарячий.

7.      Утворити ступені порівняння прикметників    поганий,    гречаний.

8. Розподіліть і запишіть у три колонки прикметники, відповідно розряду.

Шевченкова, круглий, лляний, солодкий, шовковий, щасливий, весняний, материн, мудрий, добрий,  козацький, мідний,батьків, свіжий, пташине, сестрин, ранній, Миколин, запорізький, Маріїн, новий.     Зелена  долина, червона  троянда,  собача  шкіра,  залізні  двері,  журавлиний  ключ,  малиновий  стяг,  вовчий  апетит,  собача  кропива,  малинове  варення, вдала  спроба , лебедина  пісня, мамині  руки,  залізний  кулак, журавлина  пісня, вовча  шуба.

9     Запишіть  словосполучення,  розкриваючи  дужки.  У  прикметниках  виділіть  суфікси  і  з'ясуйте,  до  якого  розряду  належать  утворені  прикметники.

     (Україна) мова; (народ) мудрість; (соловей) гай; (ласка) усмішка; (вишня) сад; (роса) доріжка; (виноград) лоза; (бабуся) хустка;  (місто) парк; (бджола) вулик; (вовк) лігво; (сніг) зима; (чари) сопілка.

10.  Знайди й підкресли  ,,зайвий” прикметник

   1. Ласкавий, лагідний, лютий, гречний, солом’яний.
2. Блакитний, жовтавий, тьмяний, качиний.
3. Дерев’яний, веселий, лаковий, пластиліновий.
4. Доньчин, материн, батьківський, товаришів.
5. Ведмежий, солов’їний, заячий, жираф’ячий.
6. Ластів’ячий, пізній, грачиний, лебединий.
7. Смородиновий, малиновий, буряковий, виноградний.

 11. Утворіть присвійні прикметники від поданих слів

Сестра, брат, прадід, Іван, Микола, Андрій, Марина, Марія, Наталя, учитель, школяр, учень, друг, однокласник.

12.      Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметни­ки.

          З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.

  Путь,     біль,    степ,    шимпанзе,   тюль.

 

 

 

 

 

Контрольна робота  з теми

«Прикметник як частина мови» 

ІІ варіант

1.      Прикметники     батькове майно,     заяча лапа,     материна ласка  :

                     а)   відносні;       б) якісні;          в) присвійні.

2.      Прикметники    соснові,   ялинові,    яскраві   :              

                         а) твердої групи;        б) м'якої групи;     в) мішаної групи.

3.      Від поданих іменників утворити прикметники :

Козак,    Волга,    Прилуки,    журналіст,    узбек.

4.    Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівнян­ня :

             широкий, живий, сільський, стінний, весняний, ніжний, мудрий,

             молочний, вовчий, залізний, літературний.

5.Вказати ступінь порівняння та його форму прикметників   най­більш складний :   

      а) найвищий ступінь;                                                     б)   вищий ступінь, проста форма;                                                  

      в) найвищий ступінь, складена форма;                         г) найвищий ступінь, проста форма.

6.   Записати прикметники, знявши риску.

    Водо/плавний,     біло/крилий,     яскраво/жовтий,    п'яти/поверховий,

  червоно/гарячий,        західно/європейський,           м'ясо/молочний.

7.   Утворити ступені порівняння прикметників   гарний, безхмарний .

8. Розподіліть і запишіть у три колонки прикметники, відповідно розряду.

Шевченкова, круглий, лляний, солодкий, шовковий, щасливий, весняний, материн, мудрий, добрий,  козацький, мідний,батьків, свіжий, пташине, сестрин, ранній, Миколин, запорізький, Маріїн, новий.     Зелена  долина, червона  троянда,  собача  шкіра,  залізні  двері,  журавлиний  ключ,  малиновий  стяг,  вовчий  апетит,  собача  кропива,  малинове  варення, вдала  спроба , лебедина  пісня, мамині  руки,  залізний  кулак, журавлина  пісня, вовча  шуба.

9     Запишіть  словосполучення,  розкриваючи  дужки.  У  прикметниках  виділіть  суфікси  і  з'ясуйте,  до  якого  розряду  належать  утворені  прикметники.

     (Україна) мова; (народ) мудрість; (соловей) гай; (ласка) усмішка; (вишня) сад; (роса) доріжка; (виноград) лоза; (бабуся) хустка;  (місто) парк; (бджола) вулик; (вовк) лігво; (сніг) зима; (чари) сопілка.

10.  Знайди й підкресли  ,,зайвий” прикметник

   1. Ласкавий, лагідний, лютий, гречний, солом’яний.
2. Блакитний, жовтавий, тьмяний, качиний.
3. Дерев’яний, веселий, лаковий, пластиліновий.
4. Доньчин, материн, батьківський, товаришів.
5. Ведмежий, солов’їний, заячий, жираф’ячий.
6. Ластів’ячий, пізній, грачиний, лебединий.
7. Смородиновий, малиновий, буряковий, виноградний.

 11. Утворіть присвійні прикметники від поданих слів

Сестра, брат, прадід, Іван, Микола, Андрій, Марина, Марія, Наталя, учитель, школяр, учень, друг, однокласник.

12.  Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметни­ки.

    З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.

            Ранчо,       собака,       нежить,           шосе,       какаду.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Райкова Лілія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буц Надія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kiryan Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Панченко Любов Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Каменська Лідія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Морозюк Надія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
117981
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку