ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7 З РОЗДІЛУ «ЧИСЛІВНИК, ЙОГО ВІДМІНЮВАННЯ Й ПРАВОПИС» (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ),

Про матеріал
оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Числівник, його відмінювання й правопис»; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки
Перегляд файлу

Контрольна робота № 7

Морфологія. Орфографія.

Числівник

Варіант І

Перший рівень

1. Вкажіть числівник.

    а) Двійка;

    б) вдвох;

    в) два;

    г) подвоєння.

2. На які розряди за значенням поділяються числівники?

    а) Якісні, відносні та присвійні;

    б) власні та загальні;

    в) кількісні та порядкові;

    г) прості та складені.

3. Виділіть числівник який означає ціле число.

    а) Дві п’ятих;

    б) сім десятих;

    в) сім;

    г) три цілих і одна друга.

4. Позначте збірний числівник.

    а) Три;

    б) тринадцять;

    в) троє;

    г) тридцять.

5. Виділіть рядок, у якому всі числівники кількісні.

    а) Шість, шестеро, шостий; 

    б) п’ять, п’ятеро, одна п’ята;

    в) перший, другий, сто;

    г) двадцять, двадцять один, двадцятий.

6. Позначте простий числівник.

    а) Сто десять;

    б) одна третя;

    в) третій;

    г) сорок два.

7. Знайдіть форму орудного відмінка числівника три.

    а) Три;

    б) трьох;

    в) трьом;

    г) трьома.

8. Знайдіть форму давального відмінка числівника сорок.

    а) Сорок (дівчат);

    б) сорока (дівчат);

    в) сорока (дівчатами);

    г) сорока (дівчатам).

 

Другий рівень

1. Випишіть числівники.

    Один, одиниця, перший, два, двоє, двійка, подвоєння, удвох, обидва.

2. Запишіть словами кількісні числівники – цілі числа. Де можливо, утворіть від них збірні числівники.

    19; 17; 50; 61; 137.

3. Запишіть на місці крапок, де потрібно, м’який знак.

   Шіст…десят…ом, вісім…десяти, сімдесят…ма, п’ят…десят, п’ят…ма.

 

Третій рівень

1. Провідміняйте числівник 675.

2. Запишіть словами подані числівники.

    4-сотий, 39-тисячний, 200-мільонне, 40-мільярдна.

 

Четвертий рівень

    Напишіть твір – мініатюру «Мої улюблені свята». Використайте числівники. Вкажіть їх розряд за значенням та відмінок.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 7

Морфологія. Орфографія.

Числівник

Варіант ІІ

Перший рівень

1. Вкажіть числівник.

    а) Тричі;

    б) трійня;

    в) п’ять;

    г) трійка.

2. Які числівники означають кількість, що складається з певного числа частин цілого?

    а) Цілі числа;

    б) дробові;

    в) збірні;

    г) порядкові.  

3. Виділіть числівник який означає ціле число.

    а) П’ять шостих;

    б) вісім цілих і одна друга;

    в) нуль цілих і п’ять десятих;

    г) десять.

4. Визначте дробовий числівник.

    а) Семеро;

    б) три сьомих;

    в) сімдесят три;

    г) сімсот тридцять.

5. Вкажіть порядковий числівник.

    а) П’ятнадцятеро;

    б) одна п’ята;

    в) п’ятнадцятий;

    г) п’ятнадцять.

6. Виділіть рядок, у якому всі числівники кількісні.

    а) Один, одна друга, другий;

    б) двоє, двадцять, дві третіх;

    в) вісім, восьмеро, восьмий;

    г) сім, сьомий, сімдесят.

7. Позначте складений числівник.

    а) Два;

    б) другий;

    в) одна друга;

    г) двадцять.

8. Знайдіть форму родового відмінка числівника п’ять.

    а) П’ять (друзів);

    б) п’яти (друзів);

    в) п’яти (друзям);

    г) п’ятьма (друзями).

 

Другий рівень

1. Випишіть числівники.

    Три, трійка, тричі, троє, одна третя, утрьох, потроїти, третина, трійня, третій.

2. Запишіть словами кількісні числівники – цілі числа. Де можливо, утворіть від них збірні числівники.

    4; 60; 19; 52; 180.

3. Прочитайте речення. Випишіть в одну колонку кількісні числівники, у другу – порядкові.

    1) Незграбною ходою трударів йшли двоє вантажників і один каменяр

(Ю. Опільський). 2) Слухаю першого грому удари, наче найкращу симфонію в світі (П. Сингаївський). 3) – Впало наших галицьких дружинників понад триста п’ятдесят людей, бо був бій завзятий,- говорив воєвода (П. Мирний).

 

Третій рівень

1. Провідміняйте числівник 796.

2. Утворіть словосполучення, записавши числівники словами та поставивши іменники в потрібному відмінку.

    4/5(кілометр), 540(школа), 150(гривня), 3(клен), 7-еро(ягня).

 

Четвертий рівень

    Складіть діалог на тему «Зустріч на вокзалі». Дайте в ньому відповіді на такі питання, як «Скільки кілометрів до …?», «Яким автобусом можна добратися до …?» тощо. Використайте числівники. Вкажіть їх розряд за значенням та відмінок.

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
5932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку