Контрольна робота з теми "Прикметник як частина мови" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Прикметник як частина мови" 6 клас. Тестові та відкриті форми завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з теми «Прикметник як частина мови»

 

1. Знайти правильне твердження: (0,5 б.)

А прикметники змінюються за родами і числами;

Б прикметники змінюються за родами, відмінками і числами;

В прикметники змінюються за відмінками і числами;

Г прикметники змінюються за групами, відмінками і родами.

2. Ступені порівняння не можна утворити від усіх прикметників у рядку: (0,5 б.)

А сприятливий, всесвітній, волошковий, доречний;

Б ранній, бурштиновий, досконалий, довгенький;

В активний, сліпий, хитрющий, вороний;

Г босий, козацький, хворий, порожній.

3. Присвійними є всі прикметники рядка: (0,5 б.)

А Ольжина книга, братова квартира, київські парки;

Б заячий характер, вчителева думка, вовча лапа;

В Миколина відповідь, сорочине гніздо, татова розмова;

Г овочева натура, батьків портфель, бабусині окуляри.

4. За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників рядка: (0,5 б.)

А сад, пурпур, емаль, груша;

Б казка, поле, край, калина;

В нуль, травень, метр, дощ;

Г слива, плющ, мед, вечір.

5. Усі прикметники творять ступені порівняння від інших основ у рядку: (0,5 б.)

А малий, молодий, розумкий;

Б вдалий, скромний, хитрий;

В великий, хороший, погании;

Г страшний, веселий, щирии.

6. Виберіть рядок, у якому правильно утворені ступені порівняння: (0,5 б.)

А смачний – смачніший, більш смачніший, найсмачніший, найбільш смачний;

Б білий – біліший, менш білий, самий білий, найбільш білий;

В веселий - веселший, менш веселий, найбільш веселіший, найвеселіший;

Г мілкий – мілкіший, більш мілкий, наймілкіший, найбільш мілкий.

7. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння від прикметників поганий, близький. (2 б.)

8. Утворити від слів школа, книга прикметники всіма можливими способами. Розібрати новоутворені слова за будовою. (2 б.)

9. Увести в речення слово лютий так, щоб в одному воно було іменником, а в другому — прикметником. (2 б.)

10. Запишіть текст, опускаючи риску і вставляючи замість пропусків потрібні літери. Виділений прикметник розберіть як частину мови. (3 б.)

"Позеленіли вікна, повітря стало бузково/синім. Садок тріпотів кожною гілкою і був сповнений якогось зеленкувато/сивого шелесту. Картопля на сусідн..х городах вигойдувалася хвилями. Окаян..ий грім озивався там і сям, і в його погрозах чулася не/зла сила, а могутня."

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
1688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку