Літературне читання О. Я. Савченко,
3 клас
Контрольна робота за темою
"Прийди, весно, з радістю!"
Початковий рівень (3 б.)
1. Наші пращури відзначали Новий рік:
а) у квітні;
б) у березні;
в) у червні.
2. Веснянки і гаївки справляли:
а) в березні або квітні; б) в квітні або травні;
в) в травні або червні.
3. Дід Дем’ян сказав онукові, що у сонця ключі:
а) золоті;
б) чарівні;
в) гарячі.
4. Поет Микола Сингаївський порівнює травень із:
а) чарівницею;
б) хлопчиком;
в) дівчиною.
5. У вірші Тамари Коломієць «Березень» весна припливла:
а) в човні; б) на теплоході;
в) на вітрильнику.
6. Із якою пташкою Борис Комар порівнює солов’я?
а) Із синичкою;
б) з горобчиком;
в) із ластівкою.
Середній рівень (2 б.)
7. Поміркуй і запиши з ким зустрівся травень у вірші Миколи Сингаївського «Вийшов травень з лісу».
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Достатній рівень (4 б.)
8. Вибери продовження до веснянки з твору «Благослови, мати,весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) - Принесла я вам ....
_____________________.
9. Вибери продовження до веснянки з твору «Благослови, мати,весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) - Щоб родилось ...
_____________________.
10. Вибери продовження до веснянки з твору «Благослови, мати,весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) - Ще й червонії ...
_____________________.
11. Вибери продовження до веснянки з твору «Благослови, мати,весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) - Щоб квітчалися ...
_____________________.
12. Назви дійових осіб повісті "Гуси-лебеді летять". У яку пору відбулася їхня розмова? Хто автор твору?
________________________________________________________________________________________________________________________.
Високий рівень (3 б.)
13. Напиши, який твір сподобався найбільше. Хто його автор? Чому цей твір сподобався? (5-7 речень)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Оцінка ______________.