Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами".

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами". Для учнів 8 класу загальноосвітніх шкіл. Містить 2 варіанти. Контрольна робота з теми "Речення з однорідними членами". Для учнів 8 класу загальноосвітніх шкіл. Містить 2 варіанти.
Перегляд файлу

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Тест

І в                                                    І рівень

1. Однорідні члени речення:

а) передають ставлення мовця до висловлюваного;

б) називають того, до кого звертаються;

в) відповідають на одне і те ж запитання, відносяться до одного і  того ж члена речення.

2. Вкажіть поширені однорідні члени речення:

а) На ялинці загорілись білі, червоні, зелені вогники.

б) А скільки звичаїв, прикмет пов’язано з калиною!

в) І кличе мене батькова хата на синь, на роси, на вишневий цвіт.

3. Неоднорідні означення є в реченні (розділові знаки пропущено):

а) У густім березовім гаю над Дністром весело щебетали пташки.

б) Берези рідні скромні милі так тепло люблені людьми.

в) Червоні ягоди калини на смак терпкі солодкі запашні.

4. Вкажіть речення з двома рядами однорідних членів:

а) Вірш починається не з великої літери, а з великого болю;

б) Люблю рожеві крила ранку і золотого дня ходу;

в) Тобі, народне слово, у славі й цвіті сам Бог велів перемагати й жити!

5. Узагальнювальне слово стоїть перед однорідними у реченні (розділові знаки пропущено):

а) У мене гарне товариство Шекспір і Лермонтов і Блок.

б) І право людське й воля і закон усе потоптано.

в) Лози висип кручі ліс усе блищить і сяє на сонці..

6. Вкажіть речення, де неправильно розставлені розділові знаки:

а) Усе в плині, русі, осіянні – дерева й квіти – води і лани.

б) Тут були такі звірі: вовки, лисиці, олені, лосі.

в) У степах водилися комахи, як-от: бджоли, цвіркуни, мурахи.

ІІ-ІІІ рівні

  1. Перебудувати речення так, щоб однорідні означення стали неоднорідними (1б.)  

Видніються кручі, задумливі, сірі. Степ дихнув в обличчя вітром міцним, рівним.

2. Поширте речення кількома рядами однорідних членів. (2б.)  

День закінчився швидко. Сонечко сховалось за горами.

3. Побудувати речення за схемою (1б.)

                 :, та

4. Поставити розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір речення (2б.)     Весь степ і лиман і озеро і море все закуталось в якийсь чарівний світ.

IV рівень

Скласти розповідь про випадок із життя, використовуючи в реченнях однорідні члени.

 


Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Тест

ІІ в.          І рівень

1. Між однорідними членами речення існує зв’язок:

а) сполучниковий сурядний;

б) сполучниковий підрядний;

в) сполучниковий, безсполучниковий, змішаний.

2. Поширені однорідні члени речення є:

а) На пагорбах росли смереки й кипариси.

б) В лісі пахне медом і грибами.

в) Шаную плуг, долоні мозолясті, тепло і ласку від упертих рук.

3. Вкажіть речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено):

а) За партами виднілись біляві русяві чорняві голівки.

б) Похилена стара верба вказувала дорогу.

в) Довге пишне волосся спадало хвилями на плечі.

4. Вкажіть речення з двома рядами однорідних членів:

а) І бідність, і багатство не дають спати.

б) Над селом, над полем, над борами райдуга біжить.

в) От розкопають ями та кар’єри та й доберуться в царські інтер’єри.

 5. Узагальнювальне слово стоїть після однорідних у реченні (розділові знаки пропущено):

а) Всього дісталось і добра і зла.

б) Лози висип кручі ліс все блищить і сяє на сонці.

в) Все тимчасове інструкції слава і гроші злет і падіння.

6.Вкажіть, де правильно розставлені розділові знаки:

а) Все в золоті – каштани й вербняки.

б) Гори, дерева, хмари: усе таке неземне!

в) Все: і дзвінке повітря, і дзвінкі гори, і ліси – починало від кожного слова бриніти.

ІІ-ІІІ рівні

  1. Перебудувати речення так, щоб неоднорідні означення стали однорідними(1б.)  

Мене гнітить сіре одноманітне життя. Великими блакитними очима я дивлюсь на світ

 2. Поширте речення кількома рядами однорідних членів. (2б.)  

Сніг виблискував яскраво. Зима складає свої права.

3. Побудувати речення за схемою(1б.)

, та

4. Поставити розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір речення(2б.)  

Все навколо дерева птахи люди сповнене нестримної весняної сили.

IV рівень

Скласти розповідь про випадок із життя, використовуючи в реченнях однорідні члени.

doc
Додано
25 лютого
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку