Контрольна робота «Сучасна дитяча література». Творчість Туве Янсон, Пауля Маара, Роальда Дала.
Тест.
Початковий та середній рівні ( за три правильні відповіді – 1 бал)
1. У якій країні Туве Янсон вшановують як справжнього літературного героя:
а) Німеччині; б) Фінляндії; в) Швеції.
2. Казкові образи, що створила Туве Янсон – це:
а) мумі-тролі; б) принци і принцеси; в) феї і чарівники.
3. Серед героїв казки Туве Янсон «Капелюх Чарівника» немає героя:
а) Нюхмумрика; б) Чмиха; в) Топся.
4. Мумі-тролі жили:
а) на високій горі; б) у глибокій ямі; в) у Прекрасній Долині.
5. Мумі-троль, Чмих і Нюхмумрик …
а) знайшли чорний капелюх; б) загубили чорний капелюх;
в) придбали чорний капелюх.
6. «Чудернацьке звірятко» , «усе, що в нього було кругленького, стало тонким, а все маленьке розрослося до неймовірних розмірів» - це портрет:
а)Мурашиного Лева; б) Мумі-троля; в) Нюхмумрика.
7. Суботик назвав пана Пляшкера татком, бо:
а) той був його справжнім батьком; б) Пляшкер дуже про це просив;
в) він завжди мріяв, щоб у нього був татко.
8. У незвичних ситуаціях Суботик поводився:
а) впевнено, спокійно; б) нестримно, роздратовано; в) невпевнено.
9. Найбільше Суботик любив ласувати:
а) м’ясом; б) овочами; в) всім, що потрапляло до рук.
10. Які зміни відбувалися із Суботиком після того, як він виконував бажання:
а) випадала одна волосинка; б) ставав дуже сумним; в) зникала веснянка.
11. Що стало причиною шаленого попиту на шоколад від Віллі Вонка:
а) знижена ціна; б) «золотий білет» під обгорткою; в) вдалий рекламний хід.
12. Яке слово було важко вимовити Віллі Вонку:
а) імена дітей; б) «Добрий день»; в) «батьки».
13. Жуйка-обід мала замінити…:
а) томатний суп, картоплю фрі та морозиво; б) грибний суп, смажену картоплю та
чорничний пиріг; в)томатний суп, ростбіф зі смаженою картоплею та чорничний
пиріг.
14. Що заважає бути кондитером-генієм на думку Віллі Вонка:
а) сім’я; б) розваги; в) відсутність досвіду у справі.
15. Чарлі та його родина з гідністю витримали:
а) випробування бідністю і голодом; б) далеку подорож; в) недоброзичливість сусідів.
16. Чому Віллі Вонка прискіпливо придивлявся до дітей:
а) йому цікаво спостерігати за ними; б) він шукав спадкоємця, бо не мав своєї сім’ї;
в) діти його дратують.
17. Господар шоколадної фабрики приїхав разом із Чарлі до родини Бекетів на:
а) літаку; б) ліфті; в) автомобілі.
18. Умпа-лумпи у казці Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» висміювали у своїх піснях:
а) навчання у школі; б) хитрих продавців; в) вади сучасних дітей.
________ 6 балів __________
Достатній рівень
19. Установити відповідність:
Поєднати чарівні предмети і твори, де вони зустрічаються:
Предмети Твори
1. Тістечко «З’їж мене» а) «Машина для здійснення бажань, або Суботик…»
2. Чорний циліндр б) «Чарлі і шоколадна фабрика»
3. Жуйка-обід в) «Капелюх чарівника»
4. Сині веснянки г) «Аліса в країні Див»
д) «Пензлик Маляна».
20. Установити відповідність:
Поєднати героїв одного і того самого твору (обидва герої з одного твору)
1. Мурашиний Лев а) дідусь Джо
2. Вероніка Солт б) Суботик
3. Пан Пляшкер в) Хропся
4. Капелюшник г) білий Кролик
д) Гек Фінн.
__________ 3 бали _________
Високий рівень
Дати розгорнуту відповідь на питання (одне питання на вибір)
1. Напишіть міні-висловлювання на тему ( до 6 речень): «У чому секрет щасливого і гармонійного життя родини мумі-тролів?» ( за творчістю Туве Янсон «Капелюх Чарівника»).
2. Складіть діалог Чарлі Бакета із сучасним школярем ( наприклад, з вами).
__________ 3 бали ___________
РАЗОМ: 12 балів