Контрольна робота з теми: «Сучасна дитяча література». Творчість Туве Янсон, Пауля Маара, Роальда Дала.

Про матеріал
Дана публікація містить матеріал для контрольної роботи з теми «Сучасна дитяча література». Творчість Туве Янсон, Пауля Маара, Роальда Дала. Запропоновано різнорівневі тести з однією відповіддю, тести на відповідність та завдаання творчого характеру.
Перегляд файлу

               Контрольна робота  «Сучасна дитяча література».  Творчість Туве Янсон, Пауля Маара, Роальда Дала.
                                    Тест.
         Початковий та середній рівні ( за три  правильні  відповіді  – 1 бал)
1. У якій країні Туве Янсон вшановують  як справжнього літературного героя:
        а) Німеччині;             б) Фінляндії;                               в) Швеції.
2. Казкові образи, що створила Туве Янсон – це:
       а) мумі-тролі;              б) принци і принцеси;                в) феї і чарівники.
3. Серед героїв казки Туве Янсон  «Капелюх Чарівника» немає героя:
      а) Нюхмумрика;          б) Чмиха;                                     в)  Топся.
4. Мумі-тролі жили:
      а) на високій горі;      б) у глибокій ямі;                        в) у Прекрасній Долині.
5. Мумі-троль, Чмих і Нюхмумрик …
        а) знайшли чорний капелюх;                  б) загубили чорний капелюх;                                
       в) придбали чорний капелюх.
6.  «Чудернацьке звірятко» , «усе, що в нього було кругленького, стало тонким, а все маленьке розрослося до неймовірних розмірів» - це портрет:
      а)Мурашиного Лева;              б) Мумі-троля;                      в) Нюхмумрика.
7. Суботик назвав пана Пляшкера татком, бо:
       а) той був його справжнім батьком;             б) Пляшкер дуже про це просив;       
       в) він завжди мріяв, щоб у нього був татко.
8. У незвичних ситуаціях Суботик поводився:
        а) впевнено, спокійно;            б) нестримно, роздратовано;           в) невпевнено.
9. Найбільше Суботик любив ласувати:
    а) м’ясом;        б) овочами;                  в) всім, що потрапляло до рук.
10. Які зміни відбувалися із Суботиком після того, як він виконував бажання:
    а) випадала одна волосинка;         б) ставав дуже сумним;            в) зникала веснянка.
11. Що стало причиною шаленого попиту на шоколад від Віллі Вонка:
    а) знижена ціна;        б) «золотий білет» під обгорткою;           в) вдалий рекламний хід.
12. Яке слово було важко вимовити Віллі Вонку:
    а) імена дітей;             б) «Добрий день»;                   в) «батьки».
13. Жуйка-обід мала замінити…:
   а) томатний суп, картоплю фрі та морозиво;    б) грибний суп, смажену картоплю та
   чорничний пиріг;   в)томатний суп, ростбіф зі смаженою картоплею та чорничний
   пиріг.
14.  Що заважає бути кондитером-генієм на думку Віллі Вонка:
   а) сім’я;                 б) розваги;                      в) відсутність досвіду у справі.
15. Чарлі та його родина з гідністю витримали:
   а) випробування бідністю і голодом;   б) далеку подорож;  в) недоброзичливість сусідів.
16. Чому Віллі Вонка прискіпливо придивлявся до дітей:
   а) йому цікаво спостерігати за ними;      б) він шукав спадкоємця, бо не мав своєї сім’ї;   
   в) діти його дратують.
17. Господар шоколадної фабрики приїхав разом із Чарлі до родини Бекетів на:
   а) літаку;                                   б) ліфті;                        в) автомобілі.
18. Умпа-лумпи у казці Р.Дала  «Чарлі і шоколадна фабрика» висміювали у своїх піснях:
   а) навчання у школі;                 б) хитрих продавців;                   в) вади сучасних дітей.
                                                                                    ________ 6 балів  __________
       Достатній рівень   
19. Установити відповідність:
Поєднати чарівні предмети  і твори, де вони зустрічаються:
                        Предмети                                                    Твори
1. Тістечко «З’їж мене»                      а) «Машина для здійснення бажань, або Суботик…»
2. Чорний циліндр                              б) «Чарлі і шоколадна фабрика»
3. Жуйка-обід                                      в) «Капелюх чарівника»
4. Сині веснянки                                  г) «Аліса в країні Див»
                                                              д) «Пензлик Маляна».
20.   Установити відповідність:
Поєднати героїв одного і того самого  твору  (обидва герої з одного твору)
1.  Мурашиний Лев                                      а) дідусь Джо
2. Вероніка Солт                                           б) Суботик
3. Пан Пляшкер                                             в) Хропся
4. Капелюшник                                              г) білий Кролик
                                                                         д) Гек  Фінн.
                                                                                   __________ 3 бали _________
   
   Високий  рівень
Дати розгорнуту відповідь на питання (одне питання на вибір)
1. Напишіть міні-висловлювання на тему  ( до 6 речень):  «У чому секрет щасливого і гармонійного життя родини мумі-тролів?»  ( за творчістю Туве Янсон  «Капелюх Чарівника»).

2. Складіть діалог Чарлі Бакета із сучасним школярем ( наприклад, з вами).
                                                                               __________ 3 бали  ___________

                                                   РАЗОМ: 12 балів
 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербак Ольга
Додано
19 березня
Переглядів
4547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку