Контрольна робота 11 клас
«Золоті сторінки далеких епох»
24*0,5=12 б.
1.Позначте століття, яке увійшло в історію людства як доба
Просвітництва:
А) XVI ст.;
Б) XVII ст.;
В) XVIIІ ст.
2. Діячі Просвітництва вважали найвищою цінністю, основою розвитку людини та суспільства:
А) розум;
Б) кохання;
В) релігію.
3. Письменниками-просвітниками є:
А) Байрон, Гете, Гейне, Сервантнс, Гомер;
Б) Лессінг, Гердер, Гете, Шиллер;
В) Мольєр, Пушкін, Гете.
4. Творчість Гете поділяється на періоди:
А) штюрмерський і франкфуртський;
Б) штюрмерський і веймарський;
В) штюрмерський і дрезденський.
5. Попередня робота Гете над поемою «Фауст» отримала назву
А «Пролог на небі»;
Б «Пролог в театрі»;
В «Прафауст».
6.Гете писав трагедію «Фауст»:
А) 50 років;
Б) 55 років;
В) упродовж всього життя.
7. Кому належать слова: «Я - тої сили часть// Що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»:
А) Мефістофелю;
Б) Фаусту;
В) Вагнеру.
8. Перша частина трагедії «Фауст» розділена на:
А) сцени;
Б) акти і сцени;
В) акти.
9. Зі скількох частин складається «Фауст»:
А) 2;
Б) 3;
В) 4.
10. Джерелом трагедії є:
А) народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника;
Б) юнак спокушає юну дівчину та кидає її;
В) Народна легенда про Мефістофеля;
Г) легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога.
11. «Фауст» написаний у жанрі?
А) комедії;
Б) драматичної поеми;
В) драми.
12. Жанр твору:
А) комедія;
Б) трагедія;
В) драма.
13. Зав'язкою сюжету «Фауста» є суперечка між:
А) директором театру, поетом і комічним актором;
Б) Господом і Мефістофелем;
В) Фаустом і Вагнером.
14. Як ім’я мав Фауст?
А) Генріх;
Б) Вагнер;
В) Валентин.
15. Мефістофель явився Фаусту в образі:
А) чорного кота;
Б) чорного ворона;
В) чорного пуделя.
16. Яку мету ставив перед собою Мефістофель, укладаючи угоду з Фаустом:
А) знищити людство;
Б) оволодіти душами людей;
В) довести «мізерність людську».
17. Кому належать ці слова:
«У філософію я вник,
До краю всіх наук дійшов –
Уже я лікар, і правник.
І, на нещастя, богослов…»:
А) Фаусту;
Б) Вагнеру;
В) Богу.
18. Ключовою фразою угоди, що укладають Фауст і Мефістофель, є:
А) «Скінчися, мить! Огидна ти!»
Б) "Я все пізнав і розпізнав!";
В) "Спинися, мить! Прекрасна ти!".
19. Мефістофель пророкує Маргариті одвічні муки за гріхи, проте голос з неба промовляє:
А) "Свята!";
Б) "Приречена"";
В) "Врятована!".
20. Чому душа Маргарити врятована?
А) бо вона щиро розкаялась в гріхах;
Б) бо вона збожеволіла;
В) бо не вона винна в трагедії своєї сім'ї.
21. Укажіть відповідність між сценами І частини «Фауста» та їхнім символічним змістом:
1) Випробування Фауста розвагами;
2) випробування Фауста вином;
3) намагання спокусити Фауста молодістю;
4) випробування Фауста коханням.
а) «Відьмина кухня»;
б) сцени з Маргаритою;
в) «Вальпуржина ніч»;
г) «Авербахів склеп»
22. Установіть відповідність між дійовими особами та їхньою роллю у творі:
1) Фауст
2) Мефістофель
3) Вагнер
а) дух зла
б) учень Фауста
в) головний герой
г) брат Маргарити
23. Встановіть відповідність між цитатами з твору Гете «Фауст» і героями, яким ці слова належать.
1 «Я — тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»
2 «Книжки, книжки читати —
От де втіха, Немає в світі кращої краси!»
3 «Ой тяжко-важко ходить попідтинням;
А ще до того з нечистим сумлінням»
А Мефістофель
Б Маргарита
В Фауст
Г Вагнер
Д Бог
4 «Спинися, мить! Прекрасна ти!»
24. Встановіть послідовність подій у першій частині «Фауста» Гете.
А смерть Маргарити
Б суперечка Бога і Мефістофеля
В спроба Фауста вчинити самогубство
Г омолодження Фауста на відьминій кухні