Контрольна робота з теми «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос». ІІ варіант. (5 клас)

Про матеріал
Тематична контрольна робота з теми «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос». ІІ варіант. (5 клас).
Перегляд файлу

Тема «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос» (5 клас)

 

Варіант 2

 

1. Визначити, якого походження поняття графіка, орфоепія, орфо-

графія.

А Латинського.

Б Німецького.

В Грецького.

Г Французького.

 

2. Визначити рядок, слова якого мають наголос на третьому складі.

А Сум'яття, теноровий, розподіл.

Б Чашечка, рушник, походження.

В Підсліпий, тарабанити, указати.

Г Типовий, частковий, цирковий.

 

3. Визначити, у якому рядку в усіх словах приголосні — дзвінкі.

А Мох, берег, дім.

Б Мороз, гора, протяг.

В Ворог, з'їзд, драже.

Г Бики, долина, пісня.

 

4. Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два

звуки.

А Моє, бюро, їжа.

Б Яблуко, поїсти, балюстрада.

В їжак, пір'я, юність.

Г Праця, кювет, єдність.

 

5. Визначити, у якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ.

А ..араж, ..ринджоли, ..ель.

Б ..ава, ,.ала..ан, ..рунтомір.

В ..винтик, ..лобальний, ..ніздо.

Г ..арбуз, ..онка, ..ультіпака.

 

6. Визначити, у якому рядку буквосполучення дж, дз позначають один

звук.

А Джаз, джміль, дзенькіт.

Б Підзорний, підземний, віджити.

В Підживлення, відзвучати, дзеркало.

Г Подзвонити, піджак, підзвітний.

 

7. Указати, у якому рядку всі слова розташовано за алфавітом.

А Вибоїна, вигадливий, відщепити, величезність.

Б Овочі, парашутист, шпаргалка, шпала.

В Ремінь, рибалка, товстун, сміх.

Г Безглуздість, биття, біохімік, благодійний.

 

8. Указати, у якому рядку в усіх словах кількість букв менша, ніж зву-

ків.

А Общипати, який, по-моєму.

Б Пасажирський, чухання, юнь.

В Щось, помітний, ярус.

Г Об'єднання, обух, яблуко.

 

9. Визначити, у якому рядку відображено у фонетичному записі пра-

вильну вимову.

А [ п о л у д е н о к ] , [ к и п у ч и й ] , [ р и ч о в и н а ] .

Б [р о з б' і й], [с в' і т л и й], [ в и с м и н у в а н н ' а ] .

В [ к і н е ц ь ] , [ н е м у д р и й ] , [ п о л у п л е н и й ] .

Г [п о л у д н' і й], [н е о з о р н' і с' т'], [р е ф о р м а ] .

 

10. Визначити, у якому рядку допущено помилки при переносі слів.

А Вир-ощений, е-лектрик, наздогнат-и.

Б Ви-слання, газо-виділення, ін-жир.

В Кипля-чий, мо-розище, орфо-епія.

Г Під-купити, радіо-сигнал, умиваль-ник.

 

11. Установити відповідність між одиницями фонетики та їхньою кіль-

кістю в українській мові.

 

А. 33.                       1. Загальна кількість голосних і приголосних звуків.

Б. 12                         2. Кількість голосних звуків.

В. 38.                       3. Кількість приголосних звуків.

Г. 32                         4. Кількість глухих приголосних.

Д. 6.                         5. Кількість букв в українському алфавіті.

 

 

docx
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
2816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку