УКРАЇНСЬКА МОВА
5 КЛАС
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Вступ |
|
1
|
Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України |
01,09 |
|
Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово(коригуюче навчання) |
|
2 |
РМ№ 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування: ввічливість, привітність, доброзичливість, уважність до співрозмовника, стриманість, тактовність (практично) |
02,09 |
3 |
Усні й письмові висловлення, текст.Зміст, заголовок тексту. План тексту. РМ№ 2. Читання мовчки та вголос. |
03.09 |
4 |
Попереджувальний диктант |
07.09 |
5 |
Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Види речення за метою висловлення. |
09.09 |
6 |
Інтонація речень різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення |
10.09 |
7 |
Слово як компонент речення. Лексичне значення слова |
14.09 |
8 |
Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту |
15.09 |
9 |
Звуковий аналіз слова. Будова слова. |
16.09 |
10 |
Словосполучення та речення.Зв’язок слів у словосполученні. |
17.09 |
11 |
Головні та другорядні члени речення. Граматична основа речення. |
21.09 |
12 |
Контрольна робота № 1. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово |
23.09 |
|
Лексикологія |
|
13 |
Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова |
24.09 |
14 |
Уживання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Тлумачний словник |
28.09 |
15 |
Лексична помилка та умовне позначення її (практично) |
29.09 |
16 |
РМ№ 3. Контрольне складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул) |
30.09 |
17 |
Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів |
01.10 |
18 |
Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів РМ№ 4. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом) |
05.10 |
19 |
Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів |
07.10 |
20 |
РМ№ 5. Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом) |
08.10 |
21 |
РМ№ 6. Аналіз письмового переказу |
12.10 |
22 |
Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів |
13.10 |
23 |
Контрольна робота № 2 Лексикологія |
15.10 |
|
Будова слова. Орфографія |
|
24 |
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова |
19.10 |
25 |
Корінь. Спільнокореневі слова й форми слова |
21.10 |
26 |
Суфікс |
22.10 |
27 |
Префікс |
02.11 |
28 |
РМ№ 7. Контрольний усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом |
03.11 |
29 |
Незмінні й змінні слова |
04.11 |
30 |
РМ№8. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі) |
05.11 |
31 |
Правопис значущих частин слова (повторення)РМ №9. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини) |
09.11 |
32 |
Написання префіксів пре-, при-, прі- |
11.11 |
33 |
Контрольна робота №3. Будова слова. Орфографія |
12.11 |
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія Звуки мови й звуки мовлення |
|
34 |
Голосні й приголосні звуки |
16.11 |
35 |
Приголосні тверді й м'які |
17.11 |
36 |
Приголосні дзвінкі й глухі |
18.11 |
37 |
Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г |
19.11 |
38 |
РМ№ 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму |
23.11 |
|
Позначення звуків мовлення на письмі |
|
39 |
Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв |
25.11 |
40 |
Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ |
26.11 |
41 |
РМ№11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
30.11 |
|
Склад. Наголос |
|
42 |
Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично) |
01.12 |
43-44 |
РМ№12-13. Контрольний письмовий переказ |
02.12-03.12 |
45 |
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів РМ№ 14. Аналіз письмового переказу |
07.12 |
46 |
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
09.12 |
47 |
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о]перед складом з наголошеним [у] в коренях слів |
10.12 |
48 |
Контрольний диктант |
14.12 |
49 |
РМ№ 15. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови |
15.12 |
50 |
Тренувальні вправи |
16.12 |
51 |
Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення |
17.12 |
52 |
Контрольна робота №4.Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія |
21.12 |
53 |
Повторення й узагальнення вивченого в кінці Ісеместру |
23.12 |
54 |
Лексикологія. |
24.12 |
55 |
Будова слова й орфографія |
28.12 |
56 |
Підсумковий урок |
29.12 |
КР-4
РМ(24)-15
УСН.ПЕРЕКАЗ-1
ДІАЛОГ-1
ПИСЬМ.ПЕРЕКАЗ-1
ДИКТАНТ-1