Календарно-тематичне планування .Українська мова .5 клас.1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу(1 семестр);Календарне планування уроків української мови в 5 класі розроблено за Програмою для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи –К.: ВД «Освіта» 2013 (зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804 )
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

5  КЛАС

 

 з/п

Тема уроку

Дата

 

Вступ

 

1

 

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

01,09

 

Повторення вивченого в початкових класах. 

Текст. Речення. Слово(коригуюче навчання)

 

2

РМ№ 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування: ввічливість, привітність, доброзичливість, уважність до співрозмовника, стриманість, тактовність (практично)

02,09

3

Усні й письмові висловлення, текст.Зміст, заголовок тексту. План тексту. РМ№ 2. Читання мовчки та вголос.

03.09

4

Попереджувальний диктант

07.09

 

5

Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Види речення за метою висловлення.

09.09

6

Інтонація речень  різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення

10.09

7

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова

14.09

8

 Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту

15.09

9

Звуковий аналіз слова. Будова слова.

16.09

10

Словосполучення та речення.Зв’язок слів у словосполученні.

17.09

11

Головні та другорядні члени речення. Граматична основа речення.

21.09

 

12

Контрольна робота № 1. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

23.09

 

                                       Лексикологія

 

13

Лексичне значення слова. Однозначні та багато­значні слова

24.09

14

Уживання багатозначних слів у пря­мому й переносному значеннях. Тлумачний словник

28.09

15

Лексична помилка та умовне позначення її (практично)

29.09

 

16

РМ№ 3. Контрольне складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул)

30.09

17

Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів

01.10

18

Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів РМ№ 4. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом)

05.10

19

Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів

07.10

20

РМ№ 5. Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом)

08.10

21

РМ№ 6. Аналіз письмового переказу

12.10

22

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів

13.10

23

Контрольна робота № 2 Лексикологія

15.10

 

Будова слова. Орфографія

 

24

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова

19.10

25

Корінь. Спільнокореневі слова й форми слова

21.10

26

Суфікс

22.10

27

Префікс

02.11

 

28

РМ№ 7. Контрольний усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом

03.11

29

Незмінні й змінні слова

04.11

30

РМ№8. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

05.11

31

Правопис значущих частин слова (повторення)РМ

9. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини)

09.11

32

Написання префіксів пре-, при-, прі-

11.11

33

Контрольна робота №3. Будова слова. Орфографія

12.11

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Звуки мови й звуки мовлення

 

34

Голосні й приголосні звуки

16.11

35

Приголосні тверді й м'які

17.11

36

Приголосні дзвінкі й глухі

18.11

37

Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г

19.11

38

РМ№ 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму

23.11

 

Позначення звуків мовлення на письмі

 

39

Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв

25.11

40

Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ

26.11

41

РМ№11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

30.11

 

Склад. Наголос

 

42

Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично)

01.12

43-44

РМ№12-13. Контрольний письмовий переказ

02.12-03.12

45

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів РМ№ 14. Аналіз письмового переказу

07.12

46

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

09.12

47

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о]перед складом з наголошеним [у] в коренях слів

10.12

48

Контрольний  диктант

14.12

49

РМ№ 15. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови 

15.12

50

Тренувальні вправи

16.12

51

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення

17.12

52

Контрольна робота №4.Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

21.12

53

Повторення й узагальнення вивченого в кінці Ісеместру

23.12

54

Лексикологія.

24.12

55

Будова слова й орфографія

28.12

56

Підсумковий урок

29.12

КР-4                                   

РМ(24)-15                         

УСН.ПЕРЕКАЗ-1

ДІАЛОГ-1

ПИСЬМ.ПЕРЕКАЗ-1

ДИКТАНТ-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
5278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку