Контрольна робота з української літератури для 5 класу з теми "Казка вчить,як на світі жить"

Про матеріал
Контрольна робота для перевірки рівня засвоєння матеріалу з теми "Казка вчить,як на світі жить" містить різнорівневі завдання,щоб перевірити теоретичний матеріал,навички давати оцінку прочитаному,рівень творчих навичок
Перегляд файлу

                              Тематична робота №5

                              Книжка вчить, як на світі жить

                              Письмове комбіноване опитування

                               Варіант 1

Початковий рівень (0.5 бала)

1.Прозовий розповідний твір більший за обсягом, у якому розповідається про одну чи кілька подій одного чи кількох головних героїв протягом досить тривалого часу-це

а) повість;

б)переказ;

в)літопис;

г)оповідання.

2.До школи Олесеві взимку було зручніше йти (оповідання «Дивак»)

а)бором;

б)полем;

в)річкою;

г)городами.

3.Яку справу Аля доробила вперше в своєму житті(повість «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?

а)домалювала дно відерцю;

б)заплела свою косичку;

в)пришила крило бабці;

г)домалювала голову Недораднику.

4.Яке справжнє ім’я Марусика(повість «Чарівний талісман»)?

а)Мишко;

б)Сергій;

в)Петро;

г)Сашко.

5.Що подарував Превлоцький Тарасу на другий день після зустрічі з управителем маєтку Дмитренком(оповідання «Дитинство Тараса»)?

а)папір;

б)гарний костюм;

в)кольорові олівці;

г)кілька малюнків.

6.Марія Заньковецька хотіла грати на сцені ролі(оповідання «Маленька Ляпутета»)

а)панночок ;

б)простих дівчат;

в)княгинь;

г)царівен.

Середній рівень  

7. Встановіть відповідність.(2 бали)

   Герой                                        Репліка

1.   Гриша Пасічний           а) «Тут недавно кіношники приїздили…Але я…я їм

2. Сашко Циган                       скажу,як вони прийдуть,щоб вони тебе взяли»;                             

3. Журавель                         б) «Чого ж ти втік,чудило? Ти ж мені толком

 4.Марусик                              розкажи,що то за кіношники й що вони таке              

                                                   зніматимуть»;

                                                 в) «А тобі тікати нічого. У тебе немає причин. Та і

                                                    їсти нам носитимеш»;

                                                  г) «Ти що?Отетерів від щастя,чи що?Схаменися!».

8.Що нафантазував Олесь,приглядаючись до підводного світу(оповідання «Дивак»?(0,5 бала )

 

 

9.Яке бажання загадав Марусик?Що скажете про цей вибір(повість «Чарівний талісман»)?(0.5 бала)

Достатній рівень ( 1,5 бала) 

10. Схарактеризуйте Алю, головну героїню повісті «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».

11. Чим  відрізняється портрет від портретної деталі? Наведіть приклад. 

                          Високий рівень ( 3 бали)

12. Виконайте одне із завдань:

а) Напишіть лист тому герою,який найбільше сподобався;

б)Складіть план до оповідання «Дивак» Гр.Тютюнника;

в)Напишіть твір-роздум на тему «Його серце відчувало красу і випромінювало добро»(оповідання «Дивак» Гр.Тютюнника);

г)Склади невеличку розповідь про пригоду, дійовою особою в якій був би ти сам;

д)Складіть кросворд за змістом повісті В. Нестайка «Чарівний талісман»

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

                              Тематична робота №5

                              Книжка вчить, як на світі жить

                              Письмове комбіноване опитування

                               Варіант 2

Початковий рівень (0.5 бала)

1. Книжка ,яка розповідає про дослідження в галузі науки,культури й техніки в доступній  для широкого кола читачів формі ,-це

а) наукова книжка;

б)художня книжка;

в)документальна книжка;

г)науково-популярна книжка.

2.Як Олесь називає дятла (оповідання «Дивак»)?

а)дроворубом;

б)молоточком;

в)стукачем;

г)лікарем дерев.

3.Чого не вистачає Недочеревику(повість «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?

а)вуха;

б)голови;

в)душі;

г)пів бороди.

4.Що любив робити  Марусик (повість «Чарівний талісман»)?

а)чистити зуби;

б)снідати;

в)спати;

г)умиватися.

5.Що подумав Превлоцький,коли побачив,що малий Тарас,сидячи під тином, слухає його і щось малює(оповідання «Дитинство Тараса»)?

а) «Кріпак,а малювати ще й собі хоче»;

б) «Не буде з тебе маляра. Не буде»;

в) «І що то воно може малювати своїми огрубілими пальцями»;

г) «І чого воно не розуміє».

6.Марія Заньковецька проявляє талант(оповідання «Маленька Ляпутета»)

а)балерини ;

б)акторки;

в)художниці;

г)письменниці.

Середній рівень

7. Встановіть відповідність.(2 бали)

Назва                                         Уривки з твору

1. «Дивак»                                      а) «Він саме тоді читав книжку про Александра                  

2. «Незвичайні пригоди Алі            Македонського. Так і назвали вони його-

в країні Недоладії»                           македонський курінь»;

3. «Чарівний талісман»                     б) «Та щука й не поворухнулася. А плітка       

 4. «Дитинство Тараса»                       зникла. Він підхопився на ноги й став гатити                       

                                                               підбором у те місце,де була щука,аж доки        

                                                               під чоботом не хрокнула вода»;

                                                              в) «Зранку він дуже вправно працював на

                                                                кухні,щоб швидше все впорати,а в обідню

                                                                пору зникав,що й не розшукати.

                                                                Сховавшись за тином,уважно слухав,що

                                                                  говорив учитель»;

                                                                  г) «Великі й маленькі риби пішки

                                                                  походжали по його дну,наче

                                                                   прогулювалися. А біля самого берега

                                                                  гуляли дві плотвички.

8.Чому недоладяни не захотіли покинути цю недоладну країну(повість  «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?(0,5 бала )

9.Як вирішилась суперечка з машиною (повість «Чарівний талісман»)?(0.5 бала)

Достатній рівень ( 1,5 бала)

10. Схарактеризуйте Олеся, головного  героя  оповідання «Дивак».

11. Чи погоджуєтесь ви  зі словами Недороля : «Бути без душі-це навіть гірше,ніж бути без голови»? Обгрунтуйте свою відповідь. 

                           Високий рівень ( 3 бали)

12. Виконайте одне із завдань:

а) Напишіть лист тому герою,який найбільше сподобався;

б)Складіть план до оповідання «Дивак» Гр.Тютюнника;

в)Напишіть твір-роздум на тему «Його серце відчувало красу і випромінювало добро»(оповідання «Дивак» Гр.Тютюнника);

г)Склади невеличку розповідь про пригоду, дійовою особою в якій був би ти сам;

д)Складіть кросворд за змістом повісті В. Нестайка «Чарівний талісман»

 

 

 

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку