5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Контрольна робота з української літератури у 5 класі "Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий"

Про матеріал

Контрольна робота 2

Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий

Різнорівневізавдання

Варіант 1

І. Тести (по 0,5 б.)

1. Літературними називаються казки:

а) надруковані в книжках;

б)створені письменниками;

в) створені народом.

2. «Фарбований Лис» — це:

а) легенда; б)переказ;в) казка.

3. Фарбований Лис назвався перед звірами:

а) царем Остромислом; б)царем Левом;в) Лисом Микитою.

4. Куди сховався Лис від собак:

а) у хату; б)у бур'яни;в) у діжу з фарбою.

5. Розмова між двома персонажами називається:

а) монологом; б)діалогом;в) п'єсою.

6. Із якого твору цей уривок: «Знов радість, знов оклики зачудування і подяки. От цар! От добродій! От премудрий Соломон! Та за таким царем ми проживемо віки вічності, мов у бога за дверима»?

а) «Про правду і кривду»;б) «Фарбований Лис»;в) «Мудра дівчина».

ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).

1. Напиши, що висміяв І. Франко в образах лісових звірів.

2. Схарактеризуй діда, який рубав сосну.

3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає ставлення до неї автора: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».

ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).

1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).

Спільне

Відмінне



2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці І. Франка «Фарбований Лис».

Реальне

Фантастичне



ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).

1. Добро і зло в літературних казках.

2. Роль фантастичного в літературних казках.

3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.


Контрольна робота 2

Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий

Різнорівневі завдання

Варіант 2

І. Тести (по 0,5 б.)

1. «Фарбований Лис» належить до казок:

а) фантастичних; б) побутових;в) про тварин.

2. Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події називається:

а) легендою; б)казкою;в) переказом.

3. Лис Микита видав себе перед звірами:

а) затанцювавши;

б)заспівавши по-лисячому;

в) змивши синю фарбу.

4. Слово кпити означає:

а) нахвалятися; б)насміхатися;в) прораховуватися.

5. Лис Микита зробився:

а) богатирем; б)слугою;в) царем.

6. Дійовими особами можуть бути:

а) тільки люди;

б) тільки тварини і рослини;

в) не лише люди, а й тварини, рослини, предмети.

ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).

1. Напиши, як характеризує Лиса Микиту прибране ним ім'я Остромисл.

2. Напиши, чим літературна казка відрізняється від народної.

3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає її внутрішній світ, риси характеру: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».

ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).

1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).

Спільне

Відмінне



2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці В.Королева-Старого «Хуха-Моховинка».

Реальне

Фантастичне



ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).

1. Добро і зло в літературних казках.

2. Роль фантастичного в літературних казках.

3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.

Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий

Різнорівневі завдання

Варіант 1

І. Тести (по 0,5 б.)

1. Літературними називаються казки:

а) надруковані в книжках;  

б)створені письменниками;  

в) створені народом.

2. «Фарбований Лис» — це:

а) легенда;     б)переказ;    в) казка.

3. Фарбований Лис назвався перед звірами:

а) царем Остромислом;   б)царем Левом;   в) Лисом Микитою.

4. Куди сховався Лис від собак:

а) у хату;     б)у бур'яни;    в) у діжу з фарбою.

5. Розмова між двома персонажами називається:

а) монологом;    б)діалогом;    в) п'єсою.

6. Із якого твору цей уривок: «Знов радість, знов оклики зачудування і подяки. От цар! От добродій! От премудрий Соломон! Та за таким царем ми проживемо віки вічності, мов у бога за дверима»?

а) «Про правду і кривду»; б) «Фарбований Лис»;  в) «Мудра дівчина».

 

ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).

1. Напиши, що висміяв І. Франко в образах лісових звірів.

2. Схарактеризуй діда, який рубав сосну.

3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає ставлення до неї автора: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».

 

ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).

1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).

Спільне

Відмінне

 

 

2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці І. Франка «Фарбований Лис».

Реальне

Фантастичне

 

 

 

ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).

1. Добро і зло в літературних казках.

2. Роль фантастичного в літературних казках.

3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.


Контрольна робота №2

Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий

Різнорівневі завдання

Варіант 2

І. Тести (по 0,5 б.)

1. «Фарбований Лис» належить до казок:

а) фантастичних;    б) побутових;   в) про тварин.

2. Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події називається:

а) легендою;    б)казкою;    в) переказом.

3. Лис Микита видав себе перед звірами:

а) затанцювавши;   

б)заспівавши по-лисячому;

в) змивши синю фарбу.

4. Слово кпити означає:

а) нахвалятися;    б)насміхатися;   в) прораховуватися.

5. Лис Микита зробився:

а) богатирем;    б)слугою;    в) царем.

6. Дійовими особами можуть бути:

а) тільки люди;   

б) тільки тварини і рослини;

в) не лише люди, а й тварини, рослини, предмети.

 

ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).

1. Напиши, як характеризує Лиса Микиту прибране ним ім'я Остромисл.

2. Напиши, чим літературна казка відрізняється від народної.

3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає її внутрішній світ, риси характеру: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».

 

ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).

1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).

Спільне

Відмінне

 

 

2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці В.Королева-Старого «Хуха-Моховинка».

Реальне

Фантастичне

 

 

 

ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).

1. Добро і зло в літературних казках.

2. Роль фантастичного в літературних казках.

3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.

 

doc
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
2081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку