Контрольна робота №2
Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий
Різнорівневізавдання
Варіант 1
І. Тести (по 0,5 б.)
1. Літературними називаються казки:
а) надруковані в книжках;
б)створені письменниками;
в) створені народом.
2. «Фарбований Лис» — це:
а) легенда; б)переказ;в) казка.
3. Фарбований Лис назвався перед звірами:
а) царем Остромислом; б)царем Левом;в) Лисом Микитою.
4. Куди сховався Лис від собак:
а) у хату; б)у бур'яни;в) у діжу з фарбою.
5. Розмова між двома персонажами називається:
а) монологом; б)діалогом;в) п'єсою.
6. Із якого твору цей уривок: «Знов радість, знов оклики зачудування і подяки. От цар! От добродій! От премудрий Соломон! Та за таким царем ми проживемо віки вічності, мов у бога за дверима»?
а) «Про правду і кривду»;б) «Фарбований Лис»;в) «Мудра дівчина».
ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).
1. Напиши, що висміяв І. Франко в образах лісових звірів.
2. Схарактеризуй діда, який рубав сосну.
3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає ставлення до неї автора: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».
ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).
1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).
Спільне | Відмінне |
| |
2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці І. Франка «Фарбований Лис».
Реальне | Фантастичне |
| |
ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).
1. Добро і зло в літературних казках.
2. Роль фантастичного в літературних казках.
3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.
Контрольна робота №2
Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий
Різнорівневі завдання
Варіант 2
І. Тести (по 0,5 б.)
1. «Фарбований Лис» належить до казок:
а) фантастичних; б) побутових;в) про тварин.
2. Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події називається:
а) легендою; б)казкою;в) переказом.
3. Лис Микита видав себе перед звірами:
а) затанцювавши;
б)заспівавши по-лисячому;
в) змивши синю фарбу.
4. Слово кпити означає:
а) нахвалятися; б)насміхатися;в) прораховуватися.
5. Лис Микита зробився:
а) богатирем; б)слугою;в) царем.
6. Дійовими особами можуть бути:
а) тільки люди;
б) тільки тварини і рослини;
в) не лише люди, а й тварини, рослини, предмети.
ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).
1. Напиши, як характеризує Лиса Микиту прибране ним ім'я Остромисл.
2. Напиши, чим літературна казка відрізняється від народної.
3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає її внутрішній світ, риси характеру: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».
ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).
1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).
Спільне | Відмінне |
| |
2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці В.Королева-Старого «Хуха-Моховинка».
Реальне | Фантастичне |
| |
ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).
1. Добро і зло в літературних казках.
2. Роль фантастичного в літературних казках.
3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.
Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий
Різнорівневі завдання
Варіант 1
І. Тести (по 0,5 б.)
1. Літературними називаються казки:
а) надруковані в книжках;
б)створені письменниками;
в) створені народом.
2. «Фарбований Лис» — це:
а) легенда; б)переказ; в) казка.
3. Фарбований Лис назвався перед звірами:
а) царем Остромислом; б)царем Левом; в) Лисом Микитою.
4. Куди сховався Лис від собак:
а) у хату; б)у бур'яни; в) у діжу з фарбою.
5. Розмова між двома персонажами називається:
а) монологом; б)діалогом; в) п'єсою.
6. Із якого твору цей уривок: «Знов радість, знов оклики зачудування і подяки. От цар! От добродій! От премудрий Соломон! Та за таким царем ми проживемо віки вічності, мов у бога за дверима»?
а) «Про правду і кривду»; б) «Фарбований Лис»; в) «Мудра дівчина».
ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).
1. Напиши, що висміяв І. Франко в образах лісових звірів.
2. Схарактеризуй діда, який рубав сосну.
3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає ставлення до неї автора: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».
ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).
1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).
Спільне |
Відмінне |
|
|
2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці І. Франка «Фарбований Лис».
Реальне |
Фантастичне |
|
|
ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).
1. Добро і зло в літературних казках.
2. Роль фантастичного в літературних казках.
3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.
Контрольна робота №2
Літературні казки. І.Франко, В.Королів-Старий
Різнорівневі завдання
Варіант 2
І. Тести (по 0,5 б.)
1. «Фарбований Лис» належить до казок:
а) фантастичних; б) побутових; в) про тварин.
2. Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події називається:
а) легендою; б)казкою; в) переказом.
3. Лис Микита видав себе перед звірами:
а) затанцювавши;
б)заспівавши по-лисячому;
в) змивши синю фарбу.
4. Слово кпити означає:
а) нахвалятися; б)насміхатися; в) прораховуватися.
5. Лис Микита зробився:
а) богатирем; б)слугою; в) царем.
6. Дійовими особами можуть бути:
а) тільки люди;
б) тільки тварини і рослини;
в) не лише люди, а й тварини, рослини, предмети.
ІІ. Дайте відповіді на питання (по 1 б.).
1. Напиши, як характеризує Лиса Микиту прибране ним ім'я Остромисл.
2. Напиши, чим літературна казка відрізняється від народної.
3. Напиши, як портрет Хухи-Моховинки передає її внутрішній світ, риси характеру: «Була вона й сама така пухка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточку — братки. Та були ще в неї голенькі зісподу рожеві лапки».
ІІІ. Заповни таблиці (по 1,5 б.).
1. Укажи спільні та відмінні риси народної й літературної казки (на прикладі творів «Фарбований Лис» І. Франка й «Хуха-Моховинка» В.Королева-Старого).
Спільне |
Відмінне |
|
|
2. Запиши в таблицю вияви реального і фантастичного в казці В.Королева-Старого «Хуха-Моховинка».
Реальне |
Фантастичне |
|
|
ІV. Напиши твір на одну з поданих тем (3 б.).
1. Добро і зло в літературних казках.
2. Роль фантастичного в літературних казках.
3. Краса й багатство душі Хухи-Моховинки в однойменній казці В. Королева-Старого.