Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант I
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…».
А Українським кріпакам;
Б ліберальному панству;
В царському уряду;
Г літераторам різних напрямків.
2. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
А засудження загарбницької політики царського уряду;
Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;
В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;
Г засудження агресії горців.
3. Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва( розділ «Передмова») :
А) В. Григоровичу; Б) К. Брюллову;
В) В. Жуковському; Г) І. Сошенку.
4. Ліричний герой поеми «Гайдамаки»буде «Білолицему» ( розділ «Передмова») :
А) розповідати цікаві пригоди з власного життя;
Б) сповідувати власні гріхи;
В) писати твори про героїчне минуле;
Г) співати думу.
5. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.
A) організували благодійну виставку картин;
Б) продали збірки творів Є. Гребінки;
B) взяли в борг;
Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
6. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.
A) 7;Б) 8;B) 9;Г) 10.
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Допишіть речення. Елегія — це…
8. Упишіть прізвище художника, з яким Т. Г. Шевченко познайомився у Літньому саду в Петербурзі.
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Назвіть основні теми ранньої творчості Т. Шевченка.
2. Розкрийте образ «землячків» у поемі Т. Шевченка «Сон» та посланні «І мертвим, і живим…».
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант II
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.
2. Про кого Т. Шевченко зазначив, що вони на бенкеті, наче на раді(«Гайдамаки»розділ «Передмова») :
А) гетьманів; Б) сотників; В) панів; Г) отаманів.
3. Ляхи у поемі «Гайдамаки» порівнюються із(розділ«Інтродукція»):
А) жорстокими псами;
Б) вельможною панею;
В) чорними воронами;
Г) смердючим болотом.
4. Король Польщі, який хотів шляхтичам добра, «як дітям мати» «Гайдамаки» (розділ«Інтродукція»):
А) Сигізмунд-Август;
Б) Генріх Валуа;
В) Станіслав Понятовський;
Г) Стефан Баторій.
5. Назвіть рік, коли Т. Г. Шевченка викупили з кріпацтва.
A) 1837 р.;Б) 1838 р.;B) 1830 р.;Г) 1839 р.
6. Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т. Г. Шевченка.
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»;
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Упишіть прізвище художника, який написав картину, після продажу якої Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
8. Що символізує Прометей у поемі Т. Шевченка «Кавказ»?
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Порівняйте образи головних героїнь поем Т. Шевченка «Катерина» й «Наймичка», знайдіть у них спільне та відмінне.
2. Визначте основні сюжетні лінії поеми «Гайдамаки» та їх елементи.
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «трьох літ» і суворість авторської оцінки історичних діячів».
Б Зробіть ідейно-художній аналіз улюбленого вірша Т. Шевченка (або уривка з поеми).
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант I
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…».
А Українським кріпакам;
Б ліберальному панству;
В царському уряду;
Г літераторам різних напрямків.
2. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
А засудження загарбницької політики царського уряду;
Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;
В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;
Г засудження агресії горців.
3. Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва (розділ «Передмова») :
А) В. Григоровичу; Б) К. Брюллову;
В) В. Жуковському; Г) І. Сошенку.
4. Ліричний герой поеми «Гайдамаки»буде «Білолицему» ( розділ «Передмова») :
А) розповідати цікаві пригоди з власного життя;
Б) сповідувати власні гріхи;
В) писати твори про героїчне минуле;
Г) співати думу.
5. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.
A) організували благодійну виставку картин;
Б) продали збірки творів Є. Гребінки;
B) взяли в борг;
Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
6. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.
A) 7;Б) 8;B) 9;Г) 10.
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Допишіть речення. Елегія — це…
8. Упишіть прізвище художника, з яким Т. Г. Шевченко познайомився у Літньому саду в Петербурзі.
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Назвіть основні теми ранньої творчості Т. Шевченка.
2. Розкрийте образ «землячків» у поемі Т. Шевченка «Сон» та посланні «І мертвим, і живим…».
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант II
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.
2. Про кого Т. Шевченко зазначив, що вони на бенкеті, наче на раді(«Гайдамаки»розділ «Передмова») :
А) гетьманів; Б) сотників; В) панів; Г) отаманів.
3. Ляхи у поемі «Гайдамаки» порівнюються із(розділ«Інтродукція»):
А) жорстокими псами;
Б) вельможною панею;
В) чорними воронами;
Г) смердючим болотом.
4. Король Польщі, який хотів шляхтичам добра, «як дітям мати» «Гайдамаки» (розділ«Інтродукція»):
А) Сигізмунд-Август;
Б) Генріх Валуа;
В) Станіслав Понятовський;
Г) Стефан Баторій.
5. Назвіть рік, коли Т. Г. Шевченка викупили з кріпацтва.
A) 1837 р.;Б) 1838 р.; B) 1830 р.;Г) 1839 р.
6. Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т. Г. Шевченка.
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»;
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Упишіть прізвище художника, який написав картину, після продажу якої Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
8. Що символізує Прометей у поемі Т. Шевченка «Кавказ»?
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Порівняйте образи головних героїнь поем Т. Шевченка «Катерина» й «Наймичка», знайдіть у них спільне та відмінне.
2. Визначте основні сюжетні лінії поеми «Гайдамаки» та їх елементи.
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «трьох літ» і суворість авторської оцінки історичних діячів».
Б Зробіть ідейно-художній аналіз улюбленого вірша Т. Шевченка (або уривка з поеми).
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант I
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…».
А Українським кріпакам;
Б ліберальному панству;
В царському уряду;
Г літераторам різних напрямків.
2. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
А засудження загарбницької політики царського уряду;
Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;
В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;
Г засудження агресії горців.
3. Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва( розділ «Передмова») :
А) В. Григоровичу; Б) К. Брюллову;
В) В. Жуковському; Г) І. Сошенку.
4. Ліричний герой поеми «Гайдамаки» буде «Білолицему» ( розділ «Передмова») :
А) розповідати цікаві пригоди з власного життя;
Б) сповідувати власні гріхи;
В) писати твори про героїчне минуле;
Г) співати думу.
5. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.
A) організували благодійну виставку картин;
Б) продали збірки творів Є. Гребінки;
B) взяли в борг;
Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
6. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.
A) 7; Б) 8; B) 9; Г) 10.
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Допишіть речення. Елегія — це…
8. Упишіть прізвище художника, з яким Т. Г. Шевченко познайомився у Літньому саду в Петербурзі.
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Назвіть основні теми ранньої творчості Т. Шевченка.
2. Розкрийте образ «землячків» у поемі Т. Шевченка «Сон» та посланні «І мертвим, і живим…».
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант II
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.
2. Про кого Т. Шевченко зазначив, що вони на бенкеті, наче на раді(«Гайдамаки» розділ «Передмова») :
А) гетьманів; Б) сотників; В) панів; Г) отаманів.
3. Ляхи у поемі «Гайдамаки» порівнюються із(розділ «Інтродукція»):
А) жорстокими псами;
Б) вельможною панею;
В) чорними воронами;
Г) смердючим болотом.
4. Король Польщі, який хотів шляхтичам добра, «як дітям мати» «Гайдамаки» (розділ «Інтродукція»):
А) Сигізмунд-Август;
Б) Генріх Валуа;
В) Станіслав Понятовський;
Г) Стефан Баторій.
5. Назвіть рік, коли Т. Г. Шевченка викупили з кріпацтва.
A) 1837 р.; Б) 1838 р.; B) 1830 р.; Г) 1839 р.
6. Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т. Г. Шевченка.
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»;
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Упишіть прізвище художника, який написав картину, після продажу якої Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
8. Що символізує Прометей у поемі Т. Шевченка «Кавказ»?
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Порівняйте образи головних героїнь поем Т. Шевченка «Катерина» й «Наймичка», знайдіть у них спільне та відмінне.
2. Визначте основні сюжетні лінії поеми «Гайдамаки» та їх елементи.
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «трьох літ» і суворість авторської оцінки історичних діячів».
Б Зробіть ідейно-художній аналіз улюбленого вірша Т. Шевченка (або уривка з поеми).
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант I
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…».
А Українським кріпакам;
Б ліберальному панству;
В царському уряду;
Г літераторам різних напрямків.
2. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
А засудження загарбницької політики царського уряду;
Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;
В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;
Г засудження агресії горців.
3. Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва (розділ «Передмова») :
А) В. Григоровичу; Б) К. Брюллову;
В) В. Жуковському; Г) І. Сошенку.
4. Ліричний герой поеми «Гайдамаки» буде «Білолицему» ( розділ «Передмова») :
А) розповідати цікаві пригоди з власного життя;
Б) сповідувати власні гріхи;
В) писати твори про героїчне минуле;
Г) співати думу.
5. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.
A) організували благодійну виставку картин;
Б) продали збірки творів Є. Гребінки;
B) взяли в борг;
Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.
6. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.
A) 7; Б) 8; B) 9; Г) 10.
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Допишіть речення. Елегія — це…
8. Упишіть прізвище художника, з яким Т. Г. Шевченко познайомився у Літньому саду в Петербурзі.
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Назвіть основні теми ранньої творчості Т. Шевченка.
2. Розкрийте образ «землячків» у поемі Т. Шевченка «Сон» та посланні «І мертвим, і живим…».
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.
Контрольна робота №6. Творчість Тараса Шевченка (9 клас)
Варіант II
Початковий рівень (0,5 бала за завдання)
1. Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.
2. Про кого Т. Шевченко зазначив, що вони на бенкеті, наче на раді(«Гайдамаки» розділ «Передмова») :
А) гетьманів; Б) сотників; В) панів; Г) отаманів.
3. Ляхи у поемі «Гайдамаки» порівнюються із(розділ «Інтродукція»):
А) жорстокими псами;
Б) вельможною панею;
В) чорними воронами;
Г) смердючим болотом.
4. Король Польщі, який хотів шляхтичам добра, «як дітям мати» «Гайдамаки» (розділ «Інтродукція»):
А) Сигізмунд-Август;
Б) Генріх Валуа;
В) Станіслав Понятовський;
Г) Стефан Баторій.
5. Назвіть рік, коли Т. Г. Шевченка викупили з кріпацтва.
A) 1837 р.; Б) 1838 р.; B) 1830 р.; Г) 1839 р.
6. Укажіть, як називалася перша збірка поезій Т. Г. Шевченка.
A) «Кобзар»;
Б) «Збулося…»;
B) «Художник»;
Г) «Думи мої, думи мої…».
Середній рівень (1 бал за завдання)
7. Упишіть прізвище художника, який написав картину, після продажу якої Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
8. Що символізує Прометей у поемі Т. Шевченка «Кавказ»?
Достатній рівень (2 бали за завдання)
1. Порівняйте образи головних героїнь поем Т. Шевченка «Катерина» й «Наймичка», знайдіть у них спільне та відмінне.
2. Визначте основні сюжетні лінії поеми «Гайдамаки» та їх елементи.
Високий рівень (3 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Напишіть тези до теми: «Національна проблематика у творчості Т.Шевченка періоду «трьох літ» і суворість авторської оцінки історичних діячів».
Б Зробіть ідейно-художній аналіз улюбленого вірша Т. Шевченка (або уривка з поеми).