Контрольна робота з української мови 4 клас. Диктант
Мета: перевірити знання і вміння учнів писати тексти під диктування, орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, культуру оформлення письмової роботи.
І. Організаційний момент
Станьте, діти, усміхніться
І до сонця потягніться.
До сусіда поверніться,
Один одному всміхніться,
Продзвенів уже дзвінок,
Час розпочати нам урок!
Щоб урок пройшов немарно,
Треба сісти рівно й гарно,
Дарма часу не втрачати,
Думати треба і працювати!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Проведення перевірної роботи
Березень-водограй
Весняний ранок дихає ранньою прохолодою і свіжістю. Але зачарована земля ще в полоні зими. Та незабаром засміється ласкаво сонечко. Його лагідне проміння розбудить усе навколо. Забринять краплинками сліз бурульки. Заплачуть, прощаючись із зимовою холоднечею, сніги. Задзюрчить життєрадісний, пустотливий струмок. Задзвенить він, наче срібний дзвіночок, вітаючи березень-водограй.
Від ласкавого дотику золотого проміння прокинеться красуня-берізка. Заблищать кришталеві краплинки на її косах-вітах. Заструменить по всіх її жилах цілющий сік.
Завирує життя, заб’є воно ключем. Березень-водограй щогодини працює не покладаючи рук!
(82 слова) Антоніна Назаренко
IV. Узагальнення та систематизація отриманих знань.
Перевірка написаного.
V. Підсумок уроку.
- Чи вдалося успішно впоратися з написанням диктанту?
- На які орфограми ви звернули увагу?