Тема «Будова слова. Орфографія» ( 6 клас)
А павучок
Б сучок
В пеньок
Г гайок
2 Суфікс -ен- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
А печеня
Б вовченя
В гусеня
Г совеня
3 Суфікс -ик має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
А братик
Б практик
В коник
Г зайчик
4 Спільнокореневим до слова «сонний» є
А підсоння
Б соняшник
В унісон
Г спросонку
5 Не відмінюються всі слова рядка
А депо, кімоно, вікно
Б суфле, пенсне, читати
В тире, вапно, жалюзі
Г шимпанзе, тирамісу, колесо
6 Суфікс -ев- має прикметник, утворений від іменника, ОКРІМ
А фарш
Б алича
В щавель
Г край
7 Префіксальним способом утворено всі іменники варіанта
А антициклон, смертний
Б правнучка, животіння
В підборіддя, казкар
Г безнадія, контрудар
8 Суфіксальним способом утворено слово, витлумачене в рядку
А відсутність знання
Б віддалений куток
В водій таксі
Г частина розділу
Д один з авторів
9 Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
А сер..цевий, проїз..ний, аген..ський
Б артис..ці, захис..ний, безчес..ний
В радіс..ний, перехрес..ний, заздріс..ний
Г пес..ливий, пристрас..ний, буревіс..ник
Д тиж..невий, шіс..надцять, швидкіс..ний
10 Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А надвечір..я, в..юниться, сором..язливий
Б фортеп..яно, р..ясненький, черв..ячок
В під..язиковий, медв..яний, кур..єрський
Г св..яткування, з..єднання, ластів..ятко
11 М’який знак на місці крапок НЕ ТРЕБА писати в усіх словах рядка
А вагаєш..ся, скрин..ці, ослін..чик
Б хустин..ці, тіт..чин, хар..ків’янин
В багрянец.., чіткіс..ть, п’ят..десят
Г радіст..ю, лан..цюг, різ..бяр
Д русал..чин, спитаєш.., нен..чин
12 Прочитайте речення.
День видався Ген(1)адію нескінчен(2)им через непродуман(3)у організацію район(4)их змагань та суперечки суд(5)ів.
Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
1 А
2 Б
3 В
4 Г
5 Д
13 Доберіть синоніми до поданих слів.
1 засновувати |
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
2 співвідноситися |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
3 таланити |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
4 публікувати |
|
|||||||||||||||
14 Установіть відповідність між фразеологізмом і його синонімом
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
2 набратися тіла |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
3 обоє рябоє |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
4 тягти ярмо |
|
|||||||||||||||
15 Установіть відповідність між способом творення слова і словом
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
2 відхідь, зелень |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
3 вітерець, холодненький |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
4 затишок, надбрівний |
|
|||||||||||||||
16 Установіть відповідність між розділовим знаком та реченням
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
2 двокрапка |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
3 тире |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
4 крапка з комою |
|
|||||||||||||||
17 Установіть відповідність між членом речення та вказаним словом (цифра позначає наступне слово) Трава (1) від роси (2) аж голубіла, (3) й краплі роси виблискували на сонці, як (4) дорогоцінні камінці. |
|
|||||||||||||||
18 Установіть відповідність між членом речення та вказаним словом (цифра позначає наступне слово) Трава (1) від роси аж (2) голубіла, й краплі (3) роси виблискували (4) на сонці, як дорогоцінні камінці. |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||