Контрольна робота з української мови у 5 класі "Будова слова" (тест)

Про матеріал

Контрольна робота з української мови у 5 класі "Будова слова" складена здебільшого у тестовій формі (1-10 завдання, що передбачають одну правильну відповідь з чотирьох), завдання на розбір слів за будовою (11), завдання на підбір спільнокореневих слів (12) та завдання виправлення помилок, пов'язаних з неви­правданим уживанням спільнокореневих слів і форм того самого слова (13).

Перегляд файлу

                                                        Контрольна робота                                                 5 кл.

                                                                    (тест)

 

                                                             Будова слова

 

                                                                І варіант

 

Увага! Завдання 1-10 – по 0,5 бала; 11завдання  – 2 бали; 12 завдання – 3 бали;

            13 завдання – 2 бали.

 

1.Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

   а) гора, горе, злетіти;

   б) гора, гори, горою;

   в) гора, гірка, Підгірці;

   г) гора, насип, узвишшя.

2. Визначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:

   а) зачинити, світло, тінь;

   б) весело, кімоно, навстіж;

   в) метро, вечір, ходити;

   г) хліб, заспівав, перехід.

3. Знайдіть рядок, у якому всі слова незмінні:

   а) говорити, гомін, голосно;

   б) пальто, село, вікно;

   в) трюмо, безпечно, навзнак;

   г) вечір, ніч, день.

4. Визначте рядок, у якому в усіх словах правильно виділено основу й закінчення:

   а) пишем о, безмеж ний, автокран;

   б) сумува ти, весел о, школ яр;

   в) чита ють, дощик ом, пол е;

   г) такс і, побач у, світильник.

5. Укажіть рядок, у якому всі слова складаються лише з кореня і закінчення:

   а) ліс, молоко, білий;

   б) вихід, рама, яскраво;

   в) політ, таксі, такса;

   г) веселий, весело, веселка.

6. Знайдіть слово, яке відповідає поданій схемі:

                          префікс+префікс+ корінь+суфікс+ закінчення:

   а) надворі;

   б) поприбирати;

   в) зв’язок;

   г) безневинний.

7. З’ясуйте, у якому рядку в усіх словах замість крапок потрібно писати  префікс з-:

   а) …брати, …гнути, …знатися;

   б) …шити, …цілити, …чистити;

   в) …смажити, …хитрувати, …порожніти;

   г) …неславити, …пересердя, …фокусувати.

 

 

8. Укажіть слово, написане без помилки:

   а) роз’єднати;

   б) безвучний;

   в) росшити;

   г) бесколірний.

9. Укажіть рядок, у якому при- в усіх словах НЕ є префіксом:

   а) прихід, приїзд, приліт;

   б) привілей, приватний, примула;

   в) прибіг, прихильник, прибуток;

   г) прикордонник, приплід, примусовий.

10. Укажіть рядок без орфографічних помилок:

   а) призирливий, безпечний, рожчепити;

   б) прекрасити, безпідставний, росцвісти;

   в) прихильний, розсмішити, сфотографувати;

   г) розшукати, престаркуватий, зховати.

 

11. Розберіть за будовою слова.

   Безстрашний, прихід.

 

12. Доберіть до поданих слів по 2-3 спільнокореневих, позначте корінь.

   Птах, повечеряти, беззвучно.

 

13. Виправте помилки, пов’язані з неви­правданим уживанням спільнокореневих слів і форм того самого слова.

   Лисиця безшумно пробиралася між камін­ням. Раптом якийсь шум насторожив лисицю. Лисичка раптово припала до землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Контрольна робота                                                 5 кл.

                                                                    (тест)

 

                                                             Будова слова

 

                                                                ІІ варіант

 

Увага! Завдання 1-10 – по 0,5 бала; 11завдання  – 2 бали; 12 завдання – 3 бали;

             13 завдання – 2 бали.

 

1.Визначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

   а) ріка, рік, річний;

   б) ріка, струмок, канава;

   в) ріка, річковий, річечка;

   г) ріка, ріки, рікою.

2. Визначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:

   а) записати, село, берег;

   б) ясно, зверху, зразу;

   в) депо, день, робити;

   г) концерт, завітав, доповідь.

3. Знайдіть рядок, у якому всі слова незмінні:

   а) писати, загін, дивно;

   б) пальто, вікно, борошно;

   в) край, майдан, комп’ютер;

   г) трюмо, безпечно, зненацька.

4. Визначте рядок, у якому в усіх словах правильно виділено основу й закінчення:

   а) слив а, знайд у, подорожник ом;

   б) читаєм о, безправний, помідор а;

   в) танцюва ти, весело, повість;

   г) знають, грибочк а, мор е.

5. Укажіть рядок, у якому всі слова складаються лише з кореня і закінчення:

   а) вихід, таксі, гайка;

   б) пес, хутро, білий;

   в) передзвін, родина, яскраво;

   г) веселий, весело, веселка.

6. Знайдіть слово, яке відповідає поданій схемі:

                          префікс+префікс+ корінь+ закінчення:

   а) знання;

   б) знову;

   в) захворіла;

   г) щонайкращий.

7. З’ясуйте, у якому рядку в усіх словах замість крапок потрібно писати  префікс з-:

   а) …характеризувати, …понукати, …плавити;

   б) …жинати, …сушити, …бігти;

   в) …ховатися, …чинити, …пробувати;

   г) …губити, …давати, …кувати.

 

 

8. Укажіть слово, написане без помилки:

   а) розказати;

   б) бессловесний;

   в) росповсюдити;

   г) бесконечний.

9. Укажіть рядок, у якому пре- в усіх словах є префіксом:

   а) претензія, предмет, прем’єра;

   б) преподобний, предметний, престиж;

   в) предобрий, премилий, предорого;

   г) престольний, пречудовий, прес.

10. Укажіть рядок без орфографічних помилок:

   а) препинити, росшукати, безвідповідальний;

   б) приємний, розсунути, спекти;

   в) принизити, безмовний, зпитати;

   г) розпитати, препідняти, зховати.

 

 

11. Розберіть за будовою слова.

   Приліт, сніговим.

 

12. Доберіть до поданих слів по 2-3 спільнокореневих, позначте корінь.

   Товариш, змалку, підростати.

 

13. Виправте помилки, пов’язані з неви­правданим уживанням спільнокореневих слів і форм того самого слова.

   Понад озером біжить вузенька стежка. Сте­жечка оббігає дерева і кущі, щоб вони раптом не з’їхали в озеро. Потім стежка забігає в ліс.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Редько Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
22261
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку