Контрольна робота з української мови з теми " Прислівник " 7 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української мови з теми " Прислівник " 7 клас . Перевірити чи добре учні засвоїли тему " Прислівник"
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови з теми Прислівник 7 клас .

 

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал .)

1.Прислівник –це

А. незмінна  особлива форма дієслова;

Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

 В. незмінна самостійна частина мови;

Г. службова частина мови.

2. Вкажіть, які морфологічні ознаки має прислівник.

А. Рід,число, відмінок.

Б. Час,спосіб.

В. Незмінність, час.

Г. Відмінок, число.

Д. Незмінність.

 3.Прислівники поділяються на такі розряди :

А. якісні, відносні, присвійні;

Б. якісно-означальні, обставинні;

В. похідні та непохідні;

Г. безособові, неозначені, означено-особові.

 

4 .У якому рядку не від усіх прислівників можна утворити ступені порівняння?

А. Рішуче, багато, щойно, тихо, далеко.

Б. Гарно, красиво, корисно, весело, завзято.

В. Лукаво, мало, міцно, швидко, дбайливо.

Г. Глибоко, рано, швидко, легко, вузько.

Д. Дорого, голосно, важко, просто, зручно.

 5.Від яких прислівників творяться ступені порівняння?

А. Від прислівників часу.

Б. Від прислівників мети, способу дії.

В. Від прислівників на –о(-е), утворених від якісних прикметників.

Г. Від прислівників місця, часу.

Д. від прислівників мети, причини.

6 .Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

А. віч-на-віч;

Б.  сам-на-сам;

В. вгорі;

Г. як-небудь.

7. Укажіть речення, у якому вжито прислівник. .

А.Я тобі дещо подарую.

Б. Абикого я не буду запрошувати. 

В.Чомусь стало сумно.

Г .Візьми якусь книжку.

 

Достатній рівень ( за правильну відповідь 2 бали)

8. Записати слова, знявши риску. 

В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти, (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли,  (без) кінця краю, (що) (як) найбільше, (у) знаки,  (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.

      Високий рівень (3 бали )

9 .Написати твір-роздум  на одну  з тем:

 « Чим я можу бути корсний  для своєї країни?»

«Чому потрібно вчитися незважаючи ні на що ?»

«Що таке справжня дружба ?»

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку