Контрольна робота з всесвітньої історії (екстернат)

Про матеріал
Метеріал відповідає вимогам програми "Всесвітня історія" 10 кл. Використано 5 типів завдань: 1) тести з одним варіантом відповіді; 2) завдання на пошук відповідності; 3) завдання з декількома відповідями; 4) завдання на встановлення хронологічної послідовності; 5) завдання з відкритою відповіддю.
Перегляд файлу

Контрольна робота з всесвітньої історії (екстернат)

10 клас

П.І.П ________________________________________                     Дата ___________

 

І. Виберіть один правильний варіант відповіді ( 10 б.)

1. Які країни входили до Антанти?

а) Англія, Франція, Росія;

б) Англія, Франція, Японія;

в) Англія, Франція, Німеччина;

г) Англія, Німеччина, Італія.

2. Перша світова війна розпочалася:

а)  в 1914 році;              

б)  в 1917 році;   

в) в 1918 році;

г) в 1915 році.              

3. Оберіть угоду/угоди, що НЕ відноситься до Версальсько-Вашингтонської системи забезпечення миру після І світової війни:

а) Сен-Жерменський, Тріанонський, Севрський, Нейїський;

б) Хартія Об’єднаних націй;

в) «пакт Бріана-Келлога»;

г) економічні «План Дауеса» і «План Юнга».

4. Хто запропонував «Новий курс» реформ, щоб вийти з економічної кризи?

а) Кулідж;

б) Гувер;

в) Ллойд-Джордж;

г) Рузвельт.

5.  Схильність у політиці та ідеології до крайніх поглядів і дій — це

а) сепаратизм;

б) лібералізм;

в) консерватизм;

г) екстремізм.

6. Укажіть дату завершення Другої світової війни.

а) 8 травня 1945 р.;

б) 16 липня 1945 р.;

в) 6 серпня 1945 р.;

г) 2 вересня 1945 р.

7. Яке поняття відповідає визначенню: «Знищення окремих груп населення за расовими, національними, етнічними або релігійними мотивами, а також штучне створення життєвих умов не сумісних із життям»?

а) геноцид;

б) депортація;          

в) дискримінація;            

г) расизм.

8. Укажіть прізвище історичного діяча, який очолив революційний рух у Мексиці.

а) Махатма Ганді;

б) Чан Кайши;

в) Франсіско Мадеро;

г) Юань Шикай.

9. Укажіть назву держави, із якою пов’язана діяльність Мустафи Кемаля.

а) Китай;            б) Іран;              в) Туреччина;          г) Пакистан.

10. Спираючись на знання історії Другої світової війни, укажіть, хто є зайвим у наведеному переліку.

а) Т. Блер;

б) Й. Сталін;

в) Д. Ейзенхауер;

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

г) А. Гітлер.

ІІ. Завдання на співставлення (по 2,5 б. )


11. Установіть відповідність між термінами

та їх значенням.


 

1 ратифікація

2 пакт

3 демілітаризація                   

4 контрибуція                        

 

А) міжнародний договір політичного змісту;

Б) затвердження органами верховної законодавчої влади міжнародного договору;

В) платіж переможеної держави державі­переможниці;

Г) роззброєння, ліквідація згідно з міжнародним договором військових озброєнь та укріплень;

Д) зменшення втручання держави в економічне життя.

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 


12. Впізнайте діяча культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1 відкривач штучної радіоактивності 

2 актор німого кіно

3 творець теорії відносності

4 відкривач першого антибіотику – пеніциліну 

А) С. Далі

Б)  А. Ейнштейн

В)  Ч. Чаплін

Г)  А. Флемінг

Д) І. і Ф. Жоліо-Кюрі

 

ІІІ. Завдання на встановлення хронологічної послідовності (2 б.)

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

13. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А) Лютнева революція в Росії;

Б)  Перше застосування хімічної зброї;

В) «Верденська  м’ясорубка»;

Г)  вступ у війну США.

 

ІV. Завдання на вибір декількох правильних відповідей  ( 3 б.)

14. Оберіть три тези, які характеризують Другу світову  війну

 

 

 

 

 

1) Друга світова війна розпочалася 1 вересня 1939 року, а завершилась 2 вересня 1945 року.

2) Воюючими сторонами стали вісь «Берлін – Рим – Лондон»  і антисталінська коаліція.

3)  план «Ост», голокост, концтабори, остарбайтери – такі поняття характеризують «новий порядок» нацистів на захоплених землях.

4) про відкриття Другого фронту у Європі країни «Великої трійки» домовились під час Кримської (Ялтинської) конференції

5) переломними битвами ( що дозволили Антигітлерівській коаліції перехопити воєнну ініціативу)  є  Сталінградська битва, битва під Ель-Аламейном і битва біля атолу Мідуей.

6) «рух Опору» знайшов свій вияв у колабораціонізмі населення завойованих територій.

7) суд над воєнними злочинцями відбувся на Берлінському судовому процесі.

 

V. Завдання з відкритою відповіддю (4 б.)

Висловіть і обґрунтуйте власні судження щодо наслідків і уроків Першої світової війни.


Загальна кількість балів – 24

 

Відповіді

1. А

2. А

3. Б

4. Г

5. Г

6. Г

7. А

8. В

9. В

10. А

 

11.  1 – Б, 2 – А, 3 – Г, 4 – В.

12. 1 – Д, 2 – В, 3 – Б, 4 – Г.

 

13. Б, В, А, Г.

 

14.1, 3, 5.

 

 

 

docx
Додано
28 січня
Переглядів
2589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку