Контрольна робота №2.
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст. 1варіант 10клас
1.Що було центром уваги романтиків?
а)розум; б)внутрішній світ людини; в)релігія.
2.Назвіть хронологічні межі романтизму
а)16-17ст ; б)18-19ст; в)14-15ст.
3.До якого жанру належить «Малюк Цахес»?
а)філософська казка; б)притча; в)прозовий твір.
4.Хто допомагає Бальтазарові дізнатися про таємниці Циннобера?
а)Мош Терпін; б)Рожа-Гожа; в)Проспер.
5.Яка посада була останньою службовою сходинкою Цахеса?
а)губернатор; б)міністр; в)радник.
6.Хто з персонажів твору є реальним?
а)Бальтазар; б)Рожа; в)Проспер.
7.Назвіть особливості поезій школи "чистого мистецтва".
8. Тема вірша А. Фета "Я прийшов до тебе, мила..." --...
9. Спільна для творчості Ф. Тютчева та А. Фета риса:
а) спорідненість між природою і людиною;
б) роль поета як борця за прогресивні ідеали;
в) боротьба між світлими та темними силами.
10. Назвіть провідні мотиви творчості В.Вітмена.
11. Проаналізуйте один з вивчених творів даної теми, обгрунтуйте чому саме він сподобався вам. Висловіть власну думку про нього. (2 бали)
Контрольна робота №2.
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст. 2варіант 10клас
1.На рубежі яких століть виник і поширився романтизм як літературний напрям?
а)15-16ст; б)18-19ст; в)17-18ст.
2.Як звали матір Цахеса?
А)Рожа-Гожа; б)Кандіда; в)Ліза.
3.Що слугувало матеріалом для творів Гофмана?
а)сни письменника; б)власні фантазіі; в)розповіді друзів.
4.Як мати Цахеса вибилася із бідноти?
а)шила одяг і продавала; б)продавала цибулю князю; в)співала на вулицях.
5.Хто з персонажів твору є фантастичним?
а)Проспер; б)Цахес; в)Фабіан.
6.Навіщо Цахес кожні 9 днів зустрічається із феєю?
а)щоб обговорити плани на майбутнє; б)фея поновлює його силу; в)фея приводить до нього матір.
7. Назвіть провідні теми поезій школи "чистого мистецтва".
8. Тема вірша Ф.Тютчева "Silentium" --...
9. Спільна для творчості Ф. Тютчева та А. Фета риса:
а) зображення природних катаклізмів;
б) психологізм;
в) зв'язок людини з природою та її оточенням.
10. Дайте визначення поняттю "верлібр". Хто з поетів використовував його у своїй творчості. Назвіть приклади творів, написаних верлібром.
11. Проаналізуйте один з вивчених творів даної теми, обгрунтуйте чому саме він сподобався вам. Висловіть власну думку про нього. (2 бали)