Контрольна робота з зарубіжної літератури "Проза й поезія пізнього романтиззму та переходу до реалізму ХІХ ст".

Про матеріал
Контрольна робота з зарубіжної літератури для 10 класу. Розроблена в двох варіантах у формі тестових завдань та запитань на відповіді.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2.

Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст.                                                                                                   1варіант 10клас

 

1.Що було центром уваги романтиків?

а)розум;   б)внутрішній світ людини;   в)релігія.

 

2.Назвіть хронологічні межі романтизму

а)16-17ст ;  б)18-19ст;   в)14-15ст.

 

3.До якого жанру належить «Малюк Цахес»?

 а)філософська казка;  б)притча;  в)прозовий твір.

 

4.Хто допомагає Бальтазарові дізнатися про таємниці Циннобера?

а)Мош Терпін;  б)Рожа-Гожа;  в)Проспер.

 

5.Яка посада була останньою службовою сходинкою Цахеса?

а)губернатор;  б)міністр;  в)радник.

 

6.Хто з персонажів твору є реальним?

а)Бальтазар;  б)Рожа;  в)Проспер.

 

7.Назвіть особливості поезій школи "чистого мистецтва".

 

8. Тема вірша А. Фета "Я прийшов до тебе, мила..." --...

 

9. Спільна для творчості Ф. Тютчева та А. Фета риса:

а) спорідненість між природою і людиною;

б) роль поета як борця за прогресивні ідеали;

в) боротьба між світлими та темними силами.

 

10. Назвіть провідні мотиви творчості В.Вітмена.

 

11. Проаналізуйте один з вивчених творів даної теми, обгрунтуйте чому саме він сподобався вам. Висловіть власну думку про нього. (2 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2.

Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст.                                                                                                   2варіант 10клас

 

1.На рубежі яких століть виник і поширився романтизм як літературний напрям?

а)15-16ст;  б)18-19ст;   в)17-18ст.

 

2.Як звали матір Цахеса?

А)Рожа-Гожа;  б)Кандіда;  в)Ліза.

 

3.Що слугувало матеріалом для творів Гофмана?

а)сни письменника;  б)власні фантазіі;  в)розповіді друзів.

 

4.Як мати Цахеса вибилася із бідноти?

 а)шила одяг і продавала;  б)продавала цибулю князю;  в)співала на вулицях.

 

5.Хто з персонажів твору є фантастичним?

а)Проспер;  б)Цахес;  в)Фабіан.

 

6.Навіщо Цахес кожні 9 днів зустрічається із феєю?

а)щоб обговорити плани на майбутнє; б)фея поновлює його силу; в)фея приводить до нього матір.

 

7. Назвіть провідні теми поезій школи "чистого мистецтва".

 

8. Тема вірша Ф.Тютчева "Silentium"   --...

 

9. Спільна для творчості Ф. Тютчева та А. Фета риса:

а) зображення природних катаклізмів;

б) психологізм;

в) зв'язок людини з природою та її оточенням.

 

10. Дайте визначення поняттю "верлібр". Хто з поетів використовував його у своїй творчості. Назвіть приклади творів, написаних верлібром.

 

11. Проаналізуйте один з вивчених творів даної теми, обгрунтуйте чому саме він сподобався вам. Висловіть власну думку про нього. (2 бали)

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
3407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку