Тема. Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Мета: розкрити сутність вчинків героїв роману, дослідити алгоритм морального вибору кожного з героїв під час епідемії; показати складність і суперечливість людської натури, її непередбачуваність; розвивати вміння працювати з текстом; виховувати почуття гуманізму.
Номер слайду 2
Знайти сили обрати те, що тобі по душі, і не поступатися. Інакше краще померти. Альбер Камю. Ніхто не має свободи вибору. О. Шпенглер
Номер слайду 3
Твори, що розповідають про страшну хворобу – чуму. Дж. Боккаччо “Декамерон”Р. Кіплінг “Лікар медицин蔥.Ґ. Маркес “Кохання під час чуми”Е. По “Король чума”О. Пушкін “Бенкет під час чуми”
Номер слайду 4
Образ чуми ставить перед героями такі запитання: Що таке життя?Що означає зберегти гідність перед наступом стихії зла?Що таке людське щастя?Що таке релігія?
Номер слайду 5
Проблемне питання. Чи знали жителі Орана про власний характер те, що розкрилося під час епідемії?
Номер слайду 6
Можна жить, а можна існувати,Можна думать – можна повторять. Та не можуть душу зігрівати Ті, що не палають, не горять! В. Симоненко
Номер слайду 7
Домашнє завдання. Підготувати усне висловлювання на тему “ Люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу”