Контрольна робота за 1 семестр із української мови

Про матеріал
Контрольна робота з української мови за 1 семестр дасть змогу перевірити рівень знань школярів.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА за 1 семестр

10 клас Оберіть правильний варіант ( по 0,5 бала).

1.  Омоніми — це…

А Слова, які вживаються з одним значенням.

Б Слова, які збігаються у звучанні й на письмі, але мають різні, не пов’язані між собою значення.

В Слова, які мають близький, але не тотожний, звуковий склад.

Г Слова, що відрізняються звуковим складом, але називають одне поняття з різними відтінками   значень.

2.  До якого шару лексики належать слова чадо, живіт, перст, лицедій? А Архаїзми.   Б Історизми.   В Неологізми.   Г Варваризми.

3.  У якому рядку в усіх словах кількість звуків відповідає кількості букв?  

А. Взимку, подвір'я, весняний, олівець, співати.      Б. Криниця, собор, історія, праска, знання. 

В. Сіль, літера, мрія, якір, спадщина.                         Г. Струмок, сонячний, вулиця, ранок, сон. 

Ґ. Море, п'ятниця, приїхати, суниця, хліб.

4.  Вкажіть, у якому рядку літери я, ю, є, ї позначають два звуки. 

А.Місячний, лисиця, клятва, злякати, гілля.       Б. Життя, пляма, повітря, страусеня, суддя. 

В. Яблуко, приїжджати, з'їсти, пір'їна, явір.             Г. Глянути, свято, стяг, стаття, козеня. 

Ґ. Замовлення, ключ, ряд, подряпати, різниця.

5.  Вкажіть, у якому рядку всі слова розташовано в алфавітному порядку.

А. Басейн, гущавина, дебют, обирати, заграва.   

Б. Аналіз, вигук, лебідь, новина, розрада.

В. Промовляти, розкладати, повість, душа, байка. Г  Блакитний, близький, вирій, ланкова, краєвид.

Ґ Сміливий, смирний, природа, недуга, згодом. 

6.  Визначте, у якому рядку в усіх словах є м'які приголосні.  

А. Пісня, світло, ранок, косуля, політ.                Б. Дятел, сокира, листя, переліт, колиска. 

В. Буряк, місяць, квітка, сокіл, лис.                     Г. Ведмідь, ряска, каченя, сопілка, мороз. 

Ґ. Дядько, лялька, няня, дяк, люлька. 

Виконайте завдання ( по 1 балу).

7.  Поставте наголос у словах

Випадок, начинка, тризуб, дрова, кропива, ім’я, черговий, донька 8. Виберіть потрібний прийменник або сполучник.

 Риба в/у акваріумі; вони і/й не здогадуються; злети і/й падіння; сосни і/й ялини; дівчата у/в квітнику; і/й скільки нам чекати; Ялта і/й Одеса; оселя в/у рушниках. 9. Доберіть антоніми до наведених слів.

 Симпатія, праворуч, занепад, рабство, убогість. 10. Зробіть синтаксичний розбір речень(2 бали).

Мономах задоволено зводиться на стременах, оглядає навколишній затуманений зелений простір.

11. Напишіть твір-мініатюру від першої особи на тему: «Козацька доба», використовуючи історизми та архаїзми, а також епітети, метафори, порівняння ( 4 бали).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лісницька Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Довбня Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
3844
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку