Контрольна робота за рік 4 клас

Про матеріал

Контрольна робота з математики за рік для 4 класу. Пiдсумкова контрольна робота з математики

1 варiант

1. Розв'яжи задачу.

Мотоциклiст i велосипедист одночасно виїхали у протилежних напрямках. Через 5 годин вiдстань мiж ними була 285 км. Знайди швидкість велосипедиста, якщо швидкiсть мотоциклiста 42 км/год.

2. Запиши число, у якому 5 десяткiв тисяч, 3 сотнi, 8 десяткiв, 2 одиницi. Розклади це число на розряднi доданки.

3. Знайди значення виразiв:

(13412+ 124956):46 – 73 · 36= (8т 6кг - 15ц 28кг) · 2=

4. Порiвняй числа

1год I7хв ... 78хв 5ц68кг... 568кг 5 дм 620 мм ... 562 мм

5. Вибери i розв'яжи рiвняння, в якому необхiдно знайти невiдомий дiльник.

Х: 7 =24056 Х— 352 = 413 126 :Х=9

6. Побудуй прямокутник, у якого периметр дорiвнює 12 см. Знайди його площу.

Пiдсумкова контрольна робота з математики

II варiант

1. Розв'яжи задачу.

На овочеву базу завезли 9 т 6ц картоплi. Третину її розвантажили на складi, а решту вiдвезли в 4 магазини, порiвну в кожний. Скiльки картоплi завезли в кожний магазин?

2. Вибери серед поданих чисел i запиши число, в якому 275 тисяч:

2759, 27547, 275019, 15275, 1827500. Розклади це число на розряднi доданки.

3. Знайди значення виразiв:

(32772 - 792) : 78 + 84 · 16 = (5т 20кг - 4т58кг) =

4. Порiвняй числа

5хв3с ... 503с 2016 кг ... 2ц 16 кг 7 км 35 м ... 7035 м

5. Вибери i розв'яжи рiвняння, в якому необхiдно знайти невiдомий вiд'ємник.

84678 :Х=6 Х—4089= 5687 75364—Х = 4125

6. Побудуй прямокутник, у якого периметр дорiвнiює 14 см. Знайди його площу

Перегляд файлу

9 клас

ТИША

Вузька польова дорога одразу за селом пірнає в ранковий розлив туману і зникає десь у гущині трав та верболозу. Можна піти стежкою, протоптаною через лан ще з осені, але не хочеться тривожити солодкої задуми колосся, що сховало цю вузеньку стежечку від людського ока…

Крізь туманову пелену видно ліс. Невмитий і нерозчесаний, він нехотя опускається з підгір’я, щоб викупатися в любисткових луках і почати своє літнє довгодення.

Густа тиша, обважніла від роси, оповила долину, довколишні краєвиди і ревно береже спокій лугів. Хай там, на шляху, нетерплячі подорожні поспішають додому, безпорадно гукаючи до гордовитих шоферів, щоб підвезли. Хай раз по раз пролітають у високості гострогруді літаки, виспівуючи свої одноманітні пісні, а їй, тиші, берегти спокій долини, що прокидається поволі й любить довго ніжитися. А куди поспішати, коли так привільно тут молодій траві і краплистим росам? Невидимий оркестр оживає неквапно, немовби вслухаючись у тишу, потім грає все владніше та запальніше, не знаючи спину до пізнього вечора…

 

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Складносурядне речення - це

а) складне речення, в якому  прості речення обєднані за змістом та інтонацією без допомоги сполучників та сполучних слів;

б) складне сполучникове речення, яке складається з двох або кількох  простих речень, що є рівноправними;

в) складне сполучникове речення, яке складається з двох або кількох речень, одне з яких є залежним від іншого;

г) конструкція з прямою мовою.

Скласти й записати складносурядне речення, підкреслити в ньому  граматичні основи.

 

2. Частини  складносурядного речення поєднуються  за допомогою сполучників

а) єднальних, протиставних, розділових (сурядності);

б) часових, причинових, мети (підрядності);

в) умовних, допустових (підрядності);

г) наслідкових, порівняльних (підрядності).

Скласти й записати складносурядне речення, частини якого поєднано сполучниками 1варіант – єднальними, 2 варіант – розділовими.

3. Складнопідрядне речення, в якому залежна частина вказує  на причину дії, про яку йдеться в головному реченні, це

а) складнопідрядне з підрядним означальним;

б) складнопідрядне з підрядним мети;

в) складнопідрядне з підрядним причини;

г) складнопідрядне з підрядним зясувальним.

Скласти і записати  складнопідрядне речення  1 варіант - з підрядним обставинним часу , 2 варіант – з підрядним означальним.

4. Підрядність, при якій перша підрядна частина залежить від головної, друга – від першої підрядної частини, третя – від другої і т. д., - це 

а) однорідна підрядність;

б) неоднорідна або паралельна підрядність;

в) послідовна підрядність.

Скласти  й записати  складнопідрядне речення  1 варіант - з послідовною підрядністю, 2 варіант – з однорідною підрядністю.

5. Кома не ставиться між частинами такого складносурядного речення:

а) Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась. (М.Рильський.);

б) Вже інші ми, і в наших голосах  тепло якесь заграло оксамитне. (М.Рильський.);

в) Човни у пристанях, і згорнуто вітрила. (М.Рильський.);

г) Там  дише стомлено безмежний океан і віє запахом прогнилих трав та йоду. (М.Рильський.)

Скласти й записати складносурядне речення 1 варіант - … - і …., 2 варіант  -  …, і …

 

6. Складнопідрядним реченням з підрядним  місця є таке:

а) Як не співать, коли нас світять зорі? (С.Черкасенко.);

б) Ви не забули пишний гай тоді, як липи розцвітали? (С.Черкасенко.);

в) Там, де цвів зелений гай, золоті горять пожари. (С.Черкасенко.);

г) Як сонечко сміється, то любо всім живеться. (С.Черкасенко.)

Скласти й записати складнопідрядне речення з підрядним  1 варіант – причини, 2 варіант -  умовними.

 

8 клас

МОВНА КУЛЬТУРА

 

Людина створила культуру, а культура людину. Людина реалізується в культурі думки, культурі праці й культурі мови. Культура це не тільки все те, що створене руками й розумом людини, а й вироблений віками спосіб суспільного поводження, що виражається в народних звичаях, віруваннях, у ставленні один до одного, до праці, до мови. Належачи до певного соціуму, людина зі своєю появою на світ органічно входить у вироблену її співвітчизниками культуру, стає її користувачем і носієм. Чим міцніші зв'язки людини з культурою народу, тим більшого можна сподіватися від неї як від громадянина, свідомого творця матеріальних і духовних благ, патріота й інтернаціоналіста. Ослаблення зв'язків з культурою свого народу, втрата його мови, нехтування його звичаями негативно позначається на самооцінці вчинків людини, на її ставленні до співвітчизників.

Сьогодні культура і мова виявилися об'єднаними в царині духовних вартостей кожної людини і всього суспільства. Мабуть, ніхто не буде заперечувати, що в низькій культурі мови виявляються виразні ознаки бездуховності. Культура мови передбачає вироблення етичних норм міжнаціонального спілкування, які характеризують загальну культуру нашого сучасника.

 

Тестове завдання:

1. Граматичну основу речення становлять
а) слова, граматично не зв’язані з реченням;
б) другорядні члени речення;
в) головні члени речення.
Скласти речення 1 варіант – односкладне, 2 варіант – двоскладне , підкреслити в ньому граматичну основу.


2. Складеним іменним присудком називається присудок,
а) виражений словосполученням;
б) утворений з іменної частини й допоміжного дієслова-зв’язки;
в) утворений з допоміжного дієслова й неозначеної форми дієслова.
Скласти й записати речення 1 варіант з іменним складеним присудком, 2 варіант з дієслівним присудком, його підкреслити.


3. Означення, яке має такий самий рід (в однині), число й відмінок, що й означуване слово, називається
а) прикладкою;
б) узгодженим означенням; 
в) неузгодженим означенням.
Скласти  й записати речення  1 варіант - з поширеним відокремленим означенням, 2 варіант – із поширеним означенням, яке не відокремлюється,  його підкреслити.


4. Між прикладкою й означуваним словом ставиться дефіс, якщо
а) прикладка є власною назвою підприємства, установи;
б) прикладка є власною назвою газети, журналу, книжки;
в) прикладка й означуване слово є загальними назвами або прикладка-загальна назва стоїть після власної назви.

Придумати і записати 5 прикладок, підкреслити у них орфограми.


5. Тире між підметом і присудком стоїть у реченні:
а) З їжака не буде бика. (Нар.творч.);
б) Будувати   велику  мороку  мати. (Нар.творч.);
в) Квіти розвиваються не тільки в неділю. (Нар.творч.).
Скласти  й записати речення, у якому є   тире між підметом і присудком.


6. Порівняльний зворот є у реченні:
а) А дівчина була як сонце. (Олександр Олесь.);
б) Народ як мертвий спить без снів. (Олександр Олесь.);
в) Народ не вмер  народ живе  хвилює по Руїні. (Олександр Олесь.) 
Скласти  й  записати речення з порівняльним зворотом.


7 клас

Цвітуть сади

Вечірня вулиця стоїть у берегах вишневого цвіту. Вона схожа на дно річки з білими пахучими хвилями. Вони дивляться на тебе кожною квіточкою, очікуючи  слушної миті, щоб линути донизу й залляти все  до верхів.

 Вбираєш у себе мудрість буйно розквітлих дерев. Якими безглуздими, несправжніми здаються людська жорстокість, зло, несправедливість, підлість, кровожерність! Здається, якби людина повчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом собі й природі.

Цвіт помічаєш скрізь: на грядках, на узбіччі, на балконі міського будинку.  Неодмінно звертаєш увагу на людей з квітами. Ось жінка тримає тюльпани. Ось дівчинка несе нарцис з широко розплющеними пелюстками. Бачиш безліч людей-конвалій, людей-фіалок і, либонь, в кожному вловлюєш щось трохи від тих квіток. Як усе-таки добре, що природа, відроджуючись, зацвітає...

 

2. Тестові завдання ( з 1 по 5 по 2 бали за кожне правильно виконане завдання):

1. У реченні вигук завжди виступає:

    а) головним членом речення;

    б) другорядним членом речення;

    в) і головним, і другорядним членом речення;

    г) не є членом речення.

Складіть і запишіть приклад речення із вигуком, розставте розділові знаки.

 

2. Знайдіть речення дієприкметниковим зворотом:

   а) Добріє світ народжений в любові. (Т. Коломієць)

   б) Я хочу бачити світ розплющеними очима… (І. Драч)

   в) Спорожнілий колос стоїть вищий за всіх. (Народна творчість)

   г) Згаяного часу і конем не наздоженеш. (Народна творчість)

Складіть і запишіть приклад речення із дієприкметниковим зворотом, розставте розділові знаки.

 

3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова є перехідними:

   а) дівчина пише листа, учень читає книгу;

   б) учні чекають учителя, будуватися весною;

   в) Оксана годує кошеня, одягатися взимку;

Складіть і запишіть приклад речення із неперехідним дієсловом, це дієслово підкресліть.

 

4. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:

   а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;

   б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;

   в) залежно\від, на\в\коло, по\під;

   г) з\над, на\зустріч, з\поміж.

Складіть і запишіть приклад речення із похідним прийменником, цей прийменник підкресліть.

 

5. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:

   а) не/сподівана зустріч;

   б) не/стихаючий шум;

   в) не/втрачена сила;

   г) не/відправлений сестрі лист.

Складіть і запишіть приклад речення , в якому дієприкметник із НЕ писався б окремо.

 

6.  Виконайте синтаксичний розбір речення (2 бали за правильно виконане завдання):

1 варіант:

Непорушно стоять дерева, загорнені в сутінь, рясно вкриті краплистою росою.

2 варіант:

Буйна роса  тяжіла гронами, згинаючи стеблини трав та одгортаючи пелюстки квітів.

3 варіант:

Над буйними нетрями лісу стояв сліпучий сонячний ранок, виграючи всіма кольорами веселки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

Весняний ліс

Навесні ліс оживає після довгої зими. Ще недавно він був похмурим, а дерева стояли голі. А тепер ліс осяяло весняне сонечко.

На ще мокрій та холодній землі з'явилися перші проліски. Це ніжні та тендітні квіти, але які ж вони сильні та витривалі! Незабаром  землю знову прикрасить шовковий килим з м'якої трави. А на сонячних лісових галявинах виростуть справжні розсипи різнокольорових квітів. Це яскраво-жовті примули, лілові крокуси, голубі дзвіночки, червоні дикі тюльпани. А слідом за ними сніжно-білим або рожевим кольором зацвітуть деякі лісові дерева та кущі.

Навесні ліс сповнений заливистих та дзвінких пташиних голосів. Весна -  час весіль для лісових мешканців. Навіть змії  святкують свої зміїні весілля. Навесні вони дуже злі та не полюбляють, коли їм заважають. У цей час потрібно ходити лісовими стежками обережно, щоб ненароком не наступити на змію, яка гріється де-небудь на сонечку.

Весняний ліс ошатний та світлий. Прогулянка ним –  справжнє задоволення.

2. Граматичне завдання:

2.1. Записати правильно слова під диктовку, підкреслити в них орфограми:

 Червоногарячий, агентство, шістнадцятикілограмовий, 200-ліття, білосніжний, нехворощю, суспільно-політичний, давньогрецький, суспільно корисний,  пів-Європи, проїзний, возз′єднання.

2.2. Виконати синтаксичний розбір речення:

1 варіант

Навесні ліс сповнений заливистих та дзвінких пташиних голосів.

2 варіант

На ще мокрій та холодній землі з'явилися перші проліски.

3 варіант

Незабаром  землю знову прикрасить шовковий килим з м'якої трави.

 

5 клас

Яблуня

Яблуня –  справжня окраса саду. Вона невисока, тонка, струнка, з розкидистим гіллям та гладким стовбуром. Навесні гнучкі віти яблуні рясно вкриваються великими біло-рожевими квітами, які дуже приємно пахнуть. З усіх боків до яблуні злітаються бджоли, щоб зібрати з її квітів солодкий нектар.

Влітку на яблуні з’являються маленькі яблучка, що згодом достигнуть та перетворяться на соковиті смачні плоди. Особливо прекрасна яблуня восени, коли серед зеленого листя спалахують рум’яні достиглі яблука. Вона аж хилить додолу свої всипані плодами гілки. Навіть дивуєшся, як вони витримують таку вагу! Кожна тонка гілка увішана яблучками, наче дорогими прикрасами. Яблучка на деревах червоні, зелено-червоні, лимонно-жовті, з тонкими смужками.

Яблуня –  символ плодючості, багатства землі, молодості, здоров’я та сили.

 

2. Граматичне завдання:

Записати під диктовку слова, підкреслити в них орфограми:

Прегарно, дит’ясла, пів’яблука, півсторінки, полумисок, возз’єднання, прибережний, пів-Японії, стиснути, зцідити, черевики, проїзний.

Розібрати слова за будовою:

1варіант:  вгорі, кенгуру, зеленавий, вітер.

2 варіант: лісок, взимку, таксі, чорненький.

 

 

 

 

 

10 клас

Наше життя подібне до подорожі – шляху, який судилося зробити людині від народження і до останнього дня перед порогом вічності. Упродовж всього життя людина постійно ставить собі запитання: «А в чому сенс життя? Для чого я живу?» І жоден з нас до кінця не може знайти відповідь на нього.

Сенс життя – тема така ж важлива, як і саме життя. Прагнення до пізнання сенсу властиве кожному з нас. Дійсно, у чому сенс життя? Чому ми такі, які є? Як дізнатися, чого робити не варто, як не помилитися? Останнім часом люди не часто замислюються над сенсом свого життя, вважаючи це даремним заняттям і марною тратою часу. Люди настільки зав’язнули в побуті, що прибрали зі свого життя  найголовніше – сенс і мету.

У кожної людини свої цілі в житті. Для когось це просто купівля нових меблів або набору посуду, а комусь потрібна шикарна квартира і хороша машина… Інші зовсім вважають, що в житті немає і бути не може ніякого сенсу… Є і такі люди, що вважають, що ми живемо для того, щоб народити і виховати дітей, створити сім’ю…

Скільки людей, стільки і думок! Однак для більшості  сенс життя полягає в тому, щоб стати щасливими. Але додам маленьке уточнення: щастя не буває без пошуку. Пошуку самого себе в цьому величезному і незрозумілому світі,  пошуку прекрасного навколо себе. Сенс життя – навчитися жити по-справжньому. Що це означає? Це значить навчитися бачити найпростіше, помічати зорі навіть у буденних калюжах на життєвих шляхах і перестати жити складними формулами та розрахунками, а повністю довіряти своєму серцю, своїй душі.

Особисто для мене сенс життя – це….

 

Творче завдання: написати докладний переказ, продовживши його (продовження 1 сторінка).

 

 

 

 

 

 

11 клас

Цвяхи

Жив колись хлопчисько із доволі складним характером. Він легко вибухав гнівом, був сварливим, робив багато шкоди. Одного дня батько вручив йому мішечок із цвяхами і сказав, аби він забивав один цвях у паркан, що оточував подвір’я, стільки разів, скільки із кимось сваритиметься.

У перший день хлопець забив аж тридцять шість цвяхів. Згодом юнак зрозумів, що легше  контролювати вибухи гніву, аніж забивати цвяхи, і якось увечері, через кілька тижнів, сказав батькові, що упродовж цього дня ні з ким не посварився. Батько сказав йому: «Це дуже добре. Тепер кожного дня, який у тебе пройде без сварок та поганих вчинків, витягуй по одному цвяшкові.»

За якийсь час хлопчина вже міг сказати батькові, що повитягував усі гвіздки. Тоді батько взяв його за руку, завів до палісадника і сказав: «Сину мій, це чудово, але поглянь: у паркані повно дір. Дошки  вже ніколи не будуть  такими, як колись. Коли говориш до когось, будучи в гніві, то тим, кого любиш, завдаєш ран, подібних до оцих дірок. І хоч би скільки ти потім не вибачався,  рани  назавжди залишаються у душах людей, яких ти образив.»

 Бруно Ферраро

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Складносурядне речення - це

а) складне речення, в якому  прості речення обєднані за змістом та інтонацією без допомоги сполучників та сполучних слів;

б) складне сполучникове речення, яке складається з двох або кількох  простих речень, що є рівноправними;

в) складне сполучникове речення, яке складається з двох або кількох речень, одне з яких є залежним від іншого;

г) конструкція з прямою мовою.

Скласти й записати складносурядне речення, підкреслити в ньому  граматичні основи.

 

2. Частини  складносурядного речення поєднуються  за допомогою сполучників

а) єднальних, протиставних, розділових (сурядності);

б) часових, причинових, мети (підрядності);

в) умовних, допустових (підрядності);

г) наслідкових, порівняльних (підрядності).

Скласти й записати складносурядне речення, частини якого поєднано сполучниками 1варіант – єднальними, 2 варіант – розділовими.

3. Складнопідрядне речення, в якому залежна частина вказує  на причину дії, про яку йдеться в головному реченні, це

а) складнопідрядне з підрядним означальним;

б) складнопідрядне з підрядним мети;

в) складнопідрядне з підрядним причини;

г) складнопідрядне з підрядним зясувальним.

Скласти і записати  складнопідрядне речення  1 варіант - з підрядним обставинним часу , 2 варіант – з підрядним означальним.

4. Підрядність, при якій перша підрядна частина залежить від головної, друга – від першої підрядної частини, третя – від другої і т. д., - це 

а) однорідна підрядність;

б) неоднорідна або паралельна підрядність;

в) послідовна підрядність.

Скласти  й записати  складнопідрядне речення  1 варіант - з послідовною підрядністю, 2 варіант – з однорідною підрядністю.

5. Кома не ставиться між частинами такого складносурядного речення:

а) Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась. (М.Рильський.);

б) Вже інші ми, і в наших голосах  тепло якесь заграло оксамитне. (М.Рильський.);

в) Човни у пристанях, і згорнуто вітрила. (М.Рильський.);

г) Там  дише стомлено безмежний океан і віє запахом прогнилих трав та йоду. (М.Рильський.)

Скласти й записати складносурядне речення 1 варіант - … - і …., 2 варіант  -  …, і …

 

6. Складнопідрядним реченням з підрядним  місця є таке:

а) Як не співать, коли нас світять зорі? (С.Черкасенко.);

б) Ви не забули пишний гай тоді, як липи розцвітали? (С.Черкасенко.);

в) Там, де цвів зелений гай, золоті горять пожари. (С.Черкасенко.);

г) Як сонечко сміється, то любо всім живеться. (С.Черкасенко.)

Скласти й записати складнопідрядне речення з підрядним  1 варіант – причини, 2 варіант -  умовними.

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
2774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку