Контрольна робота за темою «Людські стосунки» (за творчістю А.Чехова, Дж.Лондона, В.Короленка), 6 клас

Про матеріал
контрольною роботою перевірити рівень знань учнів з вивчених тем; розвивати навички роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність думки і бажання самовдосконалюватися.
Перегляд файлу

Контрольна робота за темою «Людські стосунки»

(за творчістю А.Чехова, Дж.Лондона, В.Короленка)

Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів з вивчених тем; розвивати навички роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність думки і бажання самовдосконалюватися.

Обладнання: текст контрольної роботи.

Тип уроку: урок контролю знань і навичок учнів.

Перебіг уроку

І. Організаційний етап. Оголошення теми й мети уроку.

IІ. З найомство із завданнями та їх виконання.                                                                     

І ВАРІАНТ

Початковий та середній рівні  (6 балів)

1. В яку літературу представляє А.Чехов?

А московську;

Б  російську; 

В полтавську;

2. За жанром твір А. Чехова «Хамелеон» — це...
А оповідання;       

 Б  повість; 

 В новела;                 

     3. В   оповіданні   А.   Чехова   «Товстий   і  тонкий»   використовується прийом...

А порівняння;    

Б метафори; 

В антитези.

     4. Яка тварина переслідувала безіменного героя твору Дж. Лондон   «Любов до життя»?

А вовк;        

Б олень;   

В ведмідь.

5. В творчості якого письменника відлунювали спогади про Україну?

А) А. Чехов; 

Б) Дж. Лондон;

В) В. Короленко;

6. Хто увів Петра Попельського у світ музики?

А.Дядько Максим;

Б. Мати;

В.конюх Йохим;

Достатній рівень   (3 бали)

7. Напишіть, що таке повість.

8. З’єднайте стрілками назви творів та їхніх авторів.

         «Хамелеон»                          Дж. Лондон

         «Жага до життя»                  М.Пришвін

         «Комора сонця»                   А. П. Чехов

        «Товстий і тонкий»

 

Високий рівень   (3 бали)

1. Напишіть твір-мініатюру на тему «Моральні уроки літератури» (за вивченими творами А. Чехова, Дж. Лондона, В. Короленка, М. Пришвіна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ ВАРІАНТ

Початковий та середній рівні 6 балів)

1. Яку літературу представляє Джек Лондон?

А французьку;

Б  американську;

В каліфорнійський.

2. Очумєлов, герой твору А. Чехова «Хамелеон», був...

А купцем;        

Б  поліцейським наглядачем;         

В городовиком;     

3. Герої твору Дж. Лондона шукали на Півночі:

А залізну руду;

Б срібло;

В золото;

4.Старий Йохим з повісті В. Короленка «Сліпий музикант» грав на..
А скрипці;        

 Б  гітарі; 

 В сопілці;   

      5. За жанром твір «Сліпий музикант» — це...

     А оповідання;

     Б повість;

     В новела;

      6. Кому з героїв повісті В. Короленка «Сліпий музикант» належать  слова «Мені тільки здається,    

            що я зайвий на світі»?       

      А  Максимові;    

   Б   Кандибі; 

   В  Петрові;       

 

 

Достатній рівень   (3 бали)

7. Напишіть, що таке оповідання.

8. З’єднайте стрілками назви творів з образами, які змальовані в них.

Очумєлов                     « Жага до життя»

Біл                                  «Комора сонця»

Порфирій                      « Хамелеон»

Настя                   «Тонкий і товстий»

 

                                        Високий рівень   (3 бали)

1. Напишіть твір-мініатюру на тему «Моральні уроки літератури» (за вивченими творами А. Чехова, Дж. Лондона, В. Короленка, М. Пришвіна)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З’єднайте стрілками назви творів та їхніх авторів.

         « Хамелеон»                           Г.Бічер-Стоу

 

         « Жага до життя»                  А. де Сент-Екзюпері

 

         « Маленький принц»          А. П. Чехов

 

         « Хатина дядька Тома»     Дж. Лондон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 березня
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку