23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Контрольна робота за темою "Просвітництво"

Про матеріал

Контрольна робота із зарубіжної літератури для учнів 9 класу за темою "Просвітництво". Працюй для того, щоб насолоджуватися, - писав Жан Жак Руссо. Мета: формування предметних компетентностей: визначити роль письменників доби "Просвітництва"; охарактеризувати вивчені твори як вершинні добутки світової літератури; уміти узагальнювати та співставляти героїв, їх вчинки, психологічний; розвивати словниковий запас учнів, навички зв'язного мовлення, критичного мислення, компаративного аналізу художніх творів; виховувати наполегливість, прагнення до самовдосконалення; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та аналітичне, критичне мислення учнів, уміння систематизувати й узагальнювати; комунікативної: формувати навички аналізу художніх творів, толерантного висловлення думок і почуттів, оцінних тверджень; інформаційної: формування вміння виділяти головне та художні деталі; загальнокультурної: виховувати естетичний смак, читацькі інтереси; розширювати кругозір учнів.

Перегляд файлу

                                 Контрольна робота за темою                

                        «Просвітництво»

І варіант

І - ІІ рівень (0,5 б. , всього 5 балів) 

1.Просвітництво — це: 

а) літературний напрям;                     б) течія;                        в) стиль. 

2. Філософів і письменників XVIII століття називають: 

а) ученими;       б) просвітителями;           в) мислителями.

3. Митці епохи Просвітництва головним законом життя вважали закон:

а) свободи;          б) розуму;           в) пристрасті;          г) добра.

4. Не є просвітниками:

А) Іммануїл Кант,  Жан-Жак Руссо, Джон Локк, Джонатан Свіфт;

Б) Вольтер, Декарт, Дефо, Платон;

В) Дені Дідро, Даніель Дефо, Бернард Шоу, Оноре де Бальзак.

5. Гуллівер зрозумів, що таке придворне життя, коли…

а) попросив дозволу відвідати блефускіанського монарха;

б) спостерігав за танцями на канаті і плазуванням під палицею;

в) став свідком нагород можновладців синьою, червоною та зеленою нитками.

6. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …

а) ідея свободолюбства;       б) ідея критики вищих кіл влади Англії;

в) ідея важливості подорожей країнами світу.

7. Ода Ф.Шиллера «До радості» стала гімном

а) України;        б) Англії;        в) Європейського Союзу.

8. У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?

    а) монолог;            б) діалог;             в) опис.

9. На основі Шиллерової оди «До радості» хоровий фінал до своєї Дев’ятої симфонії створив:

а) Бах;       б) Бетховен;       в) Моцарт.

10. Кому належать слова «Природа завжди огортає людей темрявою і вічно пориває до світла»:

а)  Джонатан Свіфт;     б) Фрідріх Шиллер;       в) Й.В.Гете.

 

ІІІ рівень (4 бали)

11.Які художні напрями розвивалися в епоху Просвітництва?

12. Дати характеристику Гулліверу?

13.Розкажіть про стосунки Й.В.Гете і Ф.Шиллера.

14. Дайте визначення. Іронія – це … .

                                                   ІV  рівень (3 бали)

15. Написати твір-мініатюру на  тему: «Мій улюблений твір доби Просвітництва», або  «Ода Шиллера «До радості» - гімн сучасної Європи»..

 

 

 

 

 

 

                               «Просвітництво»

                                                      ІІ варіант

І – ІІ рівень (0,5 б., всього 5 балів) 

1. Укажіть століття, яке увійшло в історію людства як доба Просвітництва:

a) ХVІ ст.;                                 б) ХVІІ ст. ;             в) ХVІІІ ст.                              

2. Добу ХVІІІ ст. називають:

А) Добою Розуму;     Б) Добою Думки;    В) Добою Ідей.

3. Вислів «ідеї правлять світом» належить:

А) Вольтеру;        Б) Дідро;      В) Платону.

4. Ліліпути не знайшли у Гуллівера…

а) шаблю;           б) годинник;                в) окуляри.

5. Про кого сказано «Його сімя належала до англійських колонізаторів, на батьківщині почував себе немов на чужині, батько помер до народження, мати однорічного покинула, перші твори були сатиричного змісту»:

А) Джонатан Свіфт;     б) Фрідріх Шиллер;       в) Й.В.Гете.

6.  Гуллівер повернувся додому…

а) на човні;             б) на кораблі;             в) на плоті.

7. Вірш «Травнева пісня» Й.Гете написав у віці…

а) 22 років;         б) 23 років;       в) 24 років.

8. Назвіть автора творів «Луїза Міллер», «Підступність і кохання», «Розбійники», «Змова Фієско в Генуї»:

а)  Джонатан Свіфт;     б) Фрідріх Шиллер;       в) Й.В.Гете.

9. Знайдіть помилку (неправильне твердження):

а) Ода «До радості» спочатку була написана як гімн молодості;

б) Диригент Караян написав  три офіційних оранжування  до гімну Європи.

в) У 1993 році ода Шиллера-Бетховена  стала гімном Ради Європи.

г) Музику до Шиллерової оди «До радості» написав Бетховен й увів до складу Девятої симфонії.

10. Головна ідея оди «До радості» – …

а) ідея свободолюбства;       б) ідея обєднання людства під прапорами свободи, рівності, братерства;        в) ідея далекої мрії від реальності.

 

ІІІ рівень (4 бали)

11. Розкажіть за яких умов була написана ода «До радості».

12.  Дайте характеристику роману «Мандри Гуллівера».

13. Ким були батьки Й.Гете?

14. Дайте визначення. Сатира – це … .

                                                     ІV рівень (3 бали)

15. Написати твір-мініатюру на  тему: «Мій улюблений твір доби Просвітництва», або «Ода Шиллера «До радості» - гімн сучасної Європи».

 

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку