19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Контрольна робота за темою ,,Стилістичні засоби словотвору”

Про матеріал
Контрольна робота за темою ,,Стилістичні засоби словотвору” із тестовими завданнями та завданнями відкритої форми
Перегляд файлу

Контрольна робота  з теми ,,Стилістичні засоби словотвору

Варіант 1

І рівень (6 балів)

1. Позначте рядок, у якому всі слова мають таку будову: префікс, корінь, суфікс, закінчення:

А досвітній, прилетів, по-сільському, безпомилковий;

Б супутник, вистраждав, взимку, узаконений;

В надбудова, вивідавши, напарник, заземлений;

Г виголошене, надлишок, припечений, приказка;

Д затінок, викупив, якнайдобріший, переможний.

2. При- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..зидія, пр..красний, пр..велебний, пр..святити

Б пр..азовський, приблизно, пр..крашати, пр..землитися

В пр..краса, пр..права, пр.ирство, пр..стол

Г пр..фронтовий, пр..бій, пр.лодобний, пр..блудний

Д пр..смерковий, приспівувати, пр.таркуватий, пр..завзятий

3. Пре- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..зирство, пр..гнічувати, пр..вабливий, пр..вражий

Б пр..готуватися, пр..грозити, пр..ґрунтовий, пр..мудрість

В пр„гощати, пр„гріти, пр..комічний, пр..люд

Г пр..дбати, придворний, пр..боркувати, пр..міювати

Д пр..стиж, пр..світлий, пр..м'єр-міністр, пр..святий

4. Літера с у префіксах в усіх словах пишеться в рядку

А ро..чесати, ..водити, ..тирати, ро..везти

Б бе„доганний, ..пустити, ..летіти, ..густити

В „хитрити, „фальсифікувати, „плющити, „пекти

Г „жовтіти, „горнути, „цементувати, „шити

Д „тіснити, „кріпити, „робити, „фантазувати

5. Літеру и в суфіксах в усіх словах слід писати в рядку

А вагонч..к, вул..чка, плет..во, син..чка

Б мар..во, пал..во, нож .чок, город..на

В кош..чок, горщ..чок, зайч..ня, печ..во

Г кач..ня, мел..во, миш..ня, вогн..чок

6. Літеру о в суфіксах в усіх словах слід писати в рядку

А ді..вий, сланц..вий, кумач..вий, фланел..вий

Б житть..вий, взутть..вий, борщ..вий, нуль..вий

В січн..вий, парч..вий, смуш..вий, кінц..вий

Г плюш..вий, рож..вий, меланж..вий, вермішел..вий

7. Вкажіть рядок, у якому подано форми одного слова

  1. спів, співати, співак, співачка,заспівают
  2. співаю, співаєш, співає, співаєте, співаємо
  3. пісня, пісенний,пісняр, пісняри, пісенька
  4. малий, малюк, маленький, мініатюрний, мініатюра

8. Виберіть рядок, у якому всі слова не мають закінчення

  1. сіль, ряд, слово, тема, птах
  2. кіно, пальто, вікно, село, місто
  3. сонце, вершки, ножиці, давно, батько
  4. таксі, кафе, леді, колібрі, кепі

9. Установіть відповідність між словами та способами їх творення:

 

А префіксальний;

Б суфіксальний;

В префіксально-суфіксальний;

Г безсуфіксальний;

Д складання основ.

1 дослідник, надійний, багатіти;

2 всюдихід, двовладдя, сталевар;

3 прозелень, прадавній, залетіти;

4 підліток, відлетіти, розбіг;

5 розповідь, перехід, запис;

6 від'їхати, по-козацьки, доповідь;

7 по-новому, провулок, заземлити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ рівень

  1. Від слів убогий, козак, студент, міщани утворіть нові за допомогою суфікса -ств(о). (2 бали)
  2. Запишіть чотири слова, утворених суфіксальним способом (2 бали)
  3. Морфемно-словотвірний аналіз слів: намальований, пороблено, милуються, забравши. (2 бали)

Контрольна робота  з теми ,,  Стилістичні засоби словотвору

Варіант 2

І рівень (6 балів)

1. Позначте рядок, у якому всі слова мають таку будову: префікс, корінь, суфікс, закінчення:

А пречудовий, возз'єднаний, наддунайський, ухвалений;

Б обсипати, підкреслений, по-українськи, перепиляний;

В праотчий, розбитий, підфарбувати, провесінь;

Г подарувати, прикордонний, сказаний, зробивши;

Д підлеглий, підзвітний, розквітлий, придорожній.

2. При- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..зентація, пр..рода, пр..хитрий, пр..своіти

Б пр..мудрий, пр..землитися, пр..міальний, пр..білий

В пр..глухий, пр..тензія, пр.світлий, пр..дорого

Г пр..берегти, пр..бічник, пр..борканий, пр..хилити

Д пр..бинтований, пр..фіксальний, пр..біднятися, пр..бігати

3. Пре- в усіх словах пишеться в рядку

А пр..тендувати, пр..бічник, пр..бляклий, пр..противний

Б пр..блукати, пр.холодкий, пр.,боркати, пр..лат

В пр..досить, пр..вілей, пр..горнути, пр„великий

Г пр..дорогий, пр..фектура, пр..парат, пр..злий

Д пр..подобний, пр..пишний, пр..міальний, пр..вселюдний

4. Літера з у префіксах в усіх словах пишеться в рядку

А „чорнілий, „червивитй, „сутеніти, „шитий

Б „коїти, ..кріпити, „молотити, „могти

В ..руйнувати, „клеювати, „кінчити, „командувати

Г „жовкнути, „замолоду, „хлипувати, „малювати

Д „цілити, ро..питати, бе.лад, „худнути

5. Літеру е в суфіксах в усіх словах слід писати в рядку

А шарж..вий, оранж..вий, вжал..ний, галяв..на

Б хвощ..вий, жит..ль, мешканець, зайч..ня

В живопис..ць, вчит..лька, заверш...ння, струж..чка

Г старш..нький, кош..нятко, стеж..чка, середина

6. Літеру о в суфіксах в усіх словах слід писати в рядку

А творц..ва, барж..вий, оранж..вий, коричн..вий

Б торц..вий, Івас..вий, кінц.вий, щавл. вий

В реч..вий, сторож..вий, ковш..вий, марш..вий

Г помаранч..вий, Васил..вий, Ігор..вий, окун..вий

7. У якому рядку всі слова спільнокореневі?

  1. широкий, широкого, широкому, широким, широкі
  2. високий, вищий, найвищий,височезний, височенький
  3. колос, колосок,заколоситися, колосковий, колоситися
  4. везу, везете, везеш, везуть, будуть везти

8.Позначте рядок, де всі слова не мають закінчення:

   а) Поле, пальто, збіжжя, бароко.

   б) Читаючи, вправно, метро, депо.

   в) Аташе, насіння, джентльмен, путь.

   г) Авто, каре, леді, лебеді.

9. Установіть відповідність між словами та способами їх творення:

 

А складання основ;

Б префіксально-суфіксальний;

В суфіксальний;

Г безсуфіксальний;

Д префіксальний.

  1. прамова, відступ, підгрупа;
  2. заклик, переділ, вимір;
  3. обніжок, настільний, неробство;
  4. працездатний, землемір, водогін;
  5. лісосмуга, криголам, міжпредметний;
  6. випадковість, їдучи, барвінковий;
  7. переддень, розірвати, присмак.

 

 

ІІ рівень

  1. Від слів козак, чех, Прага, Калуш утворіть прикметники із суфіксом -ськ(ий) (2 бали)
  2. Запишіть чотири слова, утворених префіксальним способом. (2 бали)
  3. Морфемно-словотвірний аналіз слів: помилувати, втричі, любуєшся, підколінники. (2 бали)

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний рівень) 10 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
31 липня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку