Скоро закінчення навчального року і, традиційно, кожен учитель підсумовує знання учнів. Пропоную матеріал до річної (підсумкової) контрольної роботи.
Алгебра, 8 КЛАС
Урок № ______ Дата ____________
Тема. Контрольна робота № 6 за темою “Узагальнення і систематизація навчального матеріалу”
Мета. Перевірити знання, уміння і навички учнів з курсу алгебри 8 класу; розвивати конкретне мислення, пам´ять; виховувати самостійність, акуратність.
Тип уроку: узагальнення знань та умінь.
Метод: проблемний.
ХІД УРОКУ
І. Оргмомент
ІІ. Контрольна робота (2 варіанти)
Варіант 1
1. Спростіть вираз m + (−m + k − p).
2. Виконайте дії: а) ; б) .
3. Спростіть вираз а) ; б) .
4. Розв’яжіть рівняння 7,2 + 4х = 7,2 − х.
5. Розв’яжіть систему рівнянь .
6. Графік якої функції зображено на малюнку?
А) у = х + 2; Б) у = 2 х;
В) у = х; Г) у = − 2 х.
7. Доведіть тотожність
8. Розв’яжіть рівняння+=2.
9. З двох розчинів солі − 10% і 15% − потрібно отримати 40 г 12% розчину. Скільки для цього потрібно взяти кожного розчину?
Варіант 2
1. Спростіть вираз m − (n + m − p).
2. Виконайте дії: а) ; б) .
3. Спростіть вираз а) ; б) .
4. Розв’яжіть рівняння 3у + 4,1 = у − 0,5.
5. Розв’яжіть систему рівнянь
6. Графік якої функції зображено на малюнку?
А) у = х − 2; Б) у = −2 х;
В) у = −х; Г) у = х + 1.
7. Доведіть тотожність
8. Розв’яжіть рівняння .
9. Один сплав містить 10% цинку, а другий – 30% цинку. Скільки кілограмів кожного сплаву треба взяти, щоб отримати 400 т сплаву, який містить 25% цинку?