Контрольна робота за творчістю Г. Ібсена та Б. Шоу

Про матеріал

Контрольна робота за творчістю Г. Ібсена та Б. Шоу (НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ НА МЕЖІ XIX-XX СТ.) Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

Контрольна робота за творчістю Г. Ібсена та Б. Шоу

Мета: формування предметних компетентностей: визначити роль письменників у розвиткові та втіленні реалі-зму та романтизму; охарактеризувати вивчені твори як вершинні добутки світової літератури; розвивати слов-никовий запас старшокласників, навички зв'язного мовлення, критичного мислення, компаративного аналізу художніх творів; виховувати наполегливість, прагнення до самовдосконалення; формування ключових компе-тентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів, уміння система-тизувати та узагальнювати; комунікативної: формувати навички аналізу художніх творів, толерантного вислов-лення думок та почуттів, оцінних тверджень; інформаційної: формувати вміння виділяти головне та художні деталі; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір шко-лярів.

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

Обладнання: тестові завдання.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

IV. Інструктаж до написання контрольної роботи (виконують усі завдання).

 

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

 

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

           а) підробила підпис на документі;

           б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

           в) без дозволу продала будинок батька;

           г) зрадила чоловіка.

2.Торвальд з твору Г. Ібсена «Ляльковий дім» говорив:«Майже всі, хто рано схибив у житті, мали брехливих...»

           а) чоловіків;

           б) синів;

           в) матерів;

           г) подруг.

3. Герой твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Гіггінс залишив Елізу у себе вдома для того, щоб:

           а) одружитися з нею;

           б) здійснити філологічний експеримент;

           в) вона допомогла його економці по господарству;

           г) зробити її компаньйонкою своєї матері.

4. Прототипом Елізи із п’єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» є героїня давньогрецького міфу:

           а) Персефона;

           б) Евридіка;

           в) Галатея;

           г) Афродита.

5. Ляльковий дім в однойменній п’єсі Г. Ібсена — це символічний образ…(штучного життя….).

6.У чому полягало парі професора Хіггінс з полковником  Пікерінгом? (Професор Хіггінс за кілька місяців зро-бить з неосвіченої квіткарки герцогиню.)

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 балів, усього — 3 бали)

 

7.Визначте основні проблеми твору Г. Ібсена «Ляльковий дім» (взаємини подружжя, становище жінки в сус-пільстві, секрети сімейного щастя та благополуччя, цінності в житті. людина повинна знайти себе, своє щастя, покликання, тому що тільки справжня людина, а не іграшка в чиїхось руках мала право на сімейне щастя, на виховання дітей. Усі герої, із якими ми познайомилися у творі, допомагають розкрити грані ха-рактеру головної героїні, а також становище жінки в тодішньому суспільстві. Так, жінка не мала права сама підписувати документи, розпоряджатися навіть своєю власністю; її призначення, особливо в забез-печених сім’ях,— займатися своїми дітьми, домашнім господарством, собою, щоб бути гарненькою ляль-кою при чоловікові: Хельмер прагнув на вечірці в сусіда (вищого за суспільним становищем) похвалитися га-рненькою дружиною, яка в чудовому вбранні захоплено виконувала тарантелу).

8. Порівняння образів Гіггінса із п'єси Дж. Б. Шоу та Пігмаліона з давньогрецького міфу

Професор Гіггінс

Пігмаліон

Навчав Елізу правильної вимови, допоміг зрозуміти світ мистецтва;

Еліза майже нічого не змінила в поглядах професора, а він незбирався змінюватися сам;

він не почувався відповідальним за долю Елізи, його захоплюваливищі ідеї, результат експерименту

Створив Галатею та закохався в неї;

Галатея змінила Пігмаліона, її краса розбудила в його душі кохання;

почувався відповідальним за створену ним красу

Висновок. Твір «Пігмаліон» Дж. Б. Шоу — не про кохання, а про силу творчості, про духовне пробудження людини під впливом мистецтва, про можливість здобуття особистістю внутрішньої краси та свободи

 

Високий рівень – 3 бали.

 

9.Виконати одне із завдань.

А. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя»(за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

або

Б. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».

 

 

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУРефлексія

  • Виконувати які завдання вам було найскладніше?
  • Які завдання виявилися найлегшими?
  • Що здалося неактуальним?
  • Які завдання змусили серйозно замислитися?
  • Чи збагатилися ви новими думками, ідеями в процесі обмірковування та виконання контрольної роботи? Якими саме?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Індивідуальне: підготувати повідомлення про Шолом-Алейхема, історію створення ним повісті «Тев’є-молочар».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Воронкіна Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
19216
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку