Контрольна робота. Займенник

Про матеріал
Контрольна робота з української мови для 6 класу № 8. Займенник. І варіант.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 8. Тестові завдання. Займенник.

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями набутих знань та умінь; удосконалювати навички аналізу мовних явищ; перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність школярів

Очікувані результати: учні знають морфологічні ознаки займенника, його синтаксичну роль; знаходять займенники в реченні; відмінюють, складають із ними речення, уживають у власному мовленні.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

(Ознайомлення з критеріями оцінювання. Проведення інструктажу щодо написання завдання.)

  • II.              Основний зміст роботи. І варіант.

Виконання тестових завдань. Кожне тестове завдання оцінюється (1 бал).

1. Речення, у якому є займенники.

А З малого джерела велика річка починається. (Нар. творч.)

Б Цибуля від семи недуг лікує. (Нар. творч.)

В Умій їздити, умій і доглядати. (Нар. творч.)

Г Кожний собі щастя кує. (Нар. творч.)

2. Відмінюються, як прикметники, усі займенники рядка

А котрий, твій, деякий, інший

Б себе, хтось, вони, ніхто

В будь-що, вона, наш, всякий

Г цей, я, самий, воно

3. Присвійними є всі займенники рядка

А мій товариш, наш будинок, з твого вікна, вашими стараннями

Б у свій час, його кімната, її котик, вихваляти себе

В їхній автомобіль, знайти їх, милуватися ними, його відсутність

Г котра година, стільки проблем, отой шлях, залишитися самому

4. Пишуться через дефіс усі займенники рядка

А ні/хто, казна/який, аби/який, де/що

Б аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто

В казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який

Г де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь

5. У непрямих відмінках мають інші основи, ніж у називному, усі займенники рядка

А я, скільки, жодний, чий

Б хто, що, ти, він

В уся, декілька, мій, котрийсь

Г самий, абиякий, той, чиє

6. Стоять у формі орудного відмінка всі займенники рядка

А нею, ніким, вона, себе

Б казна-чим, хтозна-яким, мною, чим

В ніхто, чим, ким, я

Г моїм, наш, цей, дехто

   7.  Займенники є всі слова рядка:

А вам, мені, учора, хто

Б добре, чий, мене, казна-чого

В хтозна-де, чимось, цей, ти

Г себе, воно, скільки, жоден, я.

8. Пишуться через дефіс усі займенники рядка

А аби/чий, хтозна/кому, хтозна/чий, ні/хто,

Б ані/чий, будь/хто, бозна/кого, чий/небудь

В де/котрий, що/небудь, ні/скільки, хто/сь,

Г будь/який, казна/чиє, казна/що, який/небудь 

9. Установіть відповідність між виділеними в реченнях займенниками й синтаксичною роллю, яку вони виконують. (2 бали)

1 Я — не ти. (Т. Шевченко)

2 У всякої пташки — свої замашки. (Нар. творч.)

3 Хто землю удобрює, тому й земля повертає. (Нар. творч.)

4 Як сокіл змокне, то й ґава його вдзьобає. (Нар. творч.)

А підмет

Б присудок

В додаток

Г означення

Д обставина

10. Провідмінюйте займенники: ви,  хто. (2 бали)

  • III.              Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

1) Повторити теоретичний матеріал

2) Виконати вправи

  • IV.              Підсумок уроку

(Учитель відповідає на запитання, які виникли в учнів під час виконання контрольної роботи.)

 

doc
Додано
1 червня 2021
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку