22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Контрольна тестова робота. 11 клас. Творчість В.Підмогильного, Ю.Яновського, О.Вишні, М.Куліша

Про матеріал

Перевірити засвоєння матеріалу учнями за даною темою. У контрольній тестовій роботі подано завдання різних типів: дати самостійно відповідь, встановити відповідність.

Перегляд файлу

Контрольна тестова робота

11 клас українська література

Творчість В.Підмогильного, Ю.Яновського, О.Вишні, М.Куліша

  1. Назва «Подвійне коло» символізує…
  2. За жанром роман «Місто» є …
  3. Напишіть, в якій послідовності в житті Стапана Радченка з’являлися жінки…
  4. У назві гумореска «Моя автобіографія» використано художній засіб …
  5. Найсильніше враження в дитинстві на О.Вишню справив твір …
  6. Події, зображені в комедії «Мина Мазайло», відбуваються в …
  7. Прочитайте рядки: «Блискучі вогні, гуркіт і дзвінки трамваїв, що схрещувалися тут і розбігались, хрипке виття автобусів, що легко котились громіздкими тушами, пронизливі викрики дрібних авто й гукання візників разом з глухим гомоном людської хвилі раптом урвали його (Степана – «Місто») заглибленість.

В основі опису нічного міста лежить художній засіб:


А)персоніфікація

Б)алегорія

В)інверсія

Г)метонімія

Д)синекдоха


 


  1. Прочитайте рядки: «Бринить» має декілька нюансів , відтінків. По-українському кажуть: орел бринить. Це означає – він високо, ледве видко – бринить…сніжок бринить. Це як випаде, а тоді зверху, в повітрі, ледве помітний такий, бринить… або кажуть – думка бринить.

У репліці звучить:

А)іронічне  ставлення до укр. мови

Б)захоплення й гімн багатій і милозвучній мові

В)сумнів щодо виражальних лексичний можливостей мови

Г)заклик до вивчення укр.мови

Д)думка про брак окремих слів на позначення різних понять.

  1. Установіть відповідність «Подвійне коло»

1.петлюрівець

2.денікінець

3.махновець

4.комуніст

 

А)Мусій

Б)Іван

В)Панас

Г)Оверко

Д)Андрій


  1. Установіть відповідність«Подвійне коло»

1.персоніфікація      А)У пилюці, як у тумані, блискали постріли.

2.тавтологія              Б)Над степом здіймався південно-західний вітер.

3.порівняння           В)Половець для чогось помацав свої кощаві руки.

4.епітет                     Г)І дощ, витрусивши безліч краплин, посунів свої хмори далі

                                  Д)А над берегом моря походжає старий Половець, він думає думу.

11. Установіть відповідність «Місто»

1.експозиція                                   А)самогубство Зоськи

2.зав’язка                                        Б)оренда дорогої квартири

3.кульмінація                                 В)опис нічного Києва

4.розв’язка                                      Г)приїзд Степана до Києва

                                                         Д)поселення Степана у Гнідих

12. Установіть відповідність «Як варити суп із дикої качки»

1.гіпербола                 А)Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання

2.оксиморон               Б)»Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» - і галопом далі.

3.інверсія                     В)…дикі качки водяться….по річках-колисках смарагдової Батьківщини нашої…

4.порівняння               Г)…селезень каменем падає в воду,- прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…

                                     Д)Та там з одного набою торік по 24 качки били.

13. Установіть відповідність «Мина Мазайло»

1.Рина                 А)береже в памяті героїчне славне козацьке минуле України

2.Уля                   Б)намагається «врятувати» родину Мазайла від українізації

3.т.Мотя             В)через закоханість вивчає укр.мову

4.д.Тарас            Г)навчає Мазайла «правильних проізношеній»

                            Д)намагається відволікти брата від вивчення укр. мови через подругу

 

14. Визначте літературний рід, жанр, тему, головну ідею, рік написання «Місто»

15. Визначте літературний рід, жанр, тему, головну ідею, рік написання «Мина Мазайло»

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку