Контрольна тестова робота "Лексикологія. Фразеологія" 6 клас

Про матеріал
Контрольна тестова робота з теми "Лексикологія. Фразеологія" для учнів 6 класів. Контрольна трирівнева, містить 12 запитань.
Перегляд файлу

Контрольна тестова робота №2

з теми: «Лексикологія. Фразеологія»

учня/учениці 6-_ класу

  1. Букву И на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка (0,5)

А р..нгтон, л..мон, б..знес

Б Антаркт..да, реж..сер, мон..тор

В д..станція, г..рлянда, д..плом

Г ц..стерна, д..ректор, Аргент..на

  1. Помилку в написанні слова допущено в рядку (0,5)

А Апенніни, алея, еміграція

Б Міссурі, іммігрант, ванна

В Брюссель, мадонна, хоббі

Г Канни, колектив, брутто

  1. Апостроф треба писати в обох словах рядка (0,5)

А прем..єра, к..ювет

Б кол..є, ад..ютант

В прем..єрний, ін…єкція

Г порт..єра, п..єдестал

  1. Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні (0,5)

А Христина навчилася грати на двох музикальних інструментах.

Б Подруги запланували піти в аквапарк слідуючого вівторка.

В Олексій швидко й правильно відповідав на любе запитання.

Г Не забудьте вимкнути світло в кімнаті та зачинити двері.

  1. Стилістично забарвленими є всі слова в рядку (0,5)

А файно, мартен, законопроект

Б дітлахи, гідросфера, пташка

В ранковий, слонятко, парламентар

Г вузький, бульба, фонетика

  1. Обидва прикметники вжито в прямому значенні в рядку (0,5)

А залізна покрівля, залізна воля

Б чиста криниця, чиста совість

В золотий перстень, золотий злиток

Г гарячі страви, гарячі кольори

 

 


  1. Установіть відповідність (1б)

Фразеологізм у реченні


А Усі звернули увагу, що Катруся розповідала похапцем, п’яте через десяте.

Б Романові вдома довелося вперше покуштувати березової каші.

В Злякавшись, Іванко швидко накивав п’ятами.

Г У нашої бабусі пенсія як кіт наплакав

 

  1. Установіть відповідність (1б)

Фразеологізм

А Язик без кісток

Б Два чоботи пара

В Коли рак свисне

Г Як муха в окропі

 

 

  1. Утворіть словосполучення (1б)

А виголосити

Б оголосити

В розголосити

Г голосити

 

  1. Установіть відповідність(1б)

А пароніми

Б тавтологія

В плеоназм

Г калькування

 

 

 

 

 

 

Член речення

  1. Додаток
  2. Обставина
  3. Означення
  4. Присудок

 

 

 

 

Значення

  1. Ніколи
  2. Постійна робота, людина знаходиться в турботі
  3. Дуже балакучий
  4. Однакові

 

 

  1. Промову
  2. На перервах
  3. Таємницю
  4. Вирок

 

 

  1. Я завжди з туристичних поїздок привожу своїм близьким пам’ятні сувеніри.
  2. Засніжений двір виблискував білосніжним килимом.
  3.  Зачекай пару минуток, я запишу її адресу і телефон.
  4. Надія купила для своєї бабусі сердешні ліки.

 


  1. Скласти парні словосполучення з поданими паронімами (наприклад: Атлас-атлАс, Атлас школяра – червоний атлАс) (2б)

ефектний-ефективний

зв’язаний-пов’язаний

абонент-абонимент

об’єм-обсяг

богатир-багатир

 

  1. Скласти 4 речення з поданими  фразеологізмами (на вибір), зробити синтаксичний розбір цих речень (3б)

ахілесова п’ята, ганяти ворон, заливатися сміхом, рукою подати, народитися в сорочці, дати на горіхи.

docx
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку