Контрольна тестова робота №2
з теми: «Лексикологія. Фразеологія»
учня/учениці 6-_ класу
А р..нгтон, л..мон, б..знес
Б Антаркт..да, реж..сер, мон..тор
В д..станція, г..рлянда, д..плом
Г ц..стерна, д..ректор, Аргент..на
А Апенніни, алея, еміграція
Б Міссурі, іммігрант, ванна
В Брюссель, мадонна, хоббі
Г Канни, колектив, брутто
А прем..єра, к..ювет
Б кол..є, ад..ютант
В прем..єрний, ін…єкція
Г порт..єра, п..єдестал
А Христина навчилася грати на двох музикальних інструментах.
Б Подруги запланували піти в аквапарк слідуючого вівторка.
В Олексій швидко й правильно відповідав на любе запитання.
Г Не забудьте вимкнути світло в кімнаті та зачинити двері.
А файно, мартен, законопроект
Б дітлахи, гідросфера, пташка
В ранковий, слонятко, парламентар
Г вузький, бульба, фонетика
А залізна покрівля, залізна воля
Б чиста криниця, чиста совість
В золотий перстень, золотий злиток
Г гарячі страви, гарячі кольори
Фразеологізм у реченні
А Усі звернули увагу, що Катруся розповідала похапцем, п’яте через десяте.
Б Романові вдома довелося вперше покуштувати березової каші.
В Злякавшись, Іванко швидко накивав п’ятами.
Г У нашої бабусі пенсія як кіт наплакав
Фразеологізм
А Язик без кісток
Б Два чоботи пара
В Коли рак свисне
Г Як муха в окропі
А виголосити
Б оголосити
В розголосити
Г голосити
А пароніми
Б тавтологія
В плеоназм
Г калькування
Член речення
Значення
ефектний-ефективний
зв’язаний-пов’язаний
абонент-абонимент
об’єм-обсяг
богатир-багатир
ахілесова п’ята, ганяти ворон, заливатися сміхом, рукою подати, народитися в сорочці, дати на горіхи.