Контрольне списування для 4 класу .

Про матеріал
Презентація містить тексти для списування в 4 класі на ІІ семестр і передбачає перевірку орфографічної грамотності учнів. .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Списування 4 клас ІІ семестр

Номер слайду 2

Вимоги до текстів для списування Контрольне списування рекомендовано проводити фронтально наприкінці кожного семестру. Списування, як і диктанти є основними формами перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів. Кількість слів у тексті для 4 класу в ІІ семестрі має обсяг 80 – 90 слів. У тексті має бути 25 % орфограм від загальної кількості слів, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення , вимову і написання яких учні мають запам’ятати. 

Номер слайду 3

В_сна над морем Над морем буяє ра(н,нн)я в_сна. З_лений ряст вкрив усе надб(е,и)ре(ж,жж)я, ліг на кручі, на приб_режні скелі. Наче саме море вийшло з б_регів і хлинуло на берег з_леними хвилями. Тихими в_чорами спалахували на темному небі зорі. Вони ніби збіл_шились, нал(е,и)лись тріпотливим яскравим світлом і ни(с,з)ько повисли над морем. (З)в_сочини часом (до)літав на землю далекий гусиний покрик. Л_тіли під в_сняними хмарами дикі гуси курликали журавлі, і те призивне курлика(н,нн)я довго бр(е,и)ніло в теплому й тихому в_сняному повітрі.

Номер слайду 4

Весна Ви чуєте, як заспівала на повний голос красуня в(е,и) сна? З(е,и)мля ч(е,и) кала цієї миті. Сонце залило золотим промі(н, ння)м усе навкруги і розбудило холодну землю. (З, дз)венить, (з, дз)юркотить між перешкодами тала вода. Вирує бурхливим потоком до ставу. А там старезні куч(и,е)ряві в(и,е)рби замріяно шепочуть поміж собою. Рве(ця, ться) молоде життя на волю, пробиває собі дорогу. (З,с)трепенувся в зеленому колива(н,нн)і від зимового сну ліс. Ніжним перволистом красую(ться, ця) дерева. Пишається бері(с,з)ка своїм ві(т,тт)ям з маленькими липкими листочками. Скрізь з(е,и)мля одягається в трави і квіти. Яка краса!

pptx
Додано
18 січня
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку