КОНТРОЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ "Підемо в гості до зимуючіх мешканців"

Про матеріал
Мета: закріпити знання дітей про ознаки зими в природі, розвивати вміння описувати дерева взимку,(ялинка) ;з'ясувати рівень логіко - математичного розвитку дітей: уміння оперуватися поняттями «один» і «багато»; продовжувати вчити розрізняти предмети за кольором, удосконалювати вміння порівнювати предмети за величиною (великий, менший,найменший); впроваджувати іноваційні технології (малювання в манці пальчиком за бажанням дітей); розвивати зв’язне мовлення, уміння розповідати вірші з використанням мнемо таблиць, пам’ять, увагу, мислення; виховувати інтерес, зосередженість, та бережне ставлення до довкілля.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №222»

Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Підемо в гості до зимуючих мешканців.»

 

 

 

                                                                                                                      Конспект заняття для дітей                          молодшого віку

                                                                                                              підготувала  вихователь:

                                                                                                                    Соловйова Л.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей молодшого віку.

«Підемо в гості до зимуючих мешканців.»

   Тема: « Підемо в гості до зимуючих мешканців.»

   Мета: закріпити знання дітей про ознаки зими в природі,  розвивати вміння описувати  дерева взимку,(ялинка) ;з'ясувати рівень логіко - математичного розвитку дітей: уміння оперуватися поняттями «один» і «багато»; продовжувати вчити розрізняти   предмети за кольором,  удосконалювати вміння порівнювати предмети за величиною (великий, менший,найменший); впроваджувати  іноваційні  технології (малювання в манці пальчиком за бажанням дітей);  розвивати зв’язне мовлення, уміння розповідати вірші з використанням мнемо таблиць, пам’ять, увагу, мислення; виховувати  інтерес, зосередженість,  та бережне  ставлення до довкілля.

Матеріал: мнемо таблиця, матеріал  Д/г  для кожної дитини, , іграшки білочки, зайчика, манка, тарілочки, ялинки. Музика для подорожі, спів птахів.

 

                                                   Хід заняття

Вихователь: діти давайте привітаємося.

Діти: доброго ранку, доброго дня. Зичимо всім ми лише добра.

Вихователь: малята, а яка у нас зараз пора року?

Діти: зима.

Вихователь: а. як ми з вами одягаємося?

Діти: тепло, щоб не замерзнути?

Вихователь: молодці, а назвіть мені одяг який ми одягаємо?

Діти:рукавички,шапку,курточку теплу…..

Вихователь: молодці.

Вихователь:діти , а ви знаєте, що взимку звірятам і птахам дуже тяжко найти собі їжу і вони сьогодні нас запросили в гості, щоб ми їм допомогли. Допоможемо малята?

Діти:так, до поможемо.

 Вихователь: а хто нас  запросив ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Влітку сіренький,

А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає.

(Заєць)

Вихователь: : молодці діти,  так це зайчик, ми з вами відправимося в подорож  перший нас запросив у гості  зайчик, а їхати ми будемо на потязі... Малята ви згодні?

 

 

 

 

Діти: так,згодні.

Вихователь: Ну, що давайте утворимо потяг і відправляємося в подорож.

 (грає музика)

 

                           Перша наша зупинка  «Зайчикова хатка»

 

Вихователь: діти ось по гляньте,  яка  хатка стоїть  гарна, я думаю, що  тут мешкає зайчик?

Діти: так он  він.

 

Зайчик: Доброго ранку вам, малята!

              Я радий, що ви до мене приїхали в гості.

              Мені дуже потрібна ваша допомога.

              Допоможіть меня розкласти  морквинки  для членів моєї родини.

              Д/г « Підбери за розміром»

  Вихователь: зайчик так втомився і  нас з вами, дітки, дуже просить  допомогти  йому розкласти овочі та фрукти у кошики.

              Д/г «Розклади за кольором»,

Вихователь: молодці діти. Вам сподобалося, як ми допомагали зайчику?

Діти: так, да.

Вихователь: давайте попрощаємося із зайчиком.(всі  допобачення0

Зайчик: до побачення малята.

Вихователь:  відправляємося в подорож далі нас до себе в гості запросила , щоб дізнатися нам знову потрібно відгадати

Загадку:

У лісі живе,
Горішки гризе,
Грибочки збирає,
На зиму складає.

 (Білка)

 

Вихователь: ми знову стаємо один за одним і відправляємося,  поїхали. (грає музика)

                           Друга зупинка «На гостини до білочки»

 

Вихователь: діти дивіться хто тут нас  зустрічає.

Білочка зустрічає дітей.

 Вихователь: Діти, а до кого ми приїхали?

Діти: в гості до білочки .

 

 

 

 

 Білочка : доброго ранку вам, малята!

                 Я рада, що ви до мене прийшли в гості.

Діти : доброго ранку.

 Білочка : а,що ви про мене знаєте?

Вихователь: А де білочка живе?

Діти:  у лісі, у дуплі на дереві

Білочка: малята а,що я люблю їсти?

Діти: горішки, шишки, грибочки.

Вихователь: так молодці діти.? Якого кольору  у білочки хутро?

Діти: оранжеве,руде.

Вихователь: так молодці діти. А який хвостик у білочки?

Діти:великий, пухнастий.

Вихователь: дітки ,а давайте розкажемо білотці віршик який ми знаємо про неї.

Діти:(А.Качана. Білка в лісі стриб та стриб тай знайшла великий гриб і додому принесла гриб не влазить до дупла. Довелося білочці гриб сушить на гілочці.) Білочка: малята дякую ви так гарно розповіли мені віршик, а ви можете мені допомогти я стрибала з гілочки на гілочку і розсипала шишки та горішки їх потрібно зібрати шишки у великий кошик, а горішки у маленький.

Вихователь:діти допоможемо білочці?

Діти: так, да.

Вихователь: так молодці діти, по збирали, віднесемо білочці.

Вихователь: а дивіться, як гарно у білочки.  Вона уже прикрасила ялиночку, щоб зустріти  свято (прикрашена ялиночка.), а яке свято  ми зустрічаємо взимку?

Діти: новий рік,приходе дід мороз.

Вихователь так молодці діти,а що він усім  приносить?

Діти: приходе дід мороз, приносить подарунки,цукерки.

Вихователь: так молодці діти. А давайте ми уважно роздивимося ялиночку. 

Хто скаже якого кольору ялинка? Чиє у ялинки листочки?

Діти: зеленого, немає у ялинки голочки.

Вихователь: так молодці діти, а давайте на згадку про себе білочці щось намалюємо в подарунок.

                                  Д/г «Намалюй гостинці для білочки»

                           (малювання пальчиком у тарілочці з манкою)

Вихователь: так молодці діти,давайте скажемо до побачення білочці.

Діти: до побачення.

Білочка: до побачення малята, дякую вам за допомогу і подарунки.

Вихователь: молодці діти. Вставайте ми знову стаємо один за одним і відправляємося в подорож далі (грає музика спів птахів)

 

 

 

 

                      Третя зупинка «В гостях у птахів»

(Спів птахів.)

Вихователь:діти, а зараз ми з вами потрапили у пташине царство.

Чуєте ,як гарно вони співають. А, яких ви птахів ви знаєте?

Діти:синичка,голуб,снігур.

Вихователь(спів ворони, горобчика). Діти , а хто це співає?

Діти: ворона, горобчик.

Вихователь: молодці діти ви знаєте як співають пташки. Ми з вами виходимо на вулицю і годуємо птахів чому?

Діти: бо нема,що їсти.

Вихователь: чим годуємо птахів?

Діти: хлібом ,зерном.

Вихователь: молодці діти. Ми годуємо птахів, щоб їм легше було пережити холоди.

 (На дошці висить мнемо таблиця  з віршиком про зимуючих пташок)

Вихователь: діти, а що ви бачите на дошці?

Діти: картинки про птахів.

Вихователь: молодці діти. А давайте ми за допомогою цих картинок розповімо віршик….

Діти: так, давайте. Виходить одна дитина стає біля дошки  водить указкою по картинках діти розказують віршик. Я ладнаю годівнички про горобчика й синички, для малого снігурця  крихт насиплю і пшонця. Прилітайте друзі, милі, не злякайтесь заметілі.

Вихователь: молодці діти гарно розповіли, але нам час повертатися додому, утворили потяг і поїхали.

Вихователь:  от ми уже в дитячому садочку. Діти, а вам сподобалась наша подорож?

Діти: так, сподобалося.

Вихователь: діти, а  що вам сподобалась найбільше?

Діти: як ми допомагали зайчику, як збирали шишки для білочки…….

Стук в двері вам торбинка з гостинцями  від друзів.

Вихователь: що ж в цій торбинці, як видумаєте діти?

Діти: цукерки, печево, іграшки.

Вихователь: зараз ми відкриємо і подивимося.

Діти: ура цукерки.

 

docx
Додав(-ла)
Соловьева Лида
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
3953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку