Розробка містить контрольні роботи для 6 класу, які можна проводити з учнями після вивчення тем. А також можна використовувати для повторення, закріплення, для підготовки до ДПА та ЗНО.
Контрольна робота №1 Варіант І |
Контрольна робота №1 Варіант ІІ |
1.Придумати тризначні числа,які діляться на: а) 2; б) 3; в) 5; г) 2 і 3; д) 5 і 9. |
1.Придумати тризначні числа,які діляться на: а) 3; б) 2; в) 5; г) 9 і 5; д) 3 і 2. |
2. Серед чисел 15; 35; 16; 24 вибери пари взаємно простих чисел |
2. Серед чисел 21; 9; 16; 28 вибери пари взаємно простих чисел |
3.Знайти: а) НСД( 54; 90); б) НСК( 18; 30). |
3.Знайти: а) НСК( 21; 15); б) НСД( 48; 50). |
4.Замість * поставити такі цифри, щоб число ділилось на 3 і 2; 2 * 35* |
4.Замість * поставити такі цифри, щоб число ділилось на 9 і 2; 7 * 42 * |
5.Знайти всі числа Х, які кратні числу 6 і щоб були розв’язками нерівності;
25 |
5.Знайти всі числа Х, які кратні числу 7і щоб були розв’язками нерівності;
32 |
6.Знайти всі дільники числа 60 |
6.Знайти всі дільники числа 90 |
7. Обчислити: НСД( 240; 180) ∙ НСК ( 27; 18) + НСК ( 14; 35) |
7. Обчислити: НСК( 84; 28) ∙ НСД ( 140; 210) + НСК ( 21; 45) |
8.Задача: Придбали 60 комп’ютерів і 36 мультімедійних дошок і розподілили їх між школами. Яку найбільшу кількість шкіл можна забезпечити цим обладнанням ? |
8.Задача: Придбали 48 тролейбусів і 72 автобуси і розподілили їх між містами. Яку найбільшу кількість міст можна забезпечити цими транспортними засобами ? |
9.Задача: Яка найменша кількість тканини повинна бути у сувої, щоб її можна було продавати по 15м або по 21м ? |
9.Задача: Яка найменша кількість яблук повинна бути у фермера, щоб він міг розкласти їх у ящики по 12кг або по 18кг у кожний ? |
10. Знайти такі два числа, щоб одне з них було кратним для другого |
10. Знайти такі два числа, щоб одне з них було кратним для другого |
Контрольна робота №2 І варіант |
Контрольна робота №2 ІІ варіант |
1.Скоротити дроби: а) ; в) ; д) ; ж) ;
б); г) ; е) ; з) |
1.Скоротити дроби: а) ; в) ; д) ; ж) ;
б); г) ; е) ; з) |
2. Записати два дроби , які дорівнюють дробу |
2. Записати два дроби , які дорівнюють дробу |
3. Порівняти дроби: а) і ; б) і 0,8 |
3. Порівняти дроби: а) і ; б) і 0,4 |
4. Знайти х: = |
4. Знайти х: = |
5. Обчислити: а) + ; в) 12 - 8; д) 14 - 8 б) 4 + 6; г) 21 - 13 |
5. Обчислити: а) ; в) 16 - 9; д) 13 - 6 б) 5 + 3 ; г) 23 - 8; |
6. Рівняння: (х - 7 ) + 4 = 15 |
6. Рівняння: ( х + 6 ) - 9 = 8 |
7.Задача: В магазин завезли 42 кг овочів. В перший день витратили 17кг овочів, у другий день витратили на 5кг овочів більше, ніж у перший день. Скільки овочів залишилось витратити? |
7. Задача: Треба заасфальтувати 64 метри дороги. В перший день заасфальтували 18 м дороги, у другий день заасфальтували на 7м дороги більше, ніж у перший день. Скільки метрів дороги залишилось заасфальтувати? |
8. Знайти х, щоб виконувалась нерівність: < <
|
8. Знайти х, щоб виконувалась нерівність: < < |
Контрольна робота№3 І варіант |
Контрольна робота№3 І варіант |
1.Знайти добуток: а) ∙ ; б) 6 ∙ ; в) 18 ∙ 1 ∙ ; г) ∙ 20.
|
1. Знайти добуток: а) ∙ ; б) 5 ∙ 1; в) 3 ∙ 1 ∙ ; г) ∙ 32. |
2.Задача: У класі 32 учні. З них становлять хлопці. Скільки дівчат у класі? |
2.Задача: У хлопчика було 56 зошитів в клітинку і лінію. З них становили зошити у клітинку. Скільки було зошитів у лінію? |
3. Розкрити дужки: 2 ( 3 х + 3 у)
|
3. Розкрити дужки: 3 ( 2 х - 1 у ) |
4.Обчислити: а) ( 3 + ) ∙ 1; б) ( 1 + 2,5 ) ( 4 - 1 )
|
4.Обчислити: а) ( 2 + ) ∙ 2; б) ( 2,5 + 1 ) ( 3 - 1 ) |
5. Знайти: 32% від 13 |
5. Знайти: Знайти 48% від 16
|
6. Задача: Потрібно відремонтувати 54 м дороги. За перший тиждень відремонтували всієї дороги, за другий тиждень відремонтували 84% залишку дороги. Скільки м дороги залишилось відремонтувати? |
6. Задача: Туристичний маршрут становить 48 км. Першого дня туристи пройшли всього шляху. Другого дня пройшли 76% залишку шляху. Скільки км залишилось ще пройти? |
Контрольна робота№4 |
Контрольна робота№4 |
І варіант |
ІІ варіант |
1. Обчислити: а) : б) : 5 в) : 7 г) 36 : 3 |
1. Обчислити: а) : б) 4 : 3 в) : 8 г) 28 : 4 |
2. Перетворити звичайний дріб у десятковий і округлити до сотих. |
2. Перетворити звичайний дріб у десятковий і округлити до сотих. |
3. Перетворити звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб. |
3. Перетворити звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб. |
4. Обчислити: ( 7 – 2,4 · 1 ) : 5 |
4. Обчислити: ( 7 - 1 · 2,8 ) : 5 |
5. Розв'язати рівняння: х - х = 9
|
5. Розв'язати рівняння: х - х = 7 |
6. Задача: У діжку налили 36л води , а залишилось заповнити її об'єму. Скільки літрів вміщується в діжку? |
6. Задача: Прочитали книги, а залишилось прочитати останні 48 сторінок. Скільки сторінок у книзі? |
7. Задача: За перший тиждень було відремонтовано дороги, за другий – 40% остачі, а за третій тиждень відремонтували решту 14,4 км. Скільки км було відремонтовано за три дні? |
7. Задача: За перший день зорали 30% поля, за другий день зорали остачі, а за третій день зорали решту 15 га. Яка площа поля?
|
Контрольна робота№5 І варіант |
Контрольна робота№5 ІІ варіант |
1.Знайти відношення: 1 до 1 |
1.Знайти відношення: 1 до 1 |
2.Розв'язати рівняння: а) 28 : х = 4 : 7; б) : 3,5 = 1 : х; в) =
|
2.Розв'язати рівняння: а) 6 : 5 = 18 : х; б) 1,2 : 1 = х : в) = |
3.Задача: На пошиття 12 костюмів витратили 37,2 м сукні. Скільки таких самих костюмів можна пошити з 55,8 м сукні? |
3.Задача: Щоб засіяти 8 га поля, витратили 14,4 ц зерна. Скільки потрібно зерна, щоб засіяти 12 га поля? |
4.Задача: В саду росте 250 дерев. Серед них 80 вишень. Скільки відсотків становлять вишні? |
4.Задача: У коробці лежать 160 кульок. Серед них 64 червоних. Скільки відсотків становлять червоні кульки?
|
5.Задача: За перший день туристи подолали 320 км, а за другий подолали 240 км. На скільки відсотків менше туристи подолали другого дня? |
5.Задача: Першого дня зробили 250 деталей, а другого дня зробили 340 деталей. На скільки відсотків більше зробили другого дня? |
6.Завдання: Збільшити число 180 на 24% |
6. Завдання: Зменшити число 160 на 45% |
7. Задача: Туристи подолали 26 км, що становить 65% шляху. Який весь шлях? |
7. Задача: Посадили 32 саджанці, що становить 16% всіх саджанців, які треба посадити. Скільки треба посадити саджанців? |
8.Задача: У вазі стоять білі й червоні троянди, кількість яких відноситься як 3 : 2. Скільки білих і скільки червоних троянд стоять у вазі, якщо всього у вазі 25 троянд?
|
8. Задача: У кошику лежать яблука і груші, кількість яких відноситься як 5 : 3. Скільки яблук і скільки груш у кошику, якщо всього у кошику 40 фруктів? |
9. Задача: На карті відстань між містами дорівнює 5,6 см. Знайти цю відстань на місцевості, якщо масштаб карти 1 : 20 000 000. |
9. Задача: Відстань між містами дорівнює 1450 км. Знайти довжину відрізка, яким зображують цю відстань на карті масштаб якої 1 : 10 000 000. |
Контрольна робота№6 І варіант |
Контрольна робота№6 ІІ варіант |
1. Задача: Знайти довжину кола, та площу круга, з діаметром 16 см.
|
1.Задача: Знайти довжину кола та площу круга, з діаметром 18 дм. |
2. Задача: Між трьома школами розподілили 2800 кг апельсинів у відношенні 6 : 3 : 5. Скільки кг апельсинів одержала кожна школа? Побудувати стовпчасту діаграму розподілу апельсинів.
|
2.Задача: Між трьома санаторіями розподілили 3200 кг бананів у відношенні 4 : 7 : 5. Скільки кг бананів одержав кожний санаторій? Побудувати стовпчасту діаграму розподілу бананів. |
3.Задача: Довжина кола дорівнює 87,92 см. Знайти площу круга, обмеженого цим колом. |
3.Задача: Довжина кола дорівнює 81,64 см. Знайти площу круга, обмеженого цим колом.
|
4. Завдання: Денна норма споживання їжі людиною така: сніданок 25%, обід 45%, полудень 10%, вечеря 20%. Побудувати кругову діаграму розподілу їжі.
|
4. Завдання: Денна норма споживання їжі людиною така: сніданок 25%, обід 45%, полудень 10%, вечеря 20%. Побудувати кругову діаграму розподілу їжі. |
5. Знайти площу заштрихованої фігури
Довжина прямокутника 25см, а ширина становить 40% від довжини. Сторона квадрата становить ширини прямокутника.
|
5. Знайти площу заштрихованої фігури
Довжина прямокутника 35см, ширина становить довжини. Сторона квадрата становить 35% ширини прямокутника. |
Контрольна робота№7 І варіант |
Контрольна робота№7 ІІ варіант |
1.Позначити на координатній прямій точки:
А( -6 ); Р( 7 ); С( 4 ); В(-1,5 ); К( -4 ); М( 5,5 ) |
1.Позначити на координатній прямій точки:
К( - 5 ); В( 6 ); М( 2,5 ); В( - 3,5 ); Р( - 7 ); С( 8 )
|
2.Виберіть серед чисел 9; ; -16; 0, 7,2; -3,8; 1,9; 4; -50; -2; 24 а) натуральні ; в) додатні; д) від'ємні дробові б) цілі; г) невід'ємні; |
2.Виберіть серед чисел -5; 3; 6,8; -1,2; 13, -; -45; 0,7; 27; 0; 8 а) цілі; в) від'ємні д) натуральні б) недодатні; г) додатні дробові; |
3.Порівняти: а) -13 і 8; г) -5,56 і -5, 64; ж) - і - б) -45 і -18; д) -( - 7 ) і -12; в) -3,4 і 2,6; е) -( - ( - 4,6 )) і- ; |
3.Порівняти: а) 6 і -17; г) - 14 і - ( - 6 ); ж) - і - б) - 54 і – 27; д) - 6,63 і - 6,42; в) 7,5 і - 9,4; е)- і - ( - ( - 3,8 )); |
4. Обчислити: а) + ; в) : б) 12 - |
4. Обчислити: а) + ; в) : б) - 8 |
5.Розв'язати рівняння: а) - х = 16; г) = - 32; ж ) - х = - 12 б) - ( - х) = 84; д) = 17; в) - х = - ( - 18 ); е) = 5; |
5.Розв'язати рівняння:
а) - х = - 7; г) = 31; ж) - х = 10 б) - ( - х) = 54; д) = - 7; в) - х = - ( - 8 ); е) = 8; |
6. Знайти всі цілі значення х, які задовольняють нерівність:
- 7,65 |
6. Знайти всі цілі значення х, які задовольняють нерівність:
- 9,34 |
7.Замість зірочки поставити цифру, щоб виконувалась нерівність:
- 8,567 |
7.Замість зірочки поставити цифру, щоб виконувалась нерівність:
- 7,8*6 |
Контрольна робота№8 І варіант |
Контрольна робота№8 ІІ варіант |
1.Обчислити:
а) – 34 + 16; г) – 27 + 76; ж) – 36 – ( – 64 ); б) –64 – 78; д) – 62 + ( –54); з) 74 – 105; в) 47 – 93; е) 58 – 96; и) – 48 – 27. |
1.Обчислити:
а) 65 – 97; г) –19 – 63; ж) – 72 – ( – 105 ); б) –24 – 18; д) – 38 + ( – 82); з) 84 – 91; в) – 42 + 73; е) – 61+ 29; и) – 74 – 27.
|
2.Обчислити:
43 + 38 – 16 – ( – 56 ) + 14 – 32 – ( – 16 ) + ( – 19 ) – 61 |
2.Обчислити:
–17 + 54 – ( – 47 ) – 74 + 9 +( – 37 ) – ( – 17 ) – 36 – 27
|
3.Обчислити:
а) – 8 + 5; в) 4,25 – 6;
б) – 34, 6 – 76,34; г) – 6 + 4.
|
3.Обчислити:
а) – 9 + 3; в) 7,25 – 12;
б) – 54, 32 – 46,7; г) – 5 + 4.
|
4.Розв'язати рівняння:
а) – х = – 6; в) 54 – х = 83; б) х + 17 = – 43; г) 18 = – 9 |
4.Розв'язати рівняння:
а) – х = 8; в) 65 + х = – 83; б) х – 17 = – 43; г) 23 = – 17
|
5. Обчислити:
- 57,5 - ( - 3 + 14) - ( - 6 - 2 )
|
5. Обчислити:
- 32,5 - ( 6 - 14) – ( - 4 - 8 )
|
Контрольна робота№9 ІІ варіант |
Контрольна робота№9 І варіант |
1. Обчислити: а) 8 – 54; д) – 14 · ( – 8 ); і) – 15 · ( – 8); б) – 6 · 13; е) – 34 + 29; ї) –23 –18; в) – 24 – 56; ж) 7 · ( – 17); к) 26 · ( – 8); г) – 45 + 61; з) – 36 – ( – 53); м) – 32 + 28.
|
1. Обчисли а) 7 – 64; д) – 17 · ( – 9 ); і) – 17 · ( – 8); б) – 6 · 18; е) – 35 + 28; ї) –24 –17; в) – 34 – 46; ж) 8 · ( – 14); к) 23 · ( – 4); г) – 43 + 67; з) – 35 – ( – 63); м) – 35 + 29. |
2.Розкрити дужки: а) – 4( 7х – 8у ); в) – 0,8 ( – 10а + 8р)
б) 2 ( – 3m – 10,5с ); г) 3 ( 1 х – 1 ).
|
2.Розкрити дужки: а) – 3( 9х – 4у ); в) – 0,4 ( – 10а + 6р);
б) 4 ( – 2m – 10,5с ); г) 6 ( 2 х – 1 ). |
3.Спростити: а) – 6х · 4у; в) 5 n · ( – 3 m) ·1,2 р; б) 7ср · ( – 6) · ( – 3х);
|
3.Спростити: а) – 8х · 6у; в) 5 n · ( – 3 m) ·1,2 р; б) 4ах · ( – 8) · ( – 6у); |
4. Спростити: а) – 14а + 23с – 5а – 12 – 8а – 23 – 42с + 6 – 8с + 9а;
б) – 6 ( 2х + 6у – 8 ) – 15х – 8 ( 3у + 5х – 12) + 12х
в) 4с ( 7р – 2х + 9) – 12сх – 4р ( – 7с + 8) + 6с( 4р – 9х – 4).
|
4. Спростити: а) – 18а + 27с – 4а – 16 – 7а – 29 – 41с + 8 – 9с + 4а;
б) – 8 ( 2х + 6у – 8 ) – 12х – 4 ( 3у + 5х – 12) + 16х
в) 3с ( 7р – 2х + 9) – 17сх – 6р ( – 7с + 8) + 7с( 4р – 9х – 4). |
5.Обчислити: – 23 – ( – 54,7 + 18,43) · 2,6 + 45,26· ( – 0,3)
|
5.Обчислити: – 28 – ( – 57,7 + 19,47) · 0,4 + 42,23· ( – 6,3) |
6.Винести спільний множник:
48ср + 40хр |
6.Винести спільний множник:
32mn – 20nc |
Контрольна робота № 10 І варіант |
Контрольна робота№ 10 ІІ варіант |
1. Розв'язати рівняння: а) 9х + 34 = 15х – 20;
б) 6 ( 2х – 4 ) – 3( 3х + 5 ) = – 4 ( 12 – 5х ) – 17х. |
1. Розв'язати рівняння: а) 6х + 26 = 14х – 30;
б) 4 ( 3х – 5 ) – 3( 7х + 8 ) = – 2 ( 8 – 4х ) – 13х.
|
2. Задача: Різниця двох чисел 32. Знайти ці числа, якщо одне з них у 9 раз менше за друге. |
2. Задача: Одне число у 8 раз менше за друге. Знайти ці числа, якщо різниця між ними 42. |
3. Задача: Площа трьох ділянок 105 га. Площа першої ділянки у 2 рази менша, ніж площа другої, а площа третьої ділянки на 15 га більша від площі другої ділянки. Яка площа кожної ділянки? |
3. Задача: За три дні бригада виготовила 263 деталі. Першого дня виготовили у 2 рази більше, ніж другого, а третього дня на 12 деталей менше, ніж першого дня. Скільки деталей виготовила бригада кожного дня? |
4. Задача: За 6 кг печива заплатили стільки, скільки за 4 кг цукерок. 1кг цукерок коштує на 12 грн. більше, ніж 1 кг печива. Яка ціна печива і ціна цукерок? |
4.Задача: Альбом коштує на 8 грн. менше, ніж книга. За 2 книги заплатили стільки, скільки за 5 альбомів. Яка ціна книги і ціна альбома? |
5.Задача: За 3 год проти течії річки пароплав проплив на 64 км менше, ніж за 5 год за течією річки. Яка власна швидкість пароплава, якщо швидкість течії річки 2 км/год? |
5.Задача: За 4 год за течією річки катер проплив на 40 км менше, ніж за 6 год проти течії річки. Яка швидкість течії річки, якщо власна швидкість катера 30 км/год? |
6. Задача: В першій цистерні було у 4 рази більше палива, ніж у другій. Після того, як з першої цистерни взяли 60л палива, а в другу долили 90л палива, то у другій цистерні палива стало у 2 рази більше, ніж у першій цистерні. Скільки палива було у кожній цистерні спочатку? |
6. Задача: В першій цистерні було у 3 рази більше палива, ніж у другій. Після того, як з першої цистерни взяли 40л палива, а в другу долили 60л палива, то у другій цистерні палива стало у 2 рази більше, ніж у першій цистерні. Скільки палива було у кожній цистерні спочатку? |
Контрольна робота №11 І варіант |
Контрольна робота №11 ІІ варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Позначити точки на координатній площині: А( 6 ; - 4) ; Р( - 2 ; 3 ) С ( 7 ; 5 ) ; В( 0 ; 4) ; К( - 3 ; - 6) ; N( - 5 ; 0) ; М( - 8 ; - 6) ; F( 4 ; - 5) ; Т( - 2 ; 7) ; S( 0 ; -3)
|
1.Позначити точки на координатній площині: К(- 6 ; - 5) ; С( 2 ; 3 ) М ( - 4 ; 2 ) ; Р( 0 ; - 7) ; Т( 3 ; - 6) ; N( 3 ; 0) ; А( - 2 ; - 4) ; В( 8 ; - 2) ; F( 5 ; 1) ; N( - 7 ;0) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Перекреслити малюнок.
m Р
Провести через точку Р пряму с, паралельну до прямої m і пряму n, перпендикулярну до прямої m. |
2.Перекреслити малюнок. n К
Провести через точку К пряму m, паралельну до прямої n і пряму р, перпендикулярну до прямої n.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Завдання: Побудувати графік руху пішохіда за таблицею:
1кл-1год по осі х, 1кл- 5км/год по осі у Користуючись графіком, відповісти на питання: а) На якій відстані був пішохід через 3 години руху? б) Скільки годин всього відпочивав пішохід? в) Через скільки годин пішохід подолав 30 км? г)Скільки часу тривав зворотній шлях?
|
3.Завдання: Побудувати графік руху пішохіда за таблицею:
1кл-1год по осі х, 1кл- 4км/год по осі у Користуючись графіком, відповісти на питання: а) На якій відстані був пішохід через 3 години руху? б) Скільки годин всього відпочивав пішохід? в) Через скільки годин пішохід подолав 24 км? г)Скільки часу тривав зворотній шлях?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Завдання: Накреслити прямокутник МРКС, якщо М( 2 ; - 2) ; К( - 7 ; 3) ; Р( 2 ;3) і знайти: а) Координати точки С; б) Периметр і площу прямокутника, якщо 1клітинка-3см. |
4.Завдання: Накреслити прямокутник РКСМ, якщо М( 8 ; - 4) ; К( - 3 ; 2) ; С( 8 ;2) і знайти: а) Координати точки Р; б) Периметр і площу прямокутника, якщо 1клітинка-4см. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Завдання: Накреслити трикутник АВС, якщо А( - 7 ; 1) ; В( 1 ; 7) ; С( 9 ; - 1). На його сторонах позначити точку Р , ордината якої дорівнює 3 і яка лежить у І координатній чверті і позначити точку К , абсциса якої дорівнює – 4 і яка лежить у ІІ координатній чверті. Записати координати точок Р і К. |
5. Завдання: Накреслити трикутник МNF, якщо M( - 7 ; 1) ; N( 1 ; 7) ; F( 9 ; - 1). На його сторонах позначити точку А , ордината якої дорівнює 3 і яка лежить у І координатній чверті і позначити точку С , абсциса якої дорівнює – 4 і яка лежить у ІІ координатній чверті. Записати координати точок А і С. |
Контрольна робота №12(підсумкова) І варіант |
Контрольна робота №12(підсумкова) ІІ варіант |
1.Обчислити: а) - 12∙ 6 – 15 ∙ ( - 8 ); в) 23,17 – 45, 4∙ ( - 1,4 ) + 9,304: 2,3
б) - 12 + 7 - 9; г) - 4 : 5 + 2 ∙ ( - 2 )
|
1.Обчислити: а) - 14∙ 7 – 18 ∙ ( - 9 ); в) 26,27 – 7,344 : 2,4 + 8,45 ∙ ( - 1,3 )
б) - 12 + 8 - 7; г) - 4 : 5 + 3 ∙ ( - 1 )
|
2.Розв’язати рівняння: а) – 3( 4х + 7 ) – 4 ( 2х – 8 ) = - 9 ( 6 + 2х ) – 24;
б) =
|
2.Розв’язати рівняння: а) – 3( 2х + 7 ) – 4 ( 3х – 8 ) = - 8 ( 6 + 2х ) – 24;
б) = |
3.Задача: У першій цистерні було у 6 разів більше бензину, ніж у другій цистерні. Після того, як з першої цистерни взяли 20л бензину, а у другу долили 40л, то у першій цистерні стало бензину на 80л більше. Скільки бензину було у цистернах спочатку? |
3.Задача: У першому ящику було у 5 разів більше моркви, ніж у другому ящику. Після того, як з першого ящика витратили 60кг моркви, а з другого витратили 30 кг моркви, то у першому ящику моркви стало на 10кг більше. Скільки кг моркви було у ящиках спочатку?
|
4.Завдання: Збільши число 456 на 32%. |
4Завдання: Зменши число 564 на 42% |