Контрольні роботи для 6 класу

Про матеріал

Розробка містить контрольні роботи для 6 класу, які можна проводити з учнями після вивчення тем. А також можна використовувати для повторення, закріплення, для підготовки до ДПА та ЗНО.

Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Варіант І

Контрольна робота №1

Варіант ІІ

1.Придумати тризначні числа,які діляться на:

а) 2;   б) 3;   в) 5;   г) 2 і 3;   д) 5 і 9.

1.Придумати тризначні числа,які діляться на:

а) 3;   б) 2;   в) 5;   г) 9 і 5;   д) 3 і 2.

2. Серед чисел  15; 35; 16; 24  вибери пари взаємно простих чисел

2. Серед чисел  21; 9; 16; 28  вибери пари  взаємно простих чисел

3.Знайти:

а) НСД( 54; 90);    б) НСК( 18; 30).

3.Знайти:

а) НСК( 21; 15);    б) НСД( 48; 50).

4.Замість * поставити такі цифри, щоб число ділилось на 3 і 2;

                         2 * 35*

4.Замість * поставити такі цифри, щоб число ділилось на 9 і 2;

                         7 * 42 *

5.Знайти всі числа  Х,  які кратні числу 6 і щоб були розв’язками нерівності;

                    25 Х 68

5.Знайти всі числа  Х,  які кратні числу 7і щоб були розв’язками нерівності;

                    32 Х 75

6.Знайти всі дільники числа 60

6.Знайти всі дільники числа 90

7.  Обчислити:

НСД( 240; 180) ∙ НСК ( 27; 18) + НСК ( 14; 35)

7.  Обчислити:

НСК( 84; 28) ∙ НСД ( 140; 210) + НСК ( 21; 45)

8.Задача:

Придбали 60 комп’ютерів і 36 мультімедійних дошок і розподілили їх між школами. Яку найбільшу кількість шкіл можна забезпечити цим обладнанням ?

8.Задача:

Придбали 48 тролейбусів  і 72 автобуси і розподілили їх між містами. Яку найбільшу кількість міст можна забезпечити цими транспортними засобами ?

9.Задача:

Яка найменша кількість тканини повинна бути у сувої, щоб її можна було продавати по  15м або по 21м ?

9.Задача:

Яка найменша кількість яблук  повинна бути у фермера, щоб він міг розкласти їх у ящики по 12кг або по 18кг у кожний ?

10. Знайти такі два числа, щоб одне з них було кратним для другого

10. Знайти такі два числа, щоб одне з них було кратним для другого

 

Контрольна робота №2

І варіант

Контрольна робота №2

ІІ варіант

1.Скоротити дроби:

а) ;      в) ;       д) ;     ж)  ;

 

б);      г) ;        е) ;    з)  

1.Скоротити дроби:

а) ;      в) ;       д) ;     ж)  ;

 

б);      г) ;        е) ;    з)

2. Записати  два  дроби , які дорівнюють дробу  

2. Записати  два  дроби , які дорівнюють дробу  

3. Порівняти дроби:

а)   і  ;      б) і 0,8

3. Порівняти дроби:

а) і  ;      б) і  0,4

4. Знайти  х:

= 

4. Знайти  х:

  = 

5. Обчислити:

а)  + ;                       в) 12  -  8;                    д) 14 - 8

                    б) 4 + 6;                       г) 21  - 13

5. Обчислити:

а)  ;                          в)  16  -  9;                         д) 13 - 6

                       б) 5 + 3 ;                            г)  23  -  8;

6. Рівняння:

(х - 7 ) + 4 = 15

6. Рівняння:

( х + 6 ) - 9 = 8

7.Задача:  В магазин  завезли  42 кг овочів. В перший день витратили  17кг овочів, у другий день витратили на 5кг овочів  більше, ніж у перший день. Скільки овочів залишилось витратити?

7. Задача: Треба заасфальтувати 64 метри дороги. В перший день заасфальтували 18 м дороги, у другий день заасфальтували на

7м дороги більше, ніж у перший день. Скільки метрів дороги залишилось заасфальтувати?

8. Знайти х, щоб виконувалась нерівність:    < <

 

8. Знайти х, щоб виконувалась нерівність:   < <

 

Контрольна робота№3

І варіант

Контрольна робота№3

І варіант

1.Знайти добуток:

а)  ;      б) 6;    в) 18 ∙ 1;     г) ∙ 20.

 

1. Знайти добуток:

а) ;     б) 5 ∙ 1;      в) 3 ∙ 1;      г) ∙ 32.

2.Задача:

У класі 32 учні. З них  становлять хлопці. Скільки дівчат у класі?

2.Задача:

У хлопчика було 56 зошитів в клітинку і лінію.

З них    становили зошити у клітинку. Скільки було зошитів у лінію?

3. Розкрити дужки:

2 ( 3 х + 3 у)

 

3. Розкрити дужки:

3 ( 2 х - 1 у )

4.Обчислити:

а) ( 3 + ) ∙ 1;         б)  ( 1 + 2,5 ) ( 4 - 1 )

 

4.Обчислити:

а) ( 2 + ) ∙ 2;            б) ( 2,5 + 1 ) ( 3 - 1 )

5. Знайти:

 32%  від 13

5. Знайти:

Знайти 48%  від 16

 

6. Задача:

Потрібно відремонтувати 54 м дороги. За перший тиждень відремонтували      всієї дороги, за другий тиждень відремонтували  84% залишку дороги. Скільки м дороги залишилось відремонтувати?

6. Задача:

Туристичний маршрут становить 48 км. Першого дня туристи пройшли     всього шляху. Другого дня пройшли 76% залишку шляху. Скільки км залишилось ще пройти?

 

 

Контрольна робота№4

Контрольна робота№4

І варіант

ІІ варіант

1. Обчислити:

а) :    б) : 5   в) : 7   г) 36 : 3

1. Обчислити:

а) :     б) 4 :  3    в) : 8    г) 28 : 4

2. Перетворити звичайний дріб    у десятковий і округлити до сотих.

2. Перетворити звичайний дріб    у десятковий і округлити до сотих.

3. Перетворити звичайний дріб у нескінченний періодичний десятковий дріб.

3. Перетворити звичайний дріб у нескінченний періодичний  десятковий дріб.

4. Обчислити:

( 7 – 2,4 · 1 ) : 5

4. Обчислити:

( 7 - 1 · 2,8 ) : 5

5. Розв'язати рівняння:

х - х = 9

 

5. Розв'язати рівняння:

х - х = 7

6. Задача:

У діжку налили 36л води , а залишилось  заповнити    її об'єму. Скільки літрів вміщується в діжку?

6. Задача:

Прочитали книги, а залишилось прочитати останні 48 сторінок. Скільки сторінок у книзі?

7. Задача:

За перший тиждень було відремонтовано

   дороги, за другий – 40% остачі, а за третій тиждень  відремонтували решту 14,4 км. Скільки км було відремонтовано за три  дні?

7. Задача:

За перший день зорали 30% поля, за другий день зорали   остачі, а за третій день зорали решту 15 га. Яка площа поля?

 

 

Контрольна робота№5

І варіант

Контрольна робота№5

ІІ варіант

1.Знайти відношення:  1  до 1

1.Знайти відношення:  1  до 1

2.Розв'язати рівняння:

а)  28 : х = 4 : 7;   б) : 3,5 = 1 : х;    в) =

 

2.Розв'язати рівняння:

а)  6 : 5 = 18 : х;   б) 1,2 : 1 = х :    в) =

3.Задача: На пошиття 12 костюмів витратили 37,2 м сукні. Скільки таких самих костюмів можна пошити з 55,8 м сукні?

3.Задача: Щоб засіяти 8 га поля, витратили 14,4 ц зерна. Скільки потрібно зерна, щоб засіяти 12 га поля?

4.Задача:     В саду росте 250 дерев. Серед них 80 вишень. Скільки відсотків становлять вишні?

4.Задача:     У коробці лежать 160 кульок. Серед них 64 червоних. Скільки відсотків становлять червоні кульки?

 

5.Задача:

За перший день туристи подолали 320 км, а за другий подолали 240 км. На скільки відсотків менше туристи подолали другого дня?

5.Задача:

Першого дня зробили 250 деталей, а другого дня зробили 340 деталей. На скільки відсотків більше зробили другого дня?

6.Завдання:  Збільшити число 180  на 24%

6. Завдання:  Зменшити число 160 на 45%

7. Задача: Туристи подолали 26 км, що становить 65% шляху. Який весь шлях?

7. Задача: Посадили 32 саджанці, що становить 16% всіх саджанців, які треба посадити. Скільки треба посадити саджанців?

8.Задача:

У вазі стоять білі й червоні троянди, кількість яких відноситься як 3 : 2.  Скільки білих  і скільки червоних троянд стоять у вазі, якщо всього у вазі 25 троянд?

 

8. Задача:

У кошику лежать яблука і груші, кількість яких відноситься як 5 : 3. Скільки яблук і скільки груш у кошику, якщо всього у кошику 40 фруктів?

9. Задача:   На карті відстань між містами дорівнює 5,6 см. Знайти цю відстань на місцевості, якщо масштаб карти

1 : 20 000 000.

9. Задача:   Відстань між містами дорівнює 1450 км. Знайти довжину відрізка, яким зображують цю відстань на карті  масштаб якої

 1 : 10 000 000.

 

 

 

Контрольна робота№6

І варіант

Контрольна робота№6

ІІ варіант

1. Задача: Знайти довжину кола, та площу круга, з діаметром 16 см.

 

1.Задача: Знайти довжину кола та площу круга, з діаметром 18 дм.

2. Задача: Між трьома школами розподілили 2800 кг апельсинів у відношенні  6 : 3 : 5. Скільки кг апельсинів одержала кожна школа? Побудувати стовпчасту діаграму розподілу апельсинів.

 

2.Задача: Між трьома санаторіями розподілили 3200 кг бананів у відношенні 4 : 7 : 5. Скільки кг бананів одержав кожний санаторій?

Побудувати стовпчасту діаграму розподілу бананів.

3.Задача: Довжина кола дорівнює 87,92 см. Знайти площу круга, обмеженого цим колом.

3.Задача: Довжина кола дорівнює 81,64 см. Знайти площу круга, обмеженого цим колом.

 

4. Завдання: Денна норма споживання їжі людиною така:

 сніданок 25%,  обід 45%, полудень 10%, вечеря 20%. Побудувати кругову діаграму розподілу їжі.

 

4. Завдання: Денна норма споживання їжі людиною така:

 сніданок 25%,  обід 45%, полудень 10%, вечеря 20%. Побудувати кругову діаграму розподілу їжі.

5. Знайти площу заштрихованої фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довжина прямокутника 25см, а ширина становить 40% від довжини. Сторона квадрата становить ширини прямокутника.

 

5. Знайти площу заштрихованої фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довжина прямокутника 35см, ширина становить довжини. Сторона квадрата становить 35% ширини прямокутника.

 

 

 

Контрольна робота№7

І варіант

Контрольна робота№7

ІІ варіант

1.Позначити на координатній прямій точки:

 

А( -6 );   Р( 7 );   С( 4 );   В(-1,5 );   К( -4 );  М( 5,5 )

1.Позначити на координатній прямій точки:

 

К( - 5 );   В( 6 );   М( 2,5  );   В( - 3,5 );   Р(  - 7 );  С( 8 )

 

 

2.Виберіть серед чисел  9;  ;   -16; 0, 7,2; -3,8; 1,9;  4;

 -50;  -2; 24

а)  натуральні ;    в) додатні;           д) від'ємні дробові   

б)  цілі;                 г) невід'ємні;      

2.Виберіть серед чисел  -5; 3; 6,8; -1,2; 13, -; -45; 0,7; 27;

0; 8

а)  цілі;                 в) від'ємні                     д) натуральні   

б)  недодатні;       г) додатні дробові;

3.Порівняти:

а) -13 і 8;           г) -5,56 і -5, 64;                 ж) - і -

б) -45 і -18;       д) -( - 7 ) і -12;

в) -3,4 і 2,6;      е) -( - ( - 4,6 )) і- ;

3.Порівняти:

а) 6 і -17;          г) - 14 і - ( - 6 );                      ж) - і -

б) - 54 і – 27;     д) - 6,63 і - 6,42;

в) 7,5 і - 9,4;       е)- і - ( - ( - 3,8 ));

4. Обчислити:

а) + ;              в) :

б) 12 -

4. Обчислити:

а) + ;              в) :

б) - 8

5.Розв'язати рівняння:

а) - х = 16;              г) = - 32;          ж )  - х = - 12

б) - ( - х) = 84;        д) = 17;

в) - х = - ( - 18 );     е) = 5;

5.Розв'язати рівняння:

 

а) - х = - 7;               г) = 31;        ж)  - х = 10

б) - ( - х) = 54;         д) = - 7;

в) - х = - ( - 8 );        е) = 8;

6. Знайти всі цілі значення х, які задовольняють нерівність:

 - 7,65 х < 9,7

6. Знайти всі цілі значення х, які задовольняють нерівність:

 - 9,34 х 6,56

7.Замість зірочки поставити цифру, щоб виконувалась нерівність:

- 8,567   – 8,5*9

7.Замість зірочки поставити цифру, щоб виконувалась нерівність:

- 7,8*6 - 7, 858

Контрольна робота№8

І варіант

Контрольна робота№8

ІІ варіант

1.Обчислити:

 

а) – 34 + 16;     г) – 27 + 76;            ж) – 36 – ( – 64 );

б) –64 – 78;      д) – 62 + ( –54);      з) 74 – 105;

в) 47 – 93;        е) 58 – 96;               и) – 48 – 27.

1.Обчислити:

 

а) 65 – 97;        г) –19 – 63;               ж) – 72 – ( – 105 );

б) –24 – 18;      д) – 38 + ( – 82);       з) 84 – 91;

в) – 42 + 73;     е) – 61+ 29;               и) – 74 – 27.

 

2.Обчислити:

 

43 + 38 – 16 – ( – 56 ) + 14 – 32 – ( – 16 ) + ( – 19 ) – 61

2.Обчислити:

 

–17 + 54 – ( – 47 ) – 74 + 9 +( – 37 ) – ( – 17 ) – 36 – 27

 

3.Обчислити:

 

а) – 8 + 5;                  в) 4,25 –  6;

 

б) – 34, 6 – 76,34;           г) – 6 + 4.

 

3.Обчислити:

 

а) – 9 + 3;                  в) 7,25 –  12;

 

б) – 54, 32 – 46,7;           г) – 5 + 4.

 

4.Розв'язати рівняння:

 

а) – х = – 6;                     в) 54 – х = 83;

б) х + 17 = – 43;             г) 18 =  – 9

4.Розв'язати рівняння:

 

а) – х =  8;                     в) 65 + х = – 83;

б) х – 17 = – 43;            г) 23 =  – 17

 

5. Обчислити:

 

- 57,5 - ( - 3 + 14) - ( - 6 - 2 )

 

5. Обчислити:

 

- 32,5 - (  6 - 14) – ( - 4 - 8 )

 

 

Контрольна робота№9

ІІ варіант

Контрольна робота№9

І варіант

1. Обчислити:

а) 8 – 54;                д) – 14 · ( – 8 );           і) – 15 · ( – 8);

б) – 6 · 13;             е) – 34 + 29;                ї) –23 –18;

в) – 24 – 56;           ж) 7 · ( – 17);             к) 26 · ( – 8);

г) – 45 + 61;           з) – 36 – ( – 53);         м) – 32 + 28.

 

1. Обчисли

а) 7 – 64;                д) – 17 · ( – 9 );              і) – 17 · ( – 8);

б) – 6 · 18;             е) – 35 + 28;                    ї) –24 –17;

в) – 34 – 46;           ж) 8 · ( – 14);                  к) 23 · ( – 4);

г) – 43 + 67;            з) – 35 – ( – 63);             м) – 35 + 29.

2.Розкрити дужки:

а) – 4( 7х – 8у );                   в) – 0,8 ( – 10а + 8р)

 

б) 2 ( – 3m – 10,5с );         г)  3 ( 1 х – 1 ).

 

2.Розкрити дужки:

а) – 3( 9х – 4у );                   в) – 0,4 ( – 10а + 6р);

 

б) 4 ( – 2m – 10,5с );         г)  6 ( 2 х – 1 ).

3.Спростити:

а) – 6х · 4у;                            в)  5 n · ( – 3 m) ·1,2 р;

б)  7ср · ( – 6) · ( – 3х);         

 

3.Спростити:

а) – 8х · 6у;                            в)  5 n · ( – 3 m) ·1,2 р;

б)  4ах · ( – 8) · ( – 6у);         

4. Спростити:

а) – 14а + 23с – 5а – 12 – 8а – 23 – 42с + 6 – 8с + 9а;

 

б) – 6 ( 2х + 6у – 8 ) – 15х – 8 ( 3у + 5х – 12) + 12х

 

в) 4с ( 7р – 2х + 9) – 12сх – 4р ( – 7с + 8) + 6с( 4р – 9х – 4).

 

4. Спростити:

а) – 18а + 27с – 4а – 16 – 7а – 29 – 41с + 8 – 9с + 4а;

 

б) – 8 ( 2х + 6у – 8 ) – 12х – 4 ( 3у + 5х – 12)  + 16х

 

в) 3с ( 7р – 2х + 9) – 17сх – 6р ( – 7с + 8) + 7с( 4р – 9х – 4). 

5.Обчислити:

  – 23 – ( – 54,7 + 18,43) · 2,6 + 45,26· ( – 0,3)

 

5.Обчислити:

  – 28 – ( – 57,7 + 19,47) · 0,4 + 42,23· ( – 6,3)

6.Винести спільний множник:

 

   48ср + 40хр

6.Винести спільний множник:

 

  32mn – 20nc

 

Контрольна  робота № 10

І варіант

Контрольна робота№ 10

ІІ варіант

1. Розв'язати рівняння:

а) 9х + 34 = 15х – 20;

 

б) 6 ( 2х – 4 ) – 3( 3х + 5 ) = – 4 ( 12 – 5х ) – 17х.

1. Розв'язати рівняння:

а) 6х + 26 = 14х – 30;

 

б) 4 ( 3х – 5 ) – 3( 7х + 8 ) = – 2 ( 8 – 4х ) – 13х.

 

 

2. Задача:

Різниця двох чисел 32. Знайти ці числа, якщо одне з них у 9 раз менше за друге.

2. Задача:

Одне число у 8 раз менше за друге. Знайти ці числа, якщо різниця між ними 42.

3. Задача:

Площа трьох ділянок 105 га. Площа першої ділянки у 2 рази менша, ніж площа другої, а площа третьої ділянки на 15 га більша від площі другої ділянки. Яка площа кожної ділянки?

3. Задача:

За три дні бригада виготовила 263 деталі. Першого дня виготовили у 2 рази більше, ніж другого, а третього дня на 12 деталей менше, ніж  першого дня. Скільки деталей виготовила бригада кожного дня?                                                

4. Задача:

За 6 кг печива заплатили стільки, скільки за 4 кг цукерок. 1кг цукерок коштує на 12 грн.  більше, ніж 1 кг печива. Яка ціна печива і ціна цукерок?

4.Задача:

Альбом коштує на 8 грн. менше, ніж книга. За 2 книги заплатили стільки, скільки за 5 альбомів. Яка ціна книги і ціна альбома?

5.Задача:

За 3 год проти течії річки пароплав проплив на 64 км менше, ніж за 5 год за течією річки. Яка власна швидкість пароплава, якщо швидкість течії річки 2 км/год?

5.Задача:

За 4 год за течією річки катер проплив на 40 км менше, ніж за 6 год проти течії річки. Яка швидкість течії річки, якщо власна швидкість катера 30 км/год?

6. Задача:

В першій цистерні було у 4 рази більше палива, ніж у другій. Після того, як з  першої цистерни взяли 60л палива, а в другу долили 90л палива, то у другій цистерні палива стало у 2 рази більше, ніж у першій цистерні. Скільки палива було у кожній цистерні спочатку?

6. Задача:

В першій цистерні було у 3 рази більше палива, ніж у другій. Після того, як з  першої цистерни взяли 40л палива, а в другу долили 60л палива, то у другій цистерні палива стало у 2 рази більше, ніж у першій цистерні. Скільки палива було у кожній цистерні спочатку?

 

 

Контрольна робота №11

І варіант

Контрольна робота №11

ІІ варіант

1.Позначити точки на координатній площині:

А( 6 ; - 4) ;  Р( - 2 ; 3 )  С ( 7 ; 5 ) ;  В( 0 ; 4)  ; К( - 3 ; - 6) ; N( - 5 ; 0) ;

М( - 8 ; - 6) ; F( 4 ; - 5) ; Т( - 2 ; 7) ; S( 0 ; -3)

 

1.Позначити точки на координатній площині:

К(- 6 ; - 5) ;  С(  2 ; 3 )  М ( - 4 ; 2 ) ;  Р( 0 ; - 7)  ; Т( 3 ; - 6) ; N(  3 ; 0) ;

А( - 2 ; - 4) ; В( 8 ; - 2) ; F( 5 ; 1) ; N( - 7 ;0)

2.Перекреслити малюнок.

 

 

 

  m                      Р

 

 

Провести через точку Р пряму с,  паралельну до прямої m

 і пряму n, перпендикулярну до прямої m.

2.Перекреслити малюнок.

                     n

                                                  К

 

 

 

Провести через точку К пряму m,  паралельну до прямої n

 і пряму р, перпендикулярну до прямої n.

                                               

3.Завдання:

 Побудувати графік руху пішохіда за таблицею:

Час,год

0

1

5

7

8

11

12

15

Відстань,км

0

5

25

25

30

15

15

0

1кл-1год по осі х,  1кл- 5км/год по осі у

Користуючись графіком, відповісти на питання:

а) На якій відстані був пішохід через 3 години руху?

б) Скільки годин всього відпочивав пішохід?

в) Через скільки годин пішохід подолав 30 км?

г)Скільки часу тривав зворотній шлях?

 

3.Завдання:

 Побудувати графік руху пішохіда за таблицею:

Час,год

0

1

4

6

8

11

12

15

Відстань,км

0

4

16

16

24

12

12

0

1кл-1год по осі х, 1кл- 4км/год по осі у

Користуючись графіком, відповісти на питання:

а) На якій відстані був пішохід через 3 години руху?

б) Скільки годин всього відпочивав пішохід?

в) Через скільки годин пішохід подолав 24 км?

г)Скільки часу тривав зворотній шлях?

 

4. Завдання:

Накреслити прямокутник МРКС, якщо М( 2 ; - 2) ; К( - 7 ; 3) ;

Р( 2 ;3) і знайти:

а) Координати точки С;

б) Периметр  і площу прямокутника, якщо 1клітинка-3см.

4.Завдання:

 Накреслити прямокутник РКСМ, якщо М( 8 ; - 4) ; К( - 3 ; 2) ;

С( 8 ;2) і знайти:

а) Координати точки Р;

б) Периметр  і площу прямокутника, якщо 1клітинка-4см.

5. Завдання:

Накреслити трикутник АВС, якщо А( - 7 ; 1) ; В( 1 ; 7) ; С( 9 ; - 1). На його сторонах позначити точку Р , ордината якої дорівнює 3 і яка лежить у І координатній чверті і позначити точку К , абсциса якої дорівнює – 4 і яка лежить у ІІ координатній чверті. Записати координати точок Р і К.

5. Завдання:

Накреслити трикутник МNF, якщо M( - 7 ; 1) ; N( 1 ; 7) ; F( 9 ; - 1). На його сторонах позначити точку А , ордината якої дорівнює 3 і яка лежить у І координатній чверті і позначити точку С , абсциса якої дорівнює  – 4 і яка лежить у ІІ координатній чверті. Записати координати точок А і С.

 

Контрольна робота №12(підсумкова)

І варіант

Контрольна робота №12(підсумкова)

ІІ варіант

1.Обчислити:

а)  - 12∙ 6 – 15 ∙ ( - 8 );       в) 23,17 – 45, 4∙ ( - 1,4 )  + 9,304: 2,3

 

б)  - 12  + 7  - 9;       г)  - 4 : 5  + 2 ∙ ( - 2 )

 

1.Обчислити:

а)  - 14∙ 7 – 18 ∙ ( - 9 );         в) 26,27 – 7,344 : 2,4 + 8,45 ∙ ( - 1,3 )

 

б)  - 12  + 8  - 7;         г)  - 4 : 5  + 3 ∙ ( - 1 )

 

2.Розв’язати рівняння:

а) – 3( 4х + 7 ) – 4 ( 2х – 8 ) = - 9 ( 6 + 2х ) – 24;

 

б) =

 

2.Розв’язати рівняння:

а) – 3( 2х + 7 ) – 4 ( 3х – 8 ) = - 8 ( 6 + 2х ) – 24;

 

б) =

3.Задача:

У першій цистерні було у 6 разів більше бензину, ніж у другій цистерні. Після того, як з першої цистерни взяли 20л  бензину, а у другу долили 40л, то у першій цистерні стало бензину на 80л більше. Скільки бензину було у цистернах спочатку?

3.Задача:

У першому ящику було у 5 разів більше моркви, ніж у другому ящику. Після того, як з першого ящика витратили 60кг моркви, а з другого витратили 30 кг моркви, то у першому ящику моркви стало на 10кг більше. Скільки кг моркви було у ящиках спочатку?

 

4.Завдання:

Збільши число 456 на 32%.

4Завдання:

Зменши число 564 на 42%

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пироженко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
10508
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку