Контрольні роботи для учнів 6 класу.
Контрольна робота з теми «Міфи народів світу. Мудрість байки»
Варіант 1
А) за давньогрецькою міфологією; Б) за давньоіндійською міфологією;
В) за слов’янською міфологією; Г) за давньокитайською міфологією
2. Верховний бог у давньогрецькій міфології
А) Арес Б) Аполлон
В) Зевс Г) Посейдон
3. Вогонь подарував людям
А) Гермес Б) Гефест
В) Геракл Г) Прометей
4. Геракл здійснив …. подвигів
А) 11 Б) 9 В)12 Г) 13
5. Езоп був
А) філософом Б) драматургом
В) байкарем Г) музикантом
6.Який персонаж байок уособлює собою підступність, хитрість?
А) Вовк. Б) Лисиця
В) Ворона. Г) Мавпа
7.Ягня у байці Езопа «Вовк і Ягня» заважало Вовкові тим, що А) цокотіло копитцями Б) голосно ремигало травичку
В) каламутило воду Г) мекало
8. Встановіть відповідність
1. Аполлон А. покровителька шлюбу
2. Афіна Б. бог мистецтв і наук
3. Аїд В. богиня мудрості, праці
4. Гера Г. бог підземного царства
9. Що таке міф?
10. З яких частин складається байка?
11. Чого навчають нас байки?
Варіант 2
А) за давньогрецькою міфологією; Б) за давньоіндійською міфологією;
В) за давньоєгипетською міфологією; Г) за давньокитайською міфологією
2. Боги, за уявленням стародавніх греків, мешкали на горі
А) Еверест Б) Олімп
В) Арарат Г) Меру
3. Прометей був
А) богом Б) людиною
В) титаном Г) героєм
4. Геракл був змушений служити
А) Зевсові Б) Прометеєві
В)Гері Г) Еврісфеєві
5. Іван Крилов – це …. байкар
А) польський Б) чеський
В) російський Г) білоруський
6.Який персонаж байок уособлює собою покору?
А) Вовк. Б) Лисиця
В) Ягня Г)Цикада
7. Слова «Мені все було ніколи, я співала» належать
А) Ягняті(«Вовк і Ягня») Б) Цикаді(«Мурашки і Цикада»)
В) Лисиці(«Лисиця і виноград») Г) Вовкові (Вовк і Ягня)
8. Встановіть відповідність
1. Посейдон А. богиня кохання й краси
2. Афродіта Б. бог морів
3. Аїд В. богиня полювання й плодючості
4. Гефест Г. бог вогню та ковальства
9. Що таке байка?
10. Хто може бути персонажем байки?
11. Чого навчають нас байки?
Контрольна робота № 3 з теми «Людські стосунки»
Варіант 1
1. До жанру оповідань належить
а) «Жага до життя» Джека Лондона;
б) «Сліпий музикант» В. Короленка.
2. У творі «Хамелеон» розповідається про
а) пристосуванство і підлабузництво;
б) дружбу й зрадництво; в) повагу до людини.
3. Прізвище поліцейського наглядача:
а) Очумєлов; б) Хрюкін; в) Пічугін
4. Товстого з твору «Товстий і тонкий» звали:
а) Григорій; б) Михайло; в) Афанасій
5. Дія оповідання «Товстий і тонкий» відбувається на вокзалі:
а) Миколаївської залізниці; б) Московської залізниці;
в) Петербурзької залізниці
6. Герої твору «Жага до життя» шукали на Півночі:
а) залізну руду; б) срібло; в) золото.
7. Хто переслідував хвору людину із твору «Жага до життя», сподіваючись, що та незабаром вмре :
а) дикий олень; б) бурий ведмідь; в) хворий вовк?
8. Сліпого хлопчика із твору «Сліпий музикант» звали:
а) Петро; б) Максим; в) Федір.
9. Дівчинку, з якою дружив сліпий хлопчик звали:
а) Аліна; б) Вероніка; в) Евеліна.
10. Першим, хто привчив хлопчика слухати музику був:
а) дядько Максим; б) конюх Юхим; в) батько.
11. Щоб краще зрозуміти життя і знайти себе, хлопець вирушає:
а) на морське узбережжя; б) у мандри зі сліпцями;
в) високо в горе; г) у закордонне турне.
12. Установіть відповідність між письменниками та їхніми творами.
А). А. Чехов 1. «Жага до життя»
Б) Джек Лондон 2. « Сліпий музикант»
В ) В. Короленко 3. «Товстий і тонкий»
4. «Хамелеон»
Варіант 2
1. До жанру повісті належить
а) «Хамелеон» А.Чехов;
б) «Сліпий музикант» В. Короленка.
2. У творі «Хамелеон» собака вкусив:
а) Хрюкіна; б) Очумєлова; в) Єлдиріна
3. Очумєлов ішов базарною площею:
а) з чемоданом у руці; б) з кошиком у руці; в) з клуночком у руці
4. У творі «Товстий і тонкий» розповідається про
а) жорстокість і безсоромність; б) боягузтво і нерішучість; в) підлабузництво і чиношанування; г) грубість і пихатість
5. Тонкого з твору «Товстий і тонкий» звали:
а) Порфирій; б) Пафнутій; в) Пантелеймон
6. Той, що йшов позаду із твору «Жага до життя»:
а) підвернув ногу; б) поранив руку;
в) упав і отримав струс мозку.
7. Як склалася доля Біла із твору «Жага до життя» :
а) його пограбували злодії; б) його загризли звірі; в) він щасливо повернувся додому
8. Хлопчик твору «Сліпий музикант» народився в сім’ї:
а) Вороніних; б) Попельських; в) Ставрученків
9. Хлопчику найбільше подобалася музика:
а) виконана матір’ю; б) народна; в) класична.
10. Настрій хлопця змінився після зустрічі в монастирі зі сліпим:
а) дзвонарем; б) монахом; в) дяком.
11. У кінці твору «Сліпий музикант» хлопець стає:
а) знаменитим музикантом; б) знаменитим цирковим артистом
в) видатним ученим; г) головою спілки сліпих;
12. Установіть відповідність між персонажами і творами
А) Очумєлов 1. «Сліпий музикант»
Б) Порфирій 2. «Жага до життя»
В) Евеліна 3 «Хамелеон»
Г) Біл 4 «Товстий і тонкий»
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
І варіант
А) «Листівки з видами міст»
Б) «Нічна пісня мандрівника»
В) «Моє серце в верховині»
Хайку – це трирядковий вірш, в якому в першому рядку 7 складів, в другому рядку 5 складів, в третьому рядку 7 складів.
А) о 3 годині ранку; Б) о 5 годині ранку; В) о 4 годині ранку; Г) о 6 годині ранку.
А. хотів здійснити екскурсію по планеті;
Б. мав вивчити фауну планети;
В. з його кораблем сталася аварія;
ІІ варіант
А) автор ліричного твору ; В) персонаж поеми
Б) поетичне «я» автора в ліричному творі;
Поема – це невеликий за розміром прозовий твір з ліричним або оповідним сюжетом.
А слухові; В зорові; , . Б телепатії; Г нюхові.
А) «Мона Ліза, або Джоконда» Б) «Сікстинська мадонна» В) «Мадонна в гроті» Г) «Крик».
Підсумкова контрольна робота І варіант Початковий рівень
1. Згадайте де мешкали давньогрецькі боги. (1б) а) на небі б) на Олімпі
в) у лісі д) у палаці
2. Укажіть як Буссе потрапив у Країну Далеку (1б) а) на літаку б) його переніс дух в) на потязі д) перепливши річку 3. Знайдіть відповідність між назвою твору та його автором. (1б) 1.«Різдвяна пісня в прозі» а) Ч. Діккенс 2. « Жага до життя» б)А. Ліндгрен 3. «Усмішка» в) Джек Лондон 4. «Міо, мій Міо» г) Рей Бредбері Середній рівень 4. Поєднайте назви творів та літературних героїв. (1б) 1.«Острів скарбів» а) Юм-Юм 2. «Ніч перед Різдвом» б) Петрусь 3. « Хамелеон» в)Джим Хокінс 4. «Сліпий музикант» г) Вакула 5. «Запах думки» д) Очумєлов 6. «Міо, мій міо» ж) Кліві
5. Продовжте думку.
Оповідання – це… (2б) Достатній рівень
6. Упізнайте літературний твір. (1б)
Герой цього твору залишився самотній в суворій Півночі, але своїм бажанням вижити залишився живим.
7. Визначте жанр твору. (2б)
«Жага до життя», «Сліпий музикант».
Високий рівень (3б)
8. Напишіть листа своєму улюбленому літературному герою.
ІІ варіант
Початковий рівень
1. Укажіть хто є найвпливовішими персонажами у міфах (1б) а) боги б) тварини
в) рослини д) богатирі
2. Укажіть, чиїм сином був друг головного героя Юм-Юм (1б) а) садівника б) короля
в) радника д)служника 3. Знайдіть відповідність між назвою твору та його автором. (1б) 1. «Ніч перед Різдвом» а) Р. Шеклі 2. « Хамелеон» б)В. Короленко 3. «Сліпий музикант» в) М. Гоголь 4. «Запах думки» г) А. Чехов
Середній рівень 4. Поєднайте назви творів та літературних героїв. (1б) 1.«Різдвяна пісня в прозі» а) Том 2. «Товстий і тонкий» б) Скрудж 3. « Жага до життя» в) Буссе 4. «Сліпий музикант» г) Біл 5. «Усмішка» д) Порфирій 6. «Міо,мій міо» ж) Евеліна
5. Продовжте думку.
Повість – це… (2б)
Достатній рівень
6. .Упізнайте літературний твір. (1б)
Герою цього твору дуже сподобалася картина, яку нівечив натовп. 7.Визначте жанр твору. (2б.)
« Ніч перед Різдвом», « Хамелеон».
Високий рівень (3б)
8. Напишіть листа своєму улюбленому літературному герою.