Контрольні роботи з алгебри за курс 9 класу. Матеріал містить 6 контрольних робіт у двох варіантах. Контрольна робота складається з 3 частин. 1 частина - завдання середнього рівня, тестові; 2 частина - завдання достатнього рівня; 3 частина - завдання високого рівня.
Контрольна робота №2 «Лінійні нерівності з однією змінною» Варіант 1
Частина І (1 бал за завдання)
1. Який з проміжків є розв’язком нерівності
А) ; Б) ; В) ;Г) .
2. Розв’яжіть нерівність 4х-3 < 2х+7.
А) ; Б) ; В) ;Г) .
3.Яке число є розв’язком системи нерівностей
А) 1; Б) 30 ; В) 12; Г) 25.
4. Розв’яжіть систему нерівностей і вкажіть її найбільший цілий розв’язок
А) 3; Б) 4; В) -5; Г) -6.
5. Знайдіть допустимі значення змінних:
А) ; Б) [-3;+∞); В) (-∞;-3) ; Г)(-∞;-3].
Частина ІІ (2 бали).
6. Розв’яжіть нерівність -1
7. Розв’яжіть нерівність
Частина ІІІ (4 бали)
8. Розв’яжіть систему нерівностей
Контрольна робота №2 «Лінійні нерівності з однією змінною» Варіант 2.
Частина І (1 бал за завдання)
1. Який з проміжків є розв’язком нерівності
А) ; Б) ; В) ; Г) .
2. Розв’яжіть нерівність 5-3х<17-5х.
А) ;Б) ; В) ;Г) .
3.Яке число є розв’язком системи нерівностей
А) 3; Б) 4; В) 2; Г) -15 .
4. Розв’яжіть систему нерівностей і вкажіть її найбільший цілий розв’язок
А) 6; Б) 5; В) -2; Г) -1.
5. Знайдіть допустимі значення змінних:
А) ; Б) [2;+∞); В) (-∞;2) ; Г)(-∞;2].
Частина ІІ (2 бали).
6. Розв’яжіть нерівність -2
7. Розв’яжіть нерівність
Частина ІІІ (4 бали)
8. Розв’яжіть систему нерівностей
Контрольна робота №1 з теми «Числові нерівності». Варіант 1
Частина І. (1 бал за завдання)
1. Відомо, що а < b.Яке твердження є неправильним?.
А) а-3 > b-3; Б) 3а < 3b; В) -3a > -3b; Г) a+3 < b+3.
2. Порівняйте числа m і n, якщо m – n = -3,5.
А) ; Б) ; В) m > n; Г) m<n.
3. Додайте нерівності 4<8 , 2<6.
А) 6<14 Б) В) 6>14 Г)
4. Розмістите числа у порядку зростання: -4,2; -2,4; _3,6.
А) -4,2; -2,4; -3,6; Б) -2,4; -3,6; -4,2; В) -3,6; -4,2; -2,4;Г) -4,2; -3,6;-2,
5. Знайдіть добуток нерівностей 0,5 < 6 і 4 < 5.
А) 2 ≤ 3; Б) 20 < 30; В) 2 < 30; Г) 2 > 3.
Частина ІІ. ( по 2 бали)
6. Відомо, що а < в. Порівняйте вирази: 2а + 7 і 2в + 9.
7. Оцініть значення виразу 3a-4b, якщо 4,2<a<4,3 і 1,0<b<1,2
Частина ІІІ. (3 бали )
8. Відомо, що 9<n<10 і 3<m<6. Оцініть значення виразу .
Контрольна робота №1 з теми «Числові нерівності» Варіант 2.
Частина І. (1 бал за завдання)
1. Відомо, що k > p.Яке твердження є правильним?
А) 5k < 5p ; Б) k-5 < p-5; В) k-5 > p-5; Г)-5k > -5p.
2. Порівняйте числа a і b, якщо a –b = -5
А) a>b; Б) a<b; В) ; Г) .
3. Знайдіть добуток нерівностей 7>3, .
А) Б) В) 5>1 Г) 5<1.
4. Розмістите числа у порядку зростання: 0; -3,9; 0,2.
А) 0; 0,2; 3,9 Б) 0,2; 0; -3,9 В) -3,9; 0; 0,2 Г) -3,9; 0,2; 0
5. Додайте нерівності 0,5 < 6 і 4 < 5.
А) 9 < 14; Б) 4,5 ≤ 11; В) 4,5 < 11; Г) 4,5 > 11.
Частина ІІ. (2 бали)
6. Відомо, що а > в. Порівняйте вирази: 3-а і 3 – в.
7. Оцініть значення виразу 2y-x, якщо 2<x<3 і 9<y<14.
Частина ІІІ. (3 бали )
8. Відомо, що 3 < х < 6 і 1 < у < 9. Оцініть значення виразу х2 : у.
Контрольна робота №4 «Рівняння з двома змінними і їх системи».
Варіант І
І частина ( 1 бал за завдання).
1 Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь.
А) (-3;4); Б) (5;-4); В) (4;3); Г) (-5;4).
2. Розв’яжи систему рівнянь
А) (-3;3); Б) (-3;3), (3;3); В) (3;3); Г) (3;3), (0;3).
3. Сума двох чисел 44, а їх різниця 20. Знайдіть ці числа.
А) 32 і 76; Б) 32 і 12; В) 32 і 52; Г) 64 і 104.
4. Знайдіть координати точок перетину графіків рівнянь х+ у=5 і х-у=3.
А) (4;1); Б) (1;4); В) (3;2); Г) (2;3).
5. Сума двох чисел 70. Перше число на 15 більше, ніж друге. Складіть систему рівнянь для розв’язування задачі.
А) ; Б) ) ; В) ) ; Г) )
ІІ частина(2 бали).
6. Розв’яжи графічно систему рівнянь .
7. Розв’яжіть систему рівнянь .
ІІІ частина(4 бали).
8. Двоє робітників, працюючи разом, закінчили роботу за два дні. За скільки днів виконає цю роботу кожний із них, працюючи окремо, коли відомо, що якби перший попрацював 2 дні, а другий – 1 день, то разом вони б виконали всієї роботи?
Контрольна робота №4 «Рівняння з двома змінними і їх системи».
Варіант ІІ
І частина( 1 бал за завдання).
1 Яка пара чисел є розв’язком системи рівнянь.
А) (10;-9); Б) (11;10); В) (10;9); Г) (9;10).
2. Розв’яжи систему рівнянь
А) (3;9); Б) (-3;9); В) (9;9); Г) (3;9), (-3;9).
3. Сума двох чисел 86, а їх різниця 18. Знайдіть ці числа.
А) 52 і 138; Б) 9 і 77; В) -34 і 52; Г) 52 і 34.
4. Знайдіть координати точок перетину графіків рівнянь х+ у=8 і х-у=6.
А) (8;2); Б) (1;7); В) (7;1); Г) (4;4).
5. Сума двох чисел 10, а їх різниця 2. Складіть систему рівнянь для розв’язування задачі.
А) ; Б) ) ; В) ) ; Г) )
ІІ частина( 2 бали).
6. Розв’яжи графічно систему рівнянь .
7. Розв’яжіть систему рівнянь .
ІІІ частина( 4 бали).
8. Дві бригади, працюючи разом, обробили ділянку землі за 12 годин. За який час могла б обробити цю ділянку кожна бригада окремо, якщо їх швидкості виконання робіт відносяться як 3:2 ?
Контрольна робота №3 «Квадратична функція та її графік»
Варіант 1 .
І частина ( за кожне завдання 1 бал)
1. Яка з функцій є квадратичною?
А) у = 3х -4; Б) у = х + 3; В) у = ; Г) у = х2 + 3х – 4.
2. Знайдіть координати вершини параболи
А) (-4;-4); Б) (4;4); В) (4;-4); Г) (-4;4).
3. Знайдіть значення функції f(х) = в точці х0 = -14.
А) 8; Б) -1; В) 13; Г) 4.
4. При якому значенні х невизначена функція у = ?
А) 4; Б) 1; 4; В) -1; -4; Г) -4.
5. Знайдіть нулі функції у = х∙(7х-1).
А) 0; Б) 0; В) 0; 7; Г) .
ІІ частина (за завдання – 2 бали)
6. Розв’яжіть нерівність х2 + 2х – 48 < 0.
7. Чи проходить графік функції через точки А(0;2), В(8;2), С(16;12)?
ІІІ частина ( за завдання 3 бали)
8. Побудуйте графік функції f(х). За графіком визначити область
значень функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання.
f(х) = .
Контрольна робота №3 «Квадратична функція та її графік»
Варіант 2.
І частина ( за кожне завдання 1 бал)
1. Яка з функцій є квадратичною?
А) у = ; Б) у = 8х ; В) у = х + 8; Г) у = х2 + 8х.
2. Знайдіть координати вершини параболи
А) (2;16); Б) (-2;-16); В) (-2;16); Г) (2;-16).
3. Знайдіть значення функції f(х) = в точці х0 = -16.
А) 7; Б) 1; В) -1; Г) 5.
4. При якому значенні х невизначена функція у = ?
А) 3; Б) -8; В) 8; Г) -3.
5. Знайдіть нулі функції у = - 2х∙(х+3).
А) 0; 3Б) 0; -3; В) ; Г) .
ІІ частина (за завдання – 2 бали)
6. Розв’яжіть нерівність – х2 + 6х – 5 > 0.
7. Чи проходить графік функції через точки А(1;2), В(0;3), С(9;6)?
ІІІ частина ( за завдання 3 бали)
8. Побудуйте графік функції f(х). За графіком визначити область значень функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання.
f(х) = .
Контрольна робота №6. Числові послідовності. Варіант 1.
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть три перших члени послідовності, що задано формулою
= 5n – 2, де nN.
А) 4; 8; 13; Б) 3; 8; 13; В) 5; 8; 6; Г) 3; 9; 13.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 1; 2; 4; 7; Б) 1; 3; 9; 27; В) 1; 5; 9; 13; Г) 7; 0; 8; 5.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
.
А) 4; 4,2; 4,4; Б) 4; 0,8; 0,16; В) 4; 3,8; 3,6; Г) 4; -0,8; 0,16.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії 1; …
А) ; Б) ; В) ; Г) -.
5. Знайдіть різницю арифметичної прогресії: а1 = -12; а2 = -8.
А) 4; Б) -4; В) -20; Г) 20.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть шостий член і суму дванадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі перші чотири члени: 4; 8; 12; 16.
7. Відомо, що в геометричній прогресії (вn) в7 = 19,2, q = 2. Знайдіть перший член і суму шести перших членів прогресії.
Частина ІІІ (3 бали)
8. Сума третього і дев’ятого членів арифметичної прогресії дорівнює 8. Знайдіть суму 11 перших членів цієї прогресії.
Контрольна робота №6. Числові послідовності. Варіант 2.
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть чотири перших члени послідовності, що задано формулою = 3n – 2, де nN.
А)1; 4; 7; 10; Б) -2; 1; 4; 7; В) 4; 7; 10; 13; Г) 1; 3; 5; 7.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 8; 5; 2; -1; Б) 4; 2; 0; 1; В) 3; 6; 12; 15; Г) 1; 3; 7; 14.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
А) -27; 9; 3; Б) -27; 9; -3; В) -27; -9; -3; Г) -27; -81; -243.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії: 4; 2; 1; …
А) -4; Б) 4; В) -8; Г) 8.
5. Знайдіть різницю арифметичної прогресії: а1 = -8; а2 = 7.
А) -5; Б) - 15; В) 15; Г) 1.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть сьомий член і суму чотирнадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі перші чотири члени: 2; 6; 10; 14.
7. Відомо, що в геометричній прогресії (вn) в4 = 16,2, q = 3. Знайдіть перший член і суму п’яти перших членів прогресії.
Частина ІІІ (3 бали).
8. 8. Сума четвертого і десятого членів арифметичної прогресії дорівнює 12. Знайдіть суму 13 перших членів цієї прогресії.
Контрольна робота №6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»
Варіант 1
Частина І (1 бал за завдання)
1.Скільки відсотків складає число 25 від числа 125?
А) 10%; Б) 15%; В) 20%; Г) 25%.
2.30% деякого числа дорівнюють 18. Знайдіть це число.
А) 90; Б) 48; В) 30; Г) 60.
3.Сплав містить 5% міді. Скільки кілограмів міді міститься в 420 кг сплаву?
А) 20кг; Б) 21кг; В) 22кг; Г) 24кг.
4. Скільки гривень буде на банківському рахунку через рік, якщо покласти в банк 20000 грн. під 4% річних?
А) 28000 грн; Б) 20800 грн; В) 20080 грн; Г) 20008 грн.
5. Знайдіть моду вибірки 3; 4; 1; 7; 4.
А) 2; Б) 4; В) 7; Г) 7,5.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть ймовірність того, що при одному киданні грального кубика випаде парне число.
7. Знайдіть центральні тенденції вибірки 2,6; 1,4; 3,3; 2,5; 1,8; 1,6; 2,6.
Частина ІІІ (3 бали)
8. Ціна телевізору спочатку знизилась на 12%, а потім зросла на 10%. Як і на скільки відсотків змінилася ціна телевізора після двох переоцінок?
Контрольна робота №6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»
Варіант 2
Частина І (1 бал за завдання)
1.Скільки відсотків складає число 48 від числа 300?
А) 16%; Б) 1,6%; В) 15%; Г) 1,5%.
2. 25% деякого числа дорівнюють 103. Знайдіть це число.
А) 412; Б) 41,2; В) 42; Г) 4,12.
3. Скільки кілограмів солі міститься в 50 кг 9-відсоткового розчину?
А) 3,6кг; Б) 4,5кг; В) 4кг; Г) 4,8кг.
4. Скільки гривень буде на банківському рахунку через рік, якщо покласти в банк 12000 грн. під 4% річних?
А) 12480 грн; Б) 480 грн; В) 1248 грн; Г) 720грн.
5. Знайдіть моду вибірки 5; 6; 1; 2; 2.
А) 2; Б) 3,2; В) 6; Г0 16.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть ймовірність того, що при одному киданні грального кубика випаде не менш 4 балів.
7. Знайдіть центральні тенденції вибірки 4,6; 5,1; 4,3; 4,8; 4,9; 5,0; 5,1;5,2.
Частина ІІІ (3 бали)
8. Ціна автомобіля спочатку зросла на 7%, а потім знизилась на 15%. Як і на скільки відсотків змінилася ціна автомобіля після двох переоцінок?